Yksityiset kusettaaa liikkeitä urakalla.

Anonyymi-ap

No näkeehän sen jo siitä kun ostat huudosta liikkeestä yksityisen tuoman vaihturin niin kotimatkalla jo vikavalot vilkkuu mitkä yksityinen kusettaja on nollannut ennen vaihtoon tuontia ja kaikki muut piiloviat tulee esiin mitä pikku lenkillä liikkeessä ei huomata. Sitten nämä yksityiset kusettajat kerskuu että sainpas painettua tonkin piilovika pommin liikkeeseen. Katsokaa paljonko huudossa myydään liikkeistä myytyjä autoja jotka on palautettu kun piiloviat on tullut uudelle omistajalle tietämättä niistä. Yksityiset kusettaaa ja itkee täällä ja syyttää liikkeitä kusettajiksi , olette surkeita itkupillejä ja kaikki me sen jo tiedämmekin

15

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmaiset itsesi hieman epäselvästi.
      Mielestäni huutokaupalla myydyissä autoissa ei ole kuluttajansuojaa
      ollenkaan.
      Korjatkaa, jos olen väärässä!
      Näin ollen on aivan sama, montako vikavaloa siinä huutokaupasta
      ostamastasi autossa puolen tunnin kuluttua palaa.
      Kauppalain tavanomainen virhesääntö huutokaupoissakin
      toki on.
      Mikäli huudettavasta kohteesta puuttuu vaikkapa ilmoitettu toinen
      rengassarja vanteineen, voi asiasta reklamoida.
      Onko muuten välttämätöntä ostaa autoa huutokaupasta ja valittaa
      asiasta täällä, kysyn?

      • Anonyymi

        Kyse ei ole takuusta vaan yksityisten rehellisyydestä liikettä kohtaan . Jos liikkeet nollaa vikavalot ja pistää auton kiertoon korjaamatta vikaa niin seuraavan itku on suuri liikettä kohtaan [huijasitte minua] eli näin toimii yksityiset kusettajat liikettä kohtaan vaikka aina se kusettaja löytyy jostain kivenkolosta. Tai sitten yksityiset kusettajat osaa vaihtaa autonsa hyvällä hetkellä kun seuraava saa tämän edellisen (Ehjän 8 vuotta toiminut ilman vikoja helmen) niin jo siinä yleensä heti jo huomenna tulee viat esiin valoineen ja kolkatuksineen. Kateeksi käy teidän yksityisten oikeahetkinen vaihtotuuri öh öh kusetus röyhkeys .


      • Anonyymi

        Minä taas puhun autojen huutokaupasta, jolloin huutokaupan ehdoista kerrotaan ennen huutokaupan alkua ja ne ehdot on jokaisen hyväksyttävä.
        Muut keskustelevat ilmeisesti tavanomaisesta liikkeestä tapahtuvasta kaupasta.
        Kysymyksessä ei ole sama asia, koska jälkimmäisessä on kuluttajansuoja, ensimmäisessä ei.


      • Anonyymi

        Tuo huutokauppa on yritysten välistä kauppaa . Isommat liikkeet myy vaihdossa tulleet halvat autot pikkuliikkeille huutokaupalla .


    • Anonyymi

      Ammattitaitoinen automyyjä ja kunnon liike tarkastaa vaihdokin ennakkoon ja vielä kun se laitetaan myyntiin.
      Jobbarilla ei ole osaamista ja tietoa ja siksi häntä kusetetaan ja täällä hän sitten itkee viikoittain samalla avauksellaan.

    • Anonyymi

      Tämä aloittaja on ikuinen itkijät. Tämä tarina ei lopu koskaan.

      • Anonyymi

        Pelkkiä pommeja tyrkytetään vaihdossa ehjiin hyviin autoihin. Yksityiset on kusettajia isolla koolla.


    • Anonyymi

      ei käy automyyjiä tosiaan kateeksi.

    • Anonyymi

      Yksityinen on pahin kusettaja.

    • Anonyymi

      Nyt ei aukea. Miten yksityinen kuten minä olen kusettaja kun vaihdan aina 3 vuotiaan Toyotan uuteen. Ikinä en ole ketään huijannut koko elämäni aikana.
      Juuri tällä olevien keskustelujen takia osta ikinä jobbarit vaan pelkästään merkkiliikkeestä.

    • Anonyymi

      Älä yksityistä syytä, autohan sulta hajos , se on auton vika eikä yksityisen höhlä. Herran rauhaa.

    • Anonyymi

      Älä osta niitä pommeja.

    • Aivan oikein, edellinen, mutta miksi autonostajat eivät kuitenkaan usko tätä?!
      Miksi niitä romuja ei voi jättää sinne kauppaan?
      Halpaa ja hyvää ei juurikaan edes ole olemassa.
      Yksityisiä syytetään turhaan tässä.
      Ellei itsellä ole vaihtoautoa, suora osto edelliseltä omistajalta on mielestäni sittenkin kaikkein paras vaihtoehto.
      Hän jos kukaan tuntee myytävän auton kaikki ominaisuudet.
      Tässäkin kaupassa - kuten muissa - on aivan mahdollista sopia, kumpi kaupan
      osapuoli kaupan kohteen tarkastuksessa havaitut vikakohteet hoitaa.
      Vaikka Kuluttajasuoja ei tässä ole voimassa, kaupan mahdollisia erimielisyyksiä
      ratkotaan Kauppalain säännösten perusteella. Siinä on aivan samat virhesäännök-set kuin Kuluttajansuolaissakin.
      Se, ettei tätäkään uskota, johtuu mitä ilmeisemmin vain koulujen käymättä jättämisestä, sillä nämä asiat kuuluvat kyllä jo perukoulun oppimäärään.

      • Anonyymi

        Tuon hintaluokan autoriitoja kannattaakin lähteä oikeuteen selvittämään .


    • Etkö ymmärrä mitä tarkoitan?!
      Kauppalaki on kattava ja sen säännöksiä saa ja voi itse kukin soveltaa
      aivan itse, menemättä sinne kalliina pidettävän leivättömän pöydän
      ääreen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe