Ainakin juontajat vaihtoon..tuo muitakin on jotain 70 vuotias. Jotain nuoria juontajaksi. Ei haittaa vaikka kämmäävät.. sehän lisää vain mielenkiintoa.. nyt noi mummo ja pappa pilaa kokohommaa.
Vastaukset 7
- Anonyymi
No ainakin tuo blondi vaihtoon. Alkaa olemaan aika kulunut naama kun joka ohjelmassa.
Aloittelija oikeassa.. nuorille tilaa
Enään ei riitä jos on joskus imenyt jotain..- Anonyymi
Ehdottomasti vaihtoon. Sillä tuo blondi juontajan jatkuva naurun käkätys alkaa jo ärsyttää.
- Anonyymi
Tuomareita voisi joskus vaihtaa; varsinkin Jukka Haapalaaisen viisastelut ranskankielisillä balettitermeillä alkaneet kyllästyttää.
- Anonyymi
Niin kyllä olisi ihan hyvä tuomarit vaihtoon ja juontaja! Vois olla hyvä koska samat naamat jorinat vuodesta toiseen Uutta verta!!! 😉
- Anonyymi
Vois uudistuu! Nämä julkkikset sielä! Miksi ei tavallisia ihmisiä miksi julkut!! Ihan sama kuin Huvila ja Huussi julkuille miksi tavan kulkijoille!! Ehkä ei olisi kiinnostusta katsoo tavallisia😅
- Anonyymi00007
Onkohan Idiootimpaa ohjelmaa olemassa?? Kuka turhan lässytystä ns.raatilaisilta jaksaa edes kuunnella. Kuka tätä sontaa haluaa. Kyllä muutakin huuhaata riittää. Kurkku suorana laulajia ja kattilan kolistelua??? Uus avuttomilleko tarjontaa??? Hyh!
- Anonyymi00008
Onko muutenkaan Turhempaa ohjelmaa? Humpuukkia nykyään kaikki samat naamat seikkailee ja kisailee. Ja juontajat sekä ns.tuomarit. Pöljät vielä äänestyksillään maksaa?? Onpahan joillain ns.kivaa. katsoa ääliöiden riekuntaa?? Hoh hoijjaa mitä touhua. EVVK nyky suomeksi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751759- 251252
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77662
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo198642On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 21448
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398