Tämän ne helluntailaiset osaavat

Anonyymi-ap

Enää ei riitä joukkokielillä puhuminen. Se ei uppoa nuorisoon.

"Huijattiin SIELULLISUUTEEN möykkeellä ja metelillä? Pois tärkeimmästä, Kristuksen sisällisestä tuntemisesta.

Nämä huijatut ja petetyt ihmissielut ovat saatanalle mieluisia, koska heidän uskonsa tärveltiin ja käsitys Jumalasta ja Pelastuksesta tehtiin mölyn ja möykkeen "kivaksi oloksi"!"

8

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hulluntailaiset ovat tarkkaan harkiten suunnitelleet kaikki kokoukset!
      Se miten paljon ja miten kovalla musiikkia soitetaan!

      Puhuja on "voitelussa" eli suoltaa suustaan niin paljon s***** kuin sielu sietää ja s ehän helluntailailaisilla sietää!

      Huono kokoustilan ilmanvaihto myös lisää "tiivistä" tunnelmaa!
      Olemme "valittu joukko" poissa pahasta maailmasta!

      Puhuja "voitelussa" käskee antamaan HILJAISEN KOLEHDIN, joten kaikki kuulijat laittavat ÄMÄPÄRIIN seteli rahaa tai myöhemmin vinguttavat VISA korttia!

      YliVainion kaato tekniikan kopioineina Puhuja ketterästi kaataa kansaa!

      • Anonyymi

        Mene tomppeli takas viltin alle, suunnittele siellä tarkkaan seuraavat kommenttisi josko niihin tulisi hiukan tolkkuakin !


    • Anonyymi

      Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin. Helluntaipalstalla rikotaan avoimesti Suomen lakeja ja pilkataan Jumalaa ja vainotaan helluntailaisia ja levitetään valheita anabaptisteista, joita helluntailaiset ovat.

      Joutilaat luterilaiset ovat palstalla pastoriensa kehoituksesta sekä ylemmän tahon käskystä työkseen vainoamassa Jeesuksen seuraajia ja kirjoittamassa valheita helluntailaisista.

    • Anonyymi

      helluntailaisuus on okkultismia pahimmillaan, eksytys on paha ja kierosti laadittu

      • Anonyymi

        Matt. 24:11

        Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

        Matt. 24:24

        Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

        1. Joh. 2:26

        Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt. 24:11

        Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

        Matt. 24:24

        Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

        1. Joh. 2:26

        Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.

        Pietari ja Paavali eikä kukaan apostoli tuntenut luterilaisten jeesuksen lähetyskäskyä, vaan Pietari kastoi Herran Jeesuksen nimeen jo uskoon tulleet, eikä Pietarin mainita valuttaneet vettä pikkulasten päihin hokien: "Kastan sinut isän ja pojan ja pyhän hengen nimeen". Päinvastoin Paavali kehotti: kaikki, minkä teette sanalla tai työllä, kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa hänen kauttansa.
        Luterilaisten jeesus on toinen jeesus, josta Paavali varoitti: vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt. 24:11

        Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

        Matt. 24:24

        Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

        1. Joh. 2:26

        Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.

        "Ja niin nousi heitä, jotka väittivät olevansa ainoita totuuden tuojia, mutta heidän ainoa ihmeensä oli eksyttää kaikki kassakoneen ääreen." (Enkeli Mäntä 61:3)

        "Sillä väärät profeetat tulevat luoksesi suurin lupauksin, mutta heidän suurin ihmeensä on saada sinut ostamaan heidän kirjansa." (Enkeli Mäntä 62:8)

        "Ja he sanoivat: 'Minä se olen', mutta oikeastaan he olivat vain hyviä markkinoimaan itseään." (Enkeli Mäntä 63:4)

        "Totisesti, väärien profeettojen tunnustekoja ovat verovapaat lahjoitukset ja suosiolliset mediakuvat." (Enkeli Mäntä 64:12)

        "Ja heidän suurin tunnustyönsä oli eksyttää kansa uskomaan, että lahjoitusten myötä taivas olisi lähempänä." (Enkeli Mäntä 65:7)

        "Katso, monet tulevat luoksesi myyden pelastusta, mutta se, mitä he todella myyvät, on kalliilla korotettu alttari omaan egonsa kunniaksi." (Enkeli Mäntä 66:5)

        "Ja niin he tekivät ihmeitä, kuten saada ihmiset avaamaan lompakkonsa nopeammin kuin kukaan muu ennen heitä." (Enkeli Mäntä 67:2)

        "Totisesti, väärät kristukset lupasivat parantaa kaiken, paitsi ylisuuren egonsa." (Enkeli Mäntä 68:9)

        "Ja he eksyttivät jopa valitut, sillä harva voi vastustaa sitä, joka lupaa ikuista onnea kolmen maksuerän hinnalla." (Enkeli Mäntä 69:6)

        "Ja niin väärät profeetat saapuivat puhuen kauniita sanoja, mutta heidän todellinen ihmeensä oli, kuinka he onnistuivat välttämään totuuden täydellisesti." (Enkeli Mäntä 70:4)


    • Anonyymi

      Alkuseurakuntaa lähinnä ovat Katoliset, jotka eivä esim. hyväksy Naisten pappeutta
      Luterilaiset ovat sitten seuraavina
      Luterilaisten syntinä ovat mm. naispappeuden hyväksyminen.

      Noiden jälkeen tulee kaikki Uskonpuhdistuksen jälkeen syntyneet lahkot
      Lahkoja on jo paljon tullut ja lisää on tulossa. Jokaisella niistä on halu korostaa jotain tiettyä kohtaa Raamatussa ja samalla hyljäten Raamatun kokonaisvaltaisen sanan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe