Pietarilla oli taivaanportit avaimet

Anonyymi-ap

Pietarilla oli taivaaportin avaimet.

1. Piet.3

20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui ARKISSA veden kantamana.

21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

Teitä ja teidä LAPSIA tämä lupaus tarkoittaa. (Apt.2)

Lahkolaiset yrittää tunkeutua väkisin taivaaseen omilla hurmostempuillaan ja uskonjulistuksillaan ja parannuksen teoillaan, vaikka se sanotaan suoraan, että ei omat hyvätkään teot ihmistä pelasta "ei siksi, että luovuitte saastaisesta elämästä"...

Joh. 10:1

"Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo."

******************************

7

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös se Jeesus sanonut tulevansa kuin varas yöllä, ja vielä ihan pilvessä.
      Mutta varastelihan se ihan keskellä kirkasta päivääkin.

    • Anonyymi

      Herätys ei merkitse avoimien ovien päiviä vaan kääntymystä parannukseen kaikkina lopun elämän aamuina 🔥

      • Anonyymi

        Vain Jumala voi pelastaa syntisen ihmisen kasteessa pesemällä synnit pois ja katkaisemalla perisynnin kirouksen kadotustuomion. Ei ihminen niitä voi itse poistaa omilla hyvillä teoillaan ja omilla uskon julistuksillaan.

        "Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska JUMALA TEKI kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus." (1.Pt.3:21)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Jumala voi pelastaa syntisen ihmisen kasteessa pesemällä synnit pois ja katkaisemalla perisynnin kirouksen kadotustuomion. Ei ihminen niitä voi itse poistaa omilla hyvillä teoillaan ja omilla uskon julistuksillaan.

        "Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska JUMALA TEKI kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus." (1.Pt.3:21)

        Raamattu käyttää "herätys" sanaa kasteesta, jossa Jumala herättää ihmisen ikisynnin unesta ja liittaa ihmisen sielun Kristuksen ikuisesti elävän ylösnousemusruumiin jäseneksi. Ylösnousemuksessa tuo Jumalan armoteko kasteessa realisoituu pelastukseksi ikuisen elämän muodossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu käyttää "herätys" sanaa kasteesta, jossa Jumala herättää ihmisen ikisynnin unesta ja liittaa ihmisen sielun Kristuksen ikuisesti elävän ylösnousemusruumiin jäseneksi. Ylösnousemuksessa tuo Jumalan armoteko kasteessa realisoituu pelastukseksi ikuisen elämän muodossa.

        "Salli nyt vaan kaste, sillä näin meidän tulee täyttää kaikki vanhurskaus."

        Ja siinä Jeesus puhui itsestään.

        Jos kerran Jeesus piti kastaa vanhurskauden täyttämiseksi, niin miten paljon ennemmin pitää kastaa perisynnin saastuttava ihminen täyden vanhurskauden saamiseksi.

        vanhurskaus=Jumalalle kelpaaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu käyttää "herätys" sanaa kasteesta, jossa Jumala herättää ihmisen ikisynnin unesta ja liittaa ihmisen sielun Kristuksen ikuisesti elävän ylösnousemusruumiin jäseneksi. Ylösnousemuksessa tuo Jumalan armoteko kasteessa realisoituu pelastukseksi ikuisen elämän muodossa.

        Palaa asiaan sitten aikuisena, jooko?


    • Anonyymi

      Perisynnissä kaikki ihmiset kuolivat hengellisen kuoleman ja tuli ero Jumalasta. Jumalan kuva meni rikki kaikkien ihmisten osalta sillä hetkellä: Sinä hetkenä jona te siitä syötte, te kuolette.

      Kasteessa Jumala ennallistaa syntisen ihmisen itsensä kanssa herättämällä tämän synnin ikiunesta pesemällä synnit pois ja katkaisemalla perisynnin kadotustuomion synnyttämällä ihmisen uudeksi sanansa voimalla kasteen vedestä ja Hengestä antamalla Pyhän Hengen lahjan sydämeen uuden liiton sinetiksi.

      Pyhä Henki on uskon Henki, joka kasteessa vuodatetaan synneistä puhdistettuun tyhjään sydämeen, ei koskaan synnin ja saastan sekaan. Joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, ei voi olla Jeesuksen seuraaja. Jokainen istutus, mikä ei ole Taivaallisen Jumalan tekemä, on ensin juurinensa revittävä pois. Ihmisen oma usko on este ja tulppa Pyhän Hengen saamiselle.

      Gal. 5:22

      Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.

      Pyhä uskon Henki pitää hiljaa yhteyttä Jumalan kanssa vaikka ihmisen nukkuesssa.

      Room. 8:26

      Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe