Mielivaellus on sarja jota VIHAAN!!!VIHAAN!!!VIHAAN!!!onko tämä sen YLE-pomon keksintö ja idea vai kenen? vihaako joku muukin tätä ÄÄRIMMÄISEN RAIVOSTUTTAVAA!!!sarjaa? jos ohjelmat alkaa olla sellaisia ettei niitä voi RAIVOSTUMATTA!!katsoa niin YLE:ssä tv-puolella on joku t-o-d-e-l-l-a pahasti vialla aivan varmasti.Pitäähän ohjelmia pystyä katsomaan ilman että on suunnilleen valmiina tuhoamaan niiden seuraamiseen käytettävän television ja juomaan itsensä sairaalakuntoon eikö niin? Sohvan tai nojatuolin vieressä kaukosäädin,astalo ja kassillinen tiukkoja väkeviä alkoholituotteita vakiovarusteina kun ruvetaan YLE:n tv-kanavien ohjelmia seuraamaan.
Mielivaellus
6
813
Vastaukset
- Anonyymi
Ps..tämä on sitten poistamiskiellossa.
- Anonyymi
Haha, sinähän olet terapian tarpeessa.
Minä tykkään ohjelmasta. Ja hevosista. Ja kauniista Saarijärven maalaismiljööstä. Tytöt on kerrassaan suloisia ja ihania! - Anonyymi
Miksi vihaat? Mikä tunteiden käsittelyssä saa noin voimakkaan reaktion? Vai äijäkö siellä astaloita haalii?
- Anonyymi
Minä taas RAKASTAN!
Erilaista telkkaria. Todellakin tykkään.- Anonyymi
Just samoin. Me monin tavoin haavoittuneet olemme sankareita ja meitä kandee kuunnella. Mun lempparityyppi on Tiina. Ihan samoja menneitä ja olevia. En ole uskaltanut kenellekään kertoa koskaan että olen hylätty. Ja ne vastoinkäymiset, ihan koskee sydämeen se niidenkin tuttuus <3
- Anonyymi
Kuka sua on ap satuttanu? Jos noin kovin ottaa luonnolle, ni kyllä siinon kyse ihan muista jutuista, ku yhdestä TV-ohjelmasta. Saattais olla psykoterapia paikallaa sulleki.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875