Yli 60v miestä hieromaan mua?

Anonyymi-ap

Tyhmää ja väärä paikka etsii ja kysyä ehkä. Mut löytyiskö Vakka-Suomesta yli 60v bi miestä hieroo alasti mun hartiat ja pakarat ja haluaisitko laukasta spermas mun päälle? Mä pitkä hoikka sinkku mies 57v

18

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

♤♡◇♧
      Hei pitkä hoikka 57v siellä..

Olisi kiinnostavaa päästä ihollesi, vaikka niska-hartioidesi hierontaan... jne.
      Kivasti kysytty asiallinen avaus siis.
      Mua kiinnostaa juurikin rehti miehekäs pitkä mies. Olet hyvässä ikää, ja itse kuten haet vanhempi sua.
      Valitettavasti olen etäämpää pks.lla .

Harmi samalla että nämä "huutelijat" sekoittaa näinkin asialliset kirjoitukset.
      Mutta niihin ei koskaan tule mennä kommfnyokmaan. Sillä ne on kuin tauti joka leviää "savosta terveemmille seuduille"!

• Anonyymi

Kiva et tuli asiallinen vastaus. Vaa Harmi jos matkaa liikaa. Minkä ikänen oot jos nyt vaikka vois toteuttaa tän jutun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva et tuli asiallinen vastaus. Vaa Harmi jos matkaa liikaa. Minkä ikänen oot jos nyt vaikka vois toteuttaa tän jutun

Aivan... ns. pikajutuissa matkalla merkitys suurta.
        Pks.lla olen ja yli 60 +, enkä ole nk-sex.
        Mua kiinnostaa yhä kestävämpi suhde ...ja top-tyypin aikuinen mies muutenkin.
        Pelkkä "runkmanni" en ole.
        Mutta katsellaan...hyvät jatkot sulle.

• Anonyymi

Kelpais mullekki hieronta vanhemmalta mieheltä.. Nakuna tietty, tiiä mitä uusia kokemuksia sitä sais 😏
      -18v jätkä

• Anonyymi

Hitto kun ei löydy hakemaani seuraa. Olen siis aloittaja.

• Anonyymi

Hei, olen 60v bi mies ja hieroja. Voisin kyllä hieroa sinua. Olen Salon seudulta.

• Anonyymi

Sehän ois kiva jos sulta sais sellasen kokemuksen. Millasilla mitoilla olet ja sinkku vai aviossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän ois kiva jos sulta sais sellasen kokemuksen. Millasilla mitoilla olet ja sinkku vai aviossa?

Aviossa 187/88 ja 16cm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aviossa 187/88 ja 16cm

Ihan ok olisit ja tykkäisit varmaan laukasta paineet mun päälle? M57

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan ok olisit ja tykkäisit varmaan laukasta paineet mun päälle? M57

Turussa runkku seuraa nähdä ja näyttää kokeilla kyrpää tnään tule autollla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turussa runkku seuraa nähdä ja näyttää kokeilla kyrpää tnään tule autollla

Ei pääse ajelee

• Anonyymi

Eipä ketään löytyny. M57

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      3013
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1467
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1326
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1151
    6. 37
      1021
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1012
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      957
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      877
    Aihe