Löytyykö nainen joka olisi kiinnostunut polkemisesta?, olen kova poika polkemaan niin kuntoa pitäisi sinulta löytyy että jaksat maaliin asti
Polkupyörä
6
909
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyy nainen joka on kiinnostunut polkemisesta takaapäin mutta ei sun kanssa.
- Anonyymi
löytyy toinenkin,joka tykkää takaapäin polkemisesta,mutta hän ei ole nainen.....
- Anonyymi
Täällä ei ole omaa aihealuetta Siuntio/ Inkoo, joten tunnistaako kukaan tällaista naishenkilöä; hänellä on punaiset saappaat jalassa kun oli sienestämässä Siuntio/ Inkoo alueella. Mahdollisesti hänellä saattaa olla harmaa Toyota Corolla, mutta tästä ei ole varmuutta
- Anonyymi
saisko häntäkin polkea?
- Anonyymi
Tammisaarelaiset naiset ovat aina olleet kauniita ja pidättyväisiä sen sijaan Karjaalta ja Pohjasta aina tarjoutunut iloisempia naisia vaikka pitämään opettavaisina pojistakin huolta. Nimimerkki "Göran-69"
- Anonyymi
Aloittajalle. Oletko jo päässyt polkemaan takaapäin. vai menikö käsipeliksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92835- 62756
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh168550- 18538