Ukraina tuottaa nyt ATACMS-ohjuksia pahempia ja lähes puolet pidemmän kantaman ballistisia ohjuksia

Anonyymi-ap

Ukrainan Sapsan (Hrim-2) päivitetyt 500 km:n kantaman ballistiset ohjusjärjestelmät ovat valmiit ja niitä tuotetaan nyt sarjatyönä.

Himarseilla/MLRSillä ammuttavia ATACMS 150-300 km kantaman ohjuksia suuremmat taistelukärjet ballistisissa Sapsan-ohjuksissa,

Sapsan ballistisissa ohjuksissa tekoälyn ohjaamat visuaaliset ja infrapunakartat GPS:n lisäksi, joten paikannus- ja elektroninen häirintä ei niihin enää pure. Myös Venäjän S-300, S-400 ja S-500 torjuntajärjestelmät vaarassa.

Koska romahtaa Krimin Kertšinsalmen silta?

6

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Odotan joka aamu uutista että kertsin silta on räjäytetty paskaksi,-jesss..

    • Anonyymi

      Onko nämä samanlainen juttu kuin ne aikaisemmat miljoona km kantavat droonit, joiden piti polttaa koko Venäjä maan tasalle viime talvena? :o

      Krimin siltakin piti olla tuhottuna kesäkuun loppuun mennessä.

      Vähän on hiljaista pidellyt.

      • Anonyymi

        Krimin silta, tuhotaan kun aika on ja maayhteys venäjältä poikki krimille

        kaikki ryssä laivat pystys ukraina pistään pohjaan jos siinä järkeä oisi

        näkeehän miten se käypi noilla kauko-ohjattavilla vettäpitkin liikuvien kuvauksistakin.


    • Anonyymi

      Ukrainan puolustustiedustelun johtaja, kenraaliluutnantti Kyrylo Budanovin mukaan Ukraina kykenee uusimmilla lennokeillaan iskemään jopa 1800 kilometrin syvyyteen rintamalinjojen taakse.

      Budanov kirjoittaa Facebook-päivityksessään puolustajan osoittaneen, että venäläissotilaat tai Venäjän asevoimien kalusto eivät ole turvassa edes kaukana rintamalinjojen takana. Hänen mukaansa turvallisuuden tunne ne venäläisjoukkojen keskuudessa enää illuusio.

      Ukraina on hänen mukaansa esimerkiksi karkottanut Venäjän Mustanmeren laivaston Krimin niemimaan tukikohdista onnistuneilla iskuilla. Nyt koko sotaa tukeva infrastruktuuri on Budanovin mukaan altis iskuille.

      Moderneimmat, yhä pidemmälle kantavat aseet mahdollistavat tiedustelujohtajan mukaan esimerkiksi iskut hyökkääjän lentokenttiin syvälle rintamalinjojen taakse.

    • Anonyymi

      " tuotetaan nyt sarjatyönä."

      MUAHAHAHAHAHAHAHA

    • Anonyymi

      Ukrainan asekehitys on ollut kuin kristillisten 2000 vuoden innovointi, jonka seurauksena farisealaiiset ovat keksineet palavan pensaan ja vettenpäällä kävelyn.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe