Venäjä hyökkää meitä vastaan koko ajan monella tavoin. Se on mielestään koko ajan jo sodassa NATOa ja EUta vastaan. Pelkää vaan artikla 5:n laukeamista, sen takia ei ylitä tiettyjä rajoja. Yrittää kaikin tavoin hajottaa yhtenäisyyttä Ukrainan tukemisessa.
Venäjä hyökkää
9
273
Vastaukset
- Anonyymi
venäjä on hyökännyt Eurooppaan ja Yhdysvaltoihin jo kauan ennen 2022. Infosota, myrkytystapaukset, tappamiset, räjähdykset, laiton maahanmuutto ym. Länsimaita, erityisesti EU:ta vaivaa saamattomuus.
Siinä vaiheessa kun venäjän tankit ovat Brysselissä niin Scholz muiden EU-päättäjien kanssa miettii hyvää kauppasopimusta venäjän kanssa. Tai ainakin jos ihan hitusen vähentää sanktioita josko venäjän murhanhimo loppuisi siihen. Noinhan se on, ja nämä foorumit ovat tulleet täyteen Venäjän trollausta. Vastustetaan niitä lujasti.
- Anonyymi
Venäjän ei yarvitse tehdä Suomelle yhtään mitään koska Suomi on itse tuhonnut tulevaisuutensa omilla teoillaan.Venäjä hallitsee öljymarkkinoita ja sen kautta ruuantuotantoa ja lisää maatalousmaitaan muiden maiden vähentäessä maatalouttaan.Suomi ja EU lisäävät kallista sähköntuotantoa joka näivettää koko alueen täydellisesti. Kun pitäisi organisoida maatalous uuteen uskoon joka perustuu talonpoikien työhön niin nämä länsimaat tappavat kaikki loputkin töihin kykenevät ruuantuottajat.Tällainen itse tehty nälänhätä on ennenkuulumaton ihmiskunnan historiassa.Ahneus tuhosi aivat ja näkökyvyn. Lopputulos on nälkä kuolema.Tämä on demokratian floppi jonka tekivät puolueet itse.
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän ei yarvitse tehdä Suomelle yhtään mitään koska Suomi on itse tuhonnut tulevaisuutensa omilla teoillaan.Venäjä hallitsee öljymarkkinoita ja sen kautta ruuantuotantoa ja lisää maatalousmaitaan muiden maiden vähentäessä maatalouttaan.Suomi ja EU lisäävät kallista sähköntuotantoa joka näivettää koko alueen täydellisesti. Kun pitäisi organisoida maatalous uuteen uskoon joka perustuu talonpoikien työhön niin nämä länsimaat tappavat kaikki loputkin töihin kykenevät ruuantuottajat.Tällainen itse tehty nälänhätä on ennenkuulumaton ihmiskunnan historiassa.Ahneus tuhosi aivat ja näkökyvyn. Lopputulos on nälkä kuolema.Tämä on demokratian floppi jonka tekivät puolueet itse.
Venäjän diktatuuri ja imperialismi pitää voittaa. Suomi toimii hyvin.
- Anonyymi
Kuinka pelata vastaan viisaasti,
jos vastustaja noudattaa
"hullun miehen taktiikkaa" eikä
ole mitään menetettävää?
Mutta länsi (EU JA NATO)
ovat varovaisia,liian varovaisiako?Kyllä Ukrainan sodan epäonnistuminen kaataa Venäjän hallinnon. Siellä tulee kapina ja vallankumous, vaikka asiantuntijat eivät usko siihen. Pinnan alla kytee jo.
Ei demokratioiden tarvi kuin jatkaa kaikkea sitä mitä nyt tehdään.- Anonyymi
santtunen kirjoitti:
Kyllä Ukrainan sodan epäonnistuminen kaataa Venäjän hallinnon. Siellä tulee kapina ja vallankumous, vaikka asiantuntijat eivät usko siihen. Pinnan alla kytee jo.
Ei demokratioiden tarvi kuin jatkaa kaikkea sitä mitä nyt tehdään.On totta,että hiljaisia signaaleja
ei havaita ajoissa tai ne ignoroidaan.
Lumimassa rysähtää katolta keväällä
yht'äkkiä,mutta pientä massan
liikettä on ollut ennen vyöryä
jo pitempään. Iranin vallankumous
yllätti kai cian 1979 eikä usan
lähetystöä keretty evakuoida. Anonyymi kirjoitti:
On totta,että hiljaisia signaaleja
ei havaita ajoissa tai ne ignoroidaan.
Lumimassa rysähtää katolta keväällä
yht'äkkiä,mutta pientä massan
liikettä on ollut ennen vyöryä
jo pitempään. Iranin vallankumous
yllätti kai cian 1979 eikä usan
lähetystöä keretty evakuoida.Niin, eiköhän tämä kriisi lopu vallankumoukseen Venäjällä, vaikka asiantuntijat eivät sitä etukäteen huomaa. Se on vahinko, koska Venäjän oppositiota pitäisi tukea voimakkaammin. Konkreettisesti. Kurskiin venäläisiä vapauttamaan Venäjä. Ja heille aseita ja ammuksia runsaasti. Ja partisaaneja joka puolelle Venäjää.
- Anonyymi
Enemminkin pellemiehen taktiikkaa koska Venäjää johtaa sellainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138