Miksi venäläisiä diplomaatteja on vieläkin Suomessa?

Anonyymi-ap

"Moskovan diplomaatti yritti ajaa miehen päälle Helsingissä"

"Mielenosoittaja oli pysäyttänyt auton kulun asettumalla sen eteen. Tästä seurasi sanaharkka.

– Kimpaannuttuaan hän päätti yrittää ajaa päälleni, ajaen usean autonmitan siten, että työnsi minua autolla. Suojasin itseäni liikkeilläni niin, että jos minulta menee jalat alta, päädyn mieluummin auton päälle kuin alle, mutta tunsin välillä silti myös auton alle vetävän voiman, mies kertoi IS:n mukaan tutkintailmoituksessa."

Tyypillinen venäläinen, ja tyypillinen venäläinen diplomatia. Kun kiukuttaa niin sitten käytetään väkivaltaa.

15

163

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei pidä häiritä liikennettä noin uhkarohkeasti varsinkaan. Pitää uskoa, kun selitetään, ettei jalankulkijan paikka ole ajoradalla.

• Anonyymi00015

PERSUT EI ELÄ TODELLISUUDESSA

• Anonyymi

Suomella ja Venäjällä on voimassa keskinäiset diplomaattisuhteet. Siksi Suomessa on venäläisiä diplomaatteja.

• Terroristivaltion kanssa ei ole mitään syytä pitää yllä diplomaattisuhteita.

Sama koskee rumpetin USAa.

• Anonyymi

Mielisairaat heslaiset voisivat pysyä kotonaan.

• Anonyymi00012

Ei ne pysy vaan hyppivät kaduilla vedettyään peukkua. Sitten riehutaan kunnolla.

• Anonyymi

Miksi Ketään tuppautuu auton eteen Tielle?
      Mikä järki yrittää estää auton kulkua?

Olis uskonu viisaampia kavereitaan, jotka huuteli tulemaan pois auton edestä.

Ei tuollainen autojen pysäyttely ole sallittua. Siinä estää liikennettä, ja on hyvinkin uhkaava ele, ja itsensä vaarantamista,mennä auton eteen sitä pysäyttämään.

Järjen käyttöä tarvitaan kävelijöiltäkin. Jalkakäytävät, Suojatiet on Kävelijöille!!!

Kyllä tuosta tahallisesta autoliikenteen häiriköinnistä pitäisi Aina sakottaa.

Miettikäääs. Jos poliisi olis tullu tuohon paikalle. Kummanko olis tieltä poistaneet, auton vai sen edessä hyppivän ja auton liikkumista estelevän?

Liikenteessä on kaikille selkeät paikkansa. Noudattakaa lakeja.

• Anonyymi

No just joo.

Kyseessä oli Ukrainaa tukeva mielenosoitus, jolle oli osoitettu aika ja paikka ihan laillisesti.

Venäläiset, diplomaatteja tahi ei, voivat vapaasti vaikka tukehtua veetutukseensa. Tai itkuunsa, kun eivät ymmärrä että ovat ihan itse syyllisiä tilanteeseen, jossa heistä ei pidetä.

Itse en ainakaan pidä tappajista, murhaajista, varkaista, mafiosoista vain joitakin luetellakseni.

• Anonyymi00013

Fat ima Diarree lösähtää kadulle ja sitten on läskivuori autojen edessä. Vihreät hurraavat ja taputtavat.

• Anonyymi

Mielenosoottajille rapsut, kun estävät liikennettä.

• Anonyymi

Selvää liikenteen vaarantamista.

• Anonyymi

No ei se ajoradalla seisominenkaan ole fiksu teko.

• Anonyymi

Nuo diplomaattien oikeudet ovat täysin perheestä. Pitäisi kai niiden noudattaa hyviä tapoja ja lakeja, eikä röyheillä toisen maan kansalaisille.

• Anonyymi00014

Ei pidä röyhtäillä vieraan maan kansalaisille.
        Se ei ole ollenkaan sopivaa!

• Anonyymi00011

Sanaharakka voi tietenkin syntyä tällaisessa tilanteessa, jos Timo on paikalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      616
      1615
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      877
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      731
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      662
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      533
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe