Käy osoitteessa www.harritimonen.com/Xoops
Siellä voit kirjoittaa kanssa foorumiin tietoteknisistä ongelmista.
Lisäksi sivuilta löytyy kattava linkki kirjasto minne pystyt lisämään omia suosikki linkkejäsi
Onko ongelmia tietokoneiden kanssa
22
2932
Vastaukset
- Otontytär
Suurin ongelma on, ettei tietokone mahdu tuuletusikkunasta lentämään ulos. En kuitenkaan viitsi isoa ikkunaruutua rikkoa tämän rakkineen takia, vaikka joskus tekisikin mieli heittää koko kiusankappale menemään...
on heittänyt catista pihalle niin monet kerrat,että luulen sen tuntevan minut ja siksi kostaa ennen kun en itse tiennyt netistä marisin nuorisolle jotka asuivat meillä ja meidän koneella kaiket yöt,
- my.mm.eli
minullakin keväällä oli kun joku "örkki" pääsi sekoittamaan koneeni! Ei ollut ainuttakaan harmaata hiusta päässäni sitä ennen, vaan "taistelussa ko. örkin" kanssa sain niitä koko tukun!
Raivostuttaa tuo, että on miljoona krakkeria jotka työkseen keksivät haittaohjelmia pilatakseen muuten niin hyvän laitteen toiminnan!
Olen vähän varauksellinen kaikkiin "linkkeihin" joita näillä keskustelusivuillakin esitetään. Tuntemattomien vinkeissä kun saattaa olla juuri niitä vihjeitä sivustoille joista saattaa koneelle tulla joku troijalainen tms.
Uskoisin, että uusi virusohjelmani on parempi kuin entinen, mutta silti on syytä katsoa vähän millaisille sivuille menee.
Tuo aloittajan linkkivinkki voi olla ihan ok, mutta mutta - mistäpä sen tietäis!
Mitään teknillisiä ongelmia minulla ei ole nyt, se on vain tämä Suomi24 keskustelu sivu, joka toisinaan ei toimi. Tänäänkin iltapäivällä oli jotain häikkää. Kävin välillä muilla sivustoilla jotka toimivat mainiosti. Sitten palasin tänne ja nyt ei ollut mitään ongelmia keskustelunaiheiden avauksissa, niinkuin oli aikaisemmin ip:llä. my.mm.eli kirjoitti:
minullakin keväällä oli kun joku "örkki" pääsi sekoittamaan koneeni! Ei ollut ainuttakaan harmaata hiusta päässäni sitä ennen, vaan "taistelussa ko. örkin" kanssa sain niitä koko tukun!
Raivostuttaa tuo, että on miljoona krakkeria jotka työkseen keksivät haittaohjelmia pilatakseen muuten niin hyvän laitteen toiminnan!
Olen vähän varauksellinen kaikkiin "linkkeihin" joita näillä keskustelusivuillakin esitetään. Tuntemattomien vinkeissä kun saattaa olla juuri niitä vihjeitä sivustoille joista saattaa koneelle tulla joku troijalainen tms.
Uskoisin, että uusi virusohjelmani on parempi kuin entinen, mutta silti on syytä katsoa vähän millaisille sivuille menee.
Tuo aloittajan linkkivinkki voi olla ihan ok, mutta mutta - mistäpä sen tietäis!
Mitään teknillisiä ongelmia minulla ei ole nyt, se on vain tämä Suomi24 keskustelu sivu, joka toisinaan ei toimi. Tänäänkin iltapäivällä oli jotain häikkää. Kävin välillä muilla sivustoilla jotka toimivat mainiosti. Sitten palasin tänne ja nyt ei ollut mitään ongelmia keskustelunaiheiden avauksissa, niinkuin oli aikaisemmin ip:llä.eräänä iltana kun olin pelannut Taipeita koko illan: - Etkö voisi pelata jotakin muuta kivaa peliä? :)))
Pistin pelin kiinni ja olen antanut sille uuden nimen Täipää! :)))- my.mm.eli
MdK-MdK kirjoitti:
eräänä iltana kun olin pelannut Taipeita koko illan: - Etkö voisi pelata jotakin muuta kivaa peliä? :)))
Pistin pelin kiinni ja olen antanut sille uuden nimen Täipää! :)))tuollainen ehdotus? Sulla taitaa olla aivan ensimmäinen aivoilla varustettu itseajatteleva kone! Mistähän löytäisin samanlaisen? Meinaan olisi tarpeen kun omani - aivot siis - tuntuu välillä pätkivän. "Huuli" lienee, mutta hyvin keksitty nimi tuo "Täipää".
my.mm.eli kirjoitti:
tuollainen ehdotus? Sulla taitaa olla aivan ensimmäinen aivoilla varustettu itseajatteleva kone! Mistähän löytäisin samanlaisen? Meinaan olisi tarpeen kun omani - aivot siis - tuntuu välillä pätkivän. "Huuli" lienee, mutta hyvin keksitty nimi tuo "Täipää".
on Taipei-peliin yhdistetty laskuri ja mahdottoman monen pelikerran jälkeen tulee ruutuun "hieno huomautus", että voisihan sitä pelata välillä muutakin kuin Taipeita. :))
MdK-MdK kirjoitti:
on Taipei-peliin yhdistetty laskuri ja mahdottoman monen pelikerran jälkeen tulee ruutuun "hieno huomautus", että voisihan sitä pelata välillä muutakin kuin Taipeita. :))
tämä minun koneeni muuttuu oikein hämäläiseksi jos se on koko päivän päällä,hiiri hyppii siine tänne ja saa odotella että mennän eteenpäin.Johtuneeko kun tämä on ostettu käytettynä,että kaipailee vielä entistä omistajaa.Hih hih..mutta eipähän tässä ole kiireitä mihkään.
- Otontytär
muori67 kirjoitti:
tämä minun koneeni muuttuu oikein hämäläiseksi jos se on koko päivän päällä,hiiri hyppii siine tänne ja saa odotella että mennän eteenpäin.Johtuneeko kun tämä on ostettu käytettynä,että kaipailee vielä entistä omistajaa.Hih hih..mutta eipähän tässä ole kiireitä mihkään.
Ihanaa, että teillä muillakin on persoonallisia koneita! Luulin, että omani on ainoa. Pst...., kuiskaan hiljaa, ettei koneeni kuule: ' Luulen, että oma compuutterini on miespuolinen!!' Jos joskus olen chatissa ja keskustelen mielenkiintoisen miehen kanssa, silloin tämä pahus osoittaa mieltään tekemällä lakon tai muuta kivaa! On varmaan mustasukkainen :))! Muutaman kerran tosiaan olisin heittänyt sen ulos, mutta , mutta....
muori67 kirjoitti:
Mistä niitä taippei pelejä löytää ,olen heikkona niihin .K I I T O S avusta.
muori67 kirjoitti:
on poikani laittamia pelejä. Luultavasti hän on löytänyt niitä netiltä tai sitten lainaillut kavereiltaan.
Olisikohan hakumoottorista apua ja vihjettä?Otontytär kirjoitti:
Ihanaa, että teillä muillakin on persoonallisia koneita! Luulin, että omani on ainoa. Pst...., kuiskaan hiljaa, ettei koneeni kuule: ' Luulen, että oma compuutterini on miespuolinen!!' Jos joskus olen chatissa ja keskustelen mielenkiintoisen miehen kanssa, silloin tämä pahus osoittaa mieltään tekemällä lakon tai muuta kivaa! On varmaan mustasukkainen :))! Muutaman kerran tosiaan olisin heittänyt sen ulos, mutta , mutta....
se heittää pihalle kun on kiinnostava keskustelu "jonkun" kanssa,luulen etä eräs on tehnyt sopimuksen koneen kanssa,
- titanium_man
my.mm.eli kirjoitti:
Mitään teknillisiä ongelmia minulla ei ole nyt, se on vain tämä Suomi24 keskustelu sivu, joka toisinaan ei toimi. Tänäänkin iltapäivällä oli jotain häikkää. Kävin välillä muilla sivustoilla jotka toimivat mainiosti. Sitten palasin tänne ja nyt ei ollut mitään ongelmia keskustelunaiheiden avauksissa, niinkuin oli aikaisemmin ip:llä.helpottaa tieto niin ainakaan et ole yksin...
Itsekin vasta tänään löysin troijalaisen systeemistäni.
Onneksi tosin ei ollut aktivoitunut.
(Palomuuri on sekä kaksi antivirus softaa. Lisäksi viikottainen skannaus spywaren poistavalla softalla...mutta silti)
Ongelman ydin on se että ennen haitallisen koodin kirjoittajien motiivina oli joko:
a) kokeilun halu (näyttää että osaa)
b) koston halu (kukapa it-ammattilainen ei uneksisi
vaikkapa esim. pomon koneen saastuttamisesta joutuessaan irtisanotuksi globaalin markkinatalouden varjolla...yök mikä sana!)
Nyt kuvaan on noussut raha.
Eli Venäjällä ja varsinkin Saksassa on tosi taitavaa porukkaa jolle maksetaan tälläisen koodin tekemisestä. Myös Kiinassa on huhujen mukaan muutamia äärimmäisen salaperäisiä, ns. "kolmannen osapuolen" rahoittamia ryhmittymiä.
Saa nähdä pitääkö professori Hannu H. Karian ennustus netin romahtamisesta paikkansa.
Jos tilastoihin on uskominen niin ainakin hidastumaan päin se on varsinkin kun miettii kuinka paljon "örkkejä" nykyään webissä mellastaa.
(Trend Micron mukaan virusten määrä kasvanut 200% viime vuodesta) titanium_man kirjoitti:
helpottaa tieto niin ainakaan et ole yksin...
Itsekin vasta tänään löysin troijalaisen systeemistäni.
Onneksi tosin ei ollut aktivoitunut.
(Palomuuri on sekä kaksi antivirus softaa. Lisäksi viikottainen skannaus spywaren poistavalla softalla...mutta silti)
Ongelman ydin on se että ennen haitallisen koodin kirjoittajien motiivina oli joko:
a) kokeilun halu (näyttää että osaa)
b) koston halu (kukapa it-ammattilainen ei uneksisi
vaikkapa esim. pomon koneen saastuttamisesta joutuessaan irtisanotuksi globaalin markkinatalouden varjolla...yök mikä sana!)
Nyt kuvaan on noussut raha.
Eli Venäjällä ja varsinkin Saksassa on tosi taitavaa porukkaa jolle maksetaan tälläisen koodin tekemisestä. Myös Kiinassa on huhujen mukaan muutamia äärimmäisen salaperäisiä, ns. "kolmannen osapuolen" rahoittamia ryhmittymiä.
Saa nähdä pitääkö professori Hannu H. Karian ennustus netin romahtamisesta paikkansa.
Jos tilastoihin on uskominen niin ainakin hidastumaan päin se on varsinkin kun miettii kuinka paljon "örkkejä" nykyään webissä mellastaa.
(Trend Micron mukaan virusten määrä kasvanut 200% viime vuodesta)sinullekin, meidän kaikkien Titanium Man!
- titanium_man
MdK-MdK kirjoitti:
sinullekin, meidän kaikkien Titanium Man!
Tattista ja hyvää Jussia sinnekin!
Ompa kaunis päivä. - Hui-Lai-Lee
muori67 kirjoitti:
galleriasivulla ei ollut sähköpostiosoitetta. Olisin lähettänyt Taipein... Vaikka saattaa se peli löytyä netistäkin.
- Haluaisin uuden pelin
MdK-MdK kirjoitti:
eräänä iltana kun olin pelannut Taipeita koko illan: - Etkö voisi pelata jotakin muuta kivaa peliä? :)))
Pistin pelin kiinni ja olen antanut sille uuden nimen Täipää! :)))Miltä sivustolta olet saanut tuollaisen Taipein, jota jaksaa pelata niin kauan, että konekin kyllästyy? :) Minulla on vain kaksi peliä: Hertta ja Vapaakenttä. Herttaa en viitsi enää pelata, kun voitan sen joka kerta.
Olen etsinyt eri sivustoilta pelejä, mutta eivät ne ole minua miellyttäneet. Hui-Lai-Lee kirjoitti:
galleriasivulla ei ollut sähköpostiosoitetta. Olisin lähettänyt Taipein... Vaikka saattaa se peli löytyä netistäkin.
Huomasin ilmoituksesi ja olisin kovin kiitollinen jos viitsit laittaa niitä pelejä.osoite on :[email protected] se nyt siellä galleriassakin.en osaa vielä imuroida netistä.
- zakzak
Otontytär kirjoitti:
Ainoa koneystäväni on kotikoneeni. Se suostuu kiltisti yhteistyöhön kanssani. Työpaikallani erityisesti printterit, kopiokone ja faksi haluavat kiusata minua kaikin mahdollisin konstein. - Jos menen lähellekin kopiokonetta, niin siihen ilmestyy paperitukos, ja kun sama kone on myös printteri, niin olen tyytynyt printtaamaan toisella koneella.
Haluaisin uuden pelin kirjoitti:
Miltä sivustolta olet saanut tuollaisen Taipein, jota jaksaa pelata niin kauan, että konekin kyllästyy? :) Minulla on vain kaksi peliä: Hertta ja Vapaakenttä. Herttaa en viitsi enää pelata, kun voitan sen joka kerta.
Olen etsinyt eri sivustoilta pelejä, mutta eivät ne ole minua miellyttäneet.www.sallini.com/games/taipei/
www.heuse.com/1978.htm
www.alivegames.net/desktop_taipei/
Osoitteita, joista voi löytää jotakin, ehkä pääsee heti kokeilemaan pelejä.Haluaisin uuden pelin kirjoitti:
Miltä sivustolta olet saanut tuollaisen Taipein, jota jaksaa pelata niin kauan, että konekin kyllästyy? :) Minulla on vain kaksi peliä: Hertta ja Vapaakenttä. Herttaa en viitsi enää pelata, kun voitan sen joka kerta.
Olen etsinyt eri sivustoilta pelejä, mutta eivät ne ole minua miellyttäneet.joskus aikaa pelien pelaamiseen, niin en olisi enää minä,en pelaa koskaan,leikin kylläkin leikkejä,lasten ja aikuisten kanssa,
- Haluaisin uuden pelin
MdK-MdK kirjoitti:
www.sallini.com/games/taipei/
www.heuse.com/1978.htm
Osoitteita, joista voi löytää jotakin, ehkä pääsee heti kokeilemaan pelejä.Latasin pelin yhdeltä maitsemaltasi sivulta. En ollut ennen nähnyt vastaavaa peliä. Pelasin yhden rundin. Täytyy tutustua tarkemmin.
MdK-MdK kirjoitti:
www.sallini.com/games/taipei/
www.heuse.com/1978.htm
Osoitteita, joista voi löytää jotakin, ehkä pääsee heti kokeilemaan pelejä.Kiitos MDK-MDK ystävälle.kiittelen näin myöhään kun juutuin tuonne taipeihin en tajunnut ajankulua ennen kun tuo kellordio säikytteli.Hyviä öitä vaan Mummilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731