Venäjä hyökkää meitä vastaan koko ajan monella tavoin. Se on mielestään koko ajan jo sodassa NATOa ja EUta vastaan. Pelkää vaan artikla 5:n laukeamista, sen takia ei ylitä tiettyjä rajoja. Yrittää kaikin tavoin hajottaa yhtenäisyyttä Ukrainan tukemisessa.
Venäjä hyökkää
36
635
Vastaukset
- Anonyymi
venäjä on hyökännyt Eurooppaan ja Yhdysvaltoihin jo kauan ennen 2022. Infosota, myrkytystapaukset, tappamiset, räjähdykset, laiton maahanmuutto ym. Länsimaita, erityisesti EU:ta vaivaa saamattomuus.
Siinä vaiheessa kun venäjän tankit ovat Brysselissä niin Scholz muiden EU-päättäjien kanssa miettii hyvää kauppasopimusta venäjän kanssa. Tai ainakin jos ihan hitusen vähentää sanktioita josko venäjän murhanhimo loppuisi siihen.- Anonyymi
Matt. 24. luku Uusi Testamentti 1938
1. Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
2. Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
3. Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
4. Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: Minä olen Kristus, ja he eksyttävät monta.
6. Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
7. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
8. Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
10. Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
11. Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
12. Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
13. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
14. Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
Noinhan se on, ja nämä foorumit ovat tulleet täyteen Venäjän trollausta. Vastustetaan niitä lujasti.
- Anonyymi
Venäjän ei yarvitse tehdä Suomelle yhtään mitään koska Suomi on itse tuhonnut tulevaisuutensa omilla teoillaan.Venäjä hallitsee öljymarkkinoita ja sen kautta ruuantuotantoa ja lisää maatalousmaitaan muiden maiden vähentäessä maatalouttaan.Suomi ja EU lisäävät kallista sähköntuotantoa joka näivettää koko alueen täydellisesti. Kun pitäisi organisoida maatalous uuteen uskoon joka perustuu talonpoikien työhön niin nämä länsimaat tappavat kaikki loputkin töihin kykenevät ruuantuottajat.Tällainen itse tehty nälänhätä on ennenkuulumaton ihmiskunnan historiassa.Ahneus tuhosi aivat ja näkökyvyn. Lopputulos on nälkä kuolema.Tämä on demokratian floppi jonka tekivät puolueet itse.
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän ei yarvitse tehdä Suomelle yhtään mitään koska Suomi on itse tuhonnut tulevaisuutensa omilla teoillaan.Venäjä hallitsee öljymarkkinoita ja sen kautta ruuantuotantoa ja lisää maatalousmaitaan muiden maiden vähentäessä maatalouttaan.Suomi ja EU lisäävät kallista sähköntuotantoa joka näivettää koko alueen täydellisesti. Kun pitäisi organisoida maatalous uuteen uskoon joka perustuu talonpoikien työhön niin nämä länsimaat tappavat kaikki loputkin töihin kykenevät ruuantuottajat.Tällainen itse tehty nälänhätä on ennenkuulumaton ihmiskunnan historiassa.Ahneus tuhosi aivat ja näkökyvyn. Lopputulos on nälkä kuolema.Tämä on demokratian floppi jonka tekivät puolueet itse.
Venäjän diktatuuri ja imperialismi pitää voittaa. Suomi toimii hyvin.
- Anonyymi
Noinhan se on, ja nämä foorumit ovat tulleet täyteen Venäjän trollausta. Vastustetaan niitä lujasti.
Yritetään ja parhaamme tehdään Venäjän Trollien elämästä entistäkin enemmän hankalaa.
-TOTUUS VASTAAN VALHEET- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta Mopoosi tai lahonneeseen Ladaasi polttoainetta -Miten mielestäsi muuten menee siellä Pietarissa ainakin joka ilta nähdään " ilotulituksia " onko teillä jotain juhlia siellä kun taivas aika kirkas ollut joka ikinen yö ja päivä!
Toimeentulosi Venäjällä on MAHTAVA- 300-Ruplaa= 3 Euroa! Hyvin menee..
Tule Juri Gagarin Eurooppaan saat vähintään 2000 Eur se on
225 000 Ruplaa! Jos olet Ammattimies saatat saada 4000 Euroa =450 000 Ruplaa Kuukaudessa!
Taitaa olla Venäjä EI KANSANSA ASIALLA OLEVA- Vain hulluuden paratiisi- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta Mopoosi tai lahonneeseen Ladaasi polttoainetta -Miten mielestäsi muuten menee siellä Pietarissa ainakin joka ilta nähdään " ilotulituksia " onko teillä jotain juhlia siellä kun taivas aika kirkas ollut joka ikinen yö ja päivä!
Toimeentulosi Venäjällä on MAHTAVA- 300-Ruplaa= 3 Euroa! Hyvin menee..
Tule Juri Gagarin Eurooppaan saat vähintään 2000 Eur se on
225 000 Ruplaa! Jos olet Ammattimies saatat saada 4000 Euroa =450 000 Ruplaa Kuukaudessa!
Taitaa olla Venäjä EI KANSANSA ASIALLA OLEVA- Vain hulluuden paratiisi-Taitaa olla Venäjä EI KANSANSA ASIALLA OLEVA- Vain hulluuden paratiisi-
Suurin osa Venäläisistä on köyhiä kuin myös päästään lahoja propagandan jyrsimät kallot-
Miten Sergeillä...Ivanilla...Tatjanalla-Muuten menee siellä Venäjällä - Onko Vesi kylmää tottakai ojasta otetaan miten pyykinpesu ja lämmin vesi toimiiko jääkaappi onko kahvinkeitin tietokokeet ja televisiot lapsille vaatteet ja harrastukset kesämökit omat asunnot
VENÄLÄISTÄ -Vituttaa ankea elämä kaiken takana kateus parempaa maailmaa vastaan
JATKA VENÄJÄN TROLLI KATEUTESI MEITÄ NAURATTAA!! Ole köyhä niele kohtalosi kääpiön takapihalla-VENÄJÄ- Hah...hah...aaahhiii!!
- Anonyymi
Kuinka pelata vastaan viisaasti,
jos vastustaja noudattaa
"hullun miehen taktiikkaa" eikä
ole mitään menetettävää?
Mutta länsi (EU JA NATO)
ovat varovaisia,liian varovaisiako?Kyllä Ukrainan sodan epäonnistuminen kaataa Venäjän hallinnon. Siellä tulee kapina ja vallankumous, vaikka asiantuntijat eivät usko siihen. Pinnan alla kytee jo.
Ei demokratioiden tarvi kuin jatkaa kaikkea sitä mitä nyt tehdään.- Anonyymi
santtunen kirjoitti:
Kyllä Ukrainan sodan epäonnistuminen kaataa Venäjän hallinnon. Siellä tulee kapina ja vallankumous, vaikka asiantuntijat eivät usko siihen. Pinnan alla kytee jo.
Ei demokratioiden tarvi kuin jatkaa kaikkea sitä mitä nyt tehdään.On totta,että hiljaisia signaaleja
ei havaita ajoissa tai ne ignoroidaan.
Lumimassa rysähtää katolta keväällä
yht'äkkiä,mutta pientä massan
liikettä on ollut ennen vyöryä
jo pitempään. Iranin vallankumous
yllätti kai cian 1979 eikä usan
lähetystöä keretty evakuoida. Anonyymi kirjoitti:
On totta,että hiljaisia signaaleja
ei havaita ajoissa tai ne ignoroidaan.
Lumimassa rysähtää katolta keväällä
yht'äkkiä,mutta pientä massan
liikettä on ollut ennen vyöryä
jo pitempään. Iranin vallankumous
yllätti kai cian 1979 eikä usan
lähetystöä keretty evakuoida.Niin, eiköhän tämä kriisi lopu vallankumoukseen Venäjällä, vaikka asiantuntijat eivät sitä etukäteen huomaa. Se on vahinko, koska Venäjän oppositiota pitäisi tukea voimakkaammin. Konkreettisesti. Kurskiin venäläisiä vapauttamaan Venäjä. Ja heille aseita ja ammuksia runsaasti. Ja partisaaneja joka puolelle Venäjää.
- Anonyymi
Enemminkin pellemiehen taktiikkaa koska Venäjää johtaa sellainen.
- Anonyymi
santtunen kirjoitti:
Niin, eiköhän tämä kriisi lopu vallankumoukseen Venäjällä, vaikka asiantuntijat eivät sitä etukäteen huomaa. Se on vahinko, koska Venäjän oppositiota pitäisi tukea voimakkaammin. Konkreettisesti. Kurskiin venäläisiä vapauttamaan Venäjä. Ja heille aseita ja ammuksia runsaasti. Ja partisaaneja joka puolelle Venäjää.
Niin, eiköhän tämä kriisi lopu vallankumoukseen Venäjällä, vaikka asiantuntijat eivät sitä etukäteen huomaa. Se on vahinko, koska Venäjän oppositiota pitäisi tukea voimakkaammin. Konkreettisesti. Kurskiin venäläisiä vapauttamaan Venäjä. Ja heille aseita ja ammuksia runsaasti. Ja partisaaneja joka puolelle Venäjää.
Ehkä näin -Sanoisin Terveiset Venäläisille ettekö ymmärrä vieläkään kuinka paljon paskaa teidän Diktaattori-Kääpiö puhunut ja tuhonnut koko Venäjän tulevaisuuden vuosikymmeniksi- 25-Vuotta vallassa kaikki lupaukset kansan eteen MITÄTÖITY-
ajattelee vain omaa etuaan ja vallassa pysymiseen- KANSAN KUSTANNUKSELLA-
Kuka maksaa Kuminaamari-Kääpiön virheet- SE ON KANSA- Voin sanoa sota loppuu sitten alkaa-MAKSUN AIKA-
- Anonyymi
Venäläinen mielenlaatu on erikoinen, tätä samaa potaskaa heidän suustaan on saatu kuulla jo satoja vuosia.
Jollain ihmeen konstilla johtoon löytyy aina joku pelle, joka ottaa "työkseen" kemaista muutaman miljardin omaan taskuun ja aina silloin tällöin hyökkää johonkin tappamaan ihmisiä, lapsia, naisia vanhuksia.....
Venäläiset, ainakin liikaa valtaa hamunneet - eivät ansaitse ihmisarvoa. He ovat hädin tuskin apinan tasolla aivoiltaan eikä heidät tekojaan ja hulluuttaan voi millään tavalla puolustaa. Eipä haittaisi, jos Trump laittaisi isot pojat asialle ja koko Moskova vedettäisiin maan tasalle sileäksi ja siinä samassa Putte pois pelistä. Kiitos.- Anonyymi
Et nyt enempää edes pihalla voisi olla. Ilmeisesti olet aika nuori?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et nyt enempää edes pihalla voisi olla. Ilmeisesti olet aika nuori?!
Jos ei muuta, niin voisit vaikka penkoa Suomen peruskoulun kommunistamisprojektin 1970- luvulla. Saattaa olla hilpeää luettavaa tänä päivänä, mutta silloin se oli elävää elämää. Kun ette tunne historiaa, niin kommentointi on sellaista litteäpäistä tätä nykypäivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei muuta, niin voisit vaikka penkoa Suomen peruskoulun kommunistamisprojektin 1970- luvulla. Saattaa olla hilpeää luettavaa tänä päivänä, mutta silloin se oli elävää elämää. Kun ette tunne historiaa, niin kommentointi on sellaista litteäpäistä tätä nykypäivää.
Ja jos mennään pidemmälle venäläisyyteen, mikä on yhtä kuin Ranska ja Aurinkokuninkaan hovi tsaareineen ja sivistyksineen, ollaan kulttuuri- ja taidemaailmaassa, mitä ei yksikään länsimaa kykene koskaan tavoittamaan. Tosin varmaan jo Venäjälläkin täysin kadonnut historia. Ainakin siltä tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos mennään pidemmälle venäläisyyteen, mikä on yhtä kuin Ranska ja Aurinkokuninkaan hovi tsaareineen ja sivistyksineen, ollaan kulttuuri- ja taidemaailmaassa, mitä ei yksikään länsimaa kykene koskaan tavoittamaan. Tosin varmaan jo Venäjälläkin täysin kadonnut historia. Ainakin siltä tuntuu.
Mutta - totta on - Venäjällä oli elämä ennen Neuvostoliittoakin. Kuka sitten loikin mitäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta - totta on - Venäjällä oli elämä ennen Neuvostoliittoakin. Kuka sitten loikin mitäkin.
Mutta olen vielä sitä viimneistä sukupolvea - kohta jo katoamassa se kaikki - jonka isoäidin kautta Romanovien tragedia on vielä hyvin lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olen vielä sitä viimneistä sukupolvea - kohta jo katoamassa se kaikki - jonka isoäidin kautta Romanovien tragedia on vielä hyvin lähellä.
Voin oikein hyvin kuvitella, ettei tämän päivän suomalaiselle enää edes sano mitään nimi 'Romanov".
- Anonyymi
Venäläinen mielenlaatu on erikoinen, tätä samaa potaskaa heidän suustaan on saatu kuulla jo satoja vuosia.
Jollain ihmeen konstilla johtoon löytyy aina joku pelle, joka ottaa "työkseen" kemaista muutaman miljardin omaan taskuun ja aina silloin tällöin hyökkää johonkin tappamaan ihmisiä, lapsia, naisia vanhuksia.....
Venäläiset, ainakin liikaa valtaa hamunneet - eivät ansaitse ihmisarvoa. He ovat hädin tuskin apinan tasolla aivoiltaan eikä heidät tekojaan ja hulluuttaan voi millään tavalla puolustaa. Eipä haittaisi, jos Trump laittaisi isot pojat asialle ja koko Moskova vedettäisiin maan tasalle sileäksi ja siinä samassa Putte pois pelistä. Kiitos.
TÄSSÄ KAIKILLE VENÄLÄINEN HULLUUS- Ilman rajoja nähtävillä-
- Anonyymi
Entä 12.9. alkava Zapad sotaharjoitus Nato-rajalla - pysyykö hanskassa vai eskaloituuko?
- Anonyymi
Ei kenelläkään näemmä arviota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain kaksi päivää aikaa - miltä tunnelma vaikuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putinilla niin paljon kumia naamarissa- Ei kenelläkään näemmä arviota?
Onko synteettinen kumi Botox vienyt viimeisenkin aivosolun Kääpiöltä tapattaa kansaansa oman hulluutensa näyttänyt 1-Miljoona 300 000 tuhatta! hyvin kaatuu ryssän sotilaita 1000-päivässä! Lopuksi Putin kehuu on meillä tarpeeksi sotilaita tapettavaksi-
- Anonyymi
Venäjällä ei ole huomattu eu olevan pelkkä illalliskerho?
- Anonyymi
Venäjälle asetetaan pakotteita talouden heikentämiseksi. Venäjä heikentää Euroopan ja USA:n taloutta häirinnällä ja saamalla lännen varustautumaan aseilla. Huonosti Venäjä kuitenkin onnistuu, länsihän vain istuu kokouksissa eikä satsaa varustautumiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjälle asetetaan pakotteita talouden heikentämiseksi. Venäjä heikentää Euroopan ja USA:n taloutta häirinnällä ja saamalla lännen varustautumaan aseilla. Huonosti Venäjä kuitenkin onnistuu, länsihän vain istuu kokouksissa eikä satsaa varustautumiseen.
Ettei vain Eurooppalaiset tekisi karhunpalvelusta itselleen pakotteiden kautta. Euroopalla on vastassaan melkoinen liittouma:
https://yle.fi/a/74-20046778
Lähtökohtaisesti USA talous on kiinalaisten lainoittaman ja Eurooppa ja sen teollisuus on riippuvainen Kiinalaisesta halpatuotannosta, joten tilanteen jatkuessa on uhkana, vastakkain asettelun jatkuessa Kiinan markkinoiden sulkeutuminen .Jo nyt nähdään mitä Venäjän markkinoiden sulkeutumisen seuraukset Suomen taloudelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotetaan sitä hetkeä kun Kääpiö lähettää yhdenkään sotilaan tai ohjuksen Nato;n maaperällä - sitten nähdään kuka puhui PASKAA-
Venäjähän vain istuu Kremlissä levittää propagandaa- eikä satsaa kääpiön hävittämiseen Bunkkeristaan -AJAKAA ROTTA ULOS KOLOSTAAN- Takaan tämän jälkeen rauha palaa Maailmaan!
- Anonyymi
Jos Venäjä olisi vahvoilla, ei tarvitsisi uhitella länttä. Mutta heikkous ilmenee juuri tuolla pelleilyllä rajoilla.
- Anonyymi
EU ja NATO ovat viimeiset virheet Venäjä ei uhannut meitä mutta nyt olemme pian sodassa kuten niin puhuttiin ja haluttiin
- Anonyymi
EU ja NATO ovat viimeiset virheet Venäjä ei uhannut meitä mutta nyt olemme pian sodassa kuten niin puhuttiin ja haluttiin
PUTIN UHKAILLUT KOKO EUROOPPAA - Aloitti Ukrainasta miksi? Hyökkäsi Suomeen -me emme olleet uhka Neuvostoliitolle- Hyökkäsi kuitenkin-Voitimme sodan SÄILYTIMME ITSENÄISYYTEMME-
Ihan sama jos Putinin Venäjä "kellosepän lihaksilla" ALKAA UHKAILEMAAN NATOA- On Venäjän loppu-
- Anonyymi
Tšernaja Iskra iskee takaisin, ovat kremlin pahin sisäpoliittinen ongelma ja vaarallinen.
- Anonyymi
Tšernaja Iskra iskee takaisin, ovat kremlin pahin sisäpoliittinen ongelma ja vaarallinen.
IHAN SAMA! KOITA VENÄJÄ ONNEASI_ -Lopeta Sotasi Nyt Häviät lopulta! KUITENKIN_
JA LOPETA YDINASEILLA UHKAILU- Mitäs aloitit laittoman sodan ja häviät onko -Ydinase -vastaus tappioon! MAAILMA EI TÄTÄ HULLUUTTA NIELE- Yksikin kärki mihin tahansa koko maailman panokset tekee Venäjästä lopun!
- AnonyymiUUSI
Trump lähettää Tomahawkit Ukrainalle, Putin taitaa jo tietää tämän - ei ihme jos on jo kuset housuissa, kääpiöllä alkaa nyt puntti tutista!
Ukraina voi iskeä niin syvälle venäjälle, että alkaa kellossa ääni muuttua..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k994214- 1473662
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1261697
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140