Mielivaellus

Anonyymi-ap

Mielivaellus on sarja jota VIHAAN!!!VIHAAN!!!VIHAAN!!!onko tämä sen YLE-pomon keksintö ja idea vai kenen? vihaako joku muukin tätä ÄÄRIMMÄISEN RAIVOSTUTTAVAA!!!sarjaa? jos ohjelmat alkaa olla sellaisia ettei niitä voi RAIVOSTUMATTA!!katsoa niin YLE:ssä tv-puolella on joku t-o-d-e-l-l-a pahasti vialla aivan varmasti.Pitäähän ohjelmia pystyä katsomaan ilman että on suunnilleen valmiina tuhoamaan niiden seuraamiseen käytettävän television ja juomaan itsensä sairaalakuntoon eikö niin? Sohvan tai nojatuolin vieressä kaukosäädin,astalo ja kassillinen tiukkoja väkeviä alkoholituotteita vakiovarusteina kun ruvetaan YLE:n tv-kanavien ohjelmia seuraamaan.

6

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ps..tämä on sitten poistamiskiellossa.

• Anonyymi

Haha, sinähän olet terapian tarpeessa.
      Minä tykkään ohjelmasta. Ja hevosista. Ja kauniista Saarijärven maalaismiljööstä. Tytöt on kerrassaan suloisia ja ihania!

• Anonyymi

Miksi vihaat? Mikä tunteiden käsittelyssä saa noin voimakkaan reaktion? Vai äijäkö siellä astaloita haalii?

• Anonyymi

Minä taas RAKASTAN!

Erilaista telkkaria. Todellakin tykkään.

• Anonyymi

Just samoin. Me monin tavoin haavoittuneet olemme sankareita ja meitä kandee kuunnella. Mun lempparityyppi on Tiina. Ihan samoja menneitä ja olevia. En ole uskaltanut kenellekään kertoa koskaan että olen hylätty. Ja ne vastoinkäymiset, ihan koskee sydämeen se niidenkin tuttuus <3

• Anonyymi

Kuka sua on ap satuttanu? Jos noin kovin ottaa luonnolle, ni kyllä siinon kyse ihan muista jutuista, ku yhdestä TV-ohjelmasta. Saattais olla psykoterapia paikallaa sulleki.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      11141
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3678
    3. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2590
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      258
      2581
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      4
      1828
    6. 209
      1348
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1254
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1190
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1089
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      1039
    Aihe