Järjetön liikennesähläys Helsingissä tallentui videolle
https://www.is.fi/autot/art-2000010681482.html
Ei voi kuin ihmetellä.
Onko edes ajokorttia ollenkaan? - katso video
7
256
Vastaukset
- Anonyymi
Perus panikointia ja sähläämistä, aivan arkea.
Oikeasti liikentessä saat joustaa erittäin paljon jos ei halua kolaroida joka päivä jonkun siis ihan oikeasti ajokortin omaavan kanssa.
Esimerkiksi hitaasti ajaminen ei kumoa väistämisvelvollisuutta.
Perässä roikkuminen ei tarkoita että perässä roikkujalle myös olisi vielä tilaa vaihtaa kaistaa. näitä riittää , perus perseilyä liikenteessä, osa on niin arkoja liikenteessä se jo itsessään luo uuden vaaran.- Anonyymi
Riippuu täysin paikkakunnasta/paikkakunnista, jossa asuu tai liikkuu. Mitä enemmän on porukkaa, sitä suuremmalla todennäköisyydellä on enemmän kädettömiä ja osaamattomia seassa.
- Anonyymi
Useimmat pakukuskit ovat mulkkuja. Ajavat perskärpäsinä melkein takapuskurissa kiinni ja ohittelevat sulkuviivoista välittämättä vaikka GPS:n mukaan oma ajonopeus ei ole alle nopeusrajoituksen vaan muutaman kilometrin yli. Lisäksi jotkut näistä ohittavat juuri ennen risteystä tai motarilla ennen kääntymistään sivutielle tai poistumisrampille.
- Anonyymi
Mutta tuo videon sähläys on pyöräilijöiden syytä. Pyöräliitto pakotti aiheuttamaan tuon.
- Anonyymi
Taksi lähti liikenteeseen kun valot vaihtuivat vihreiksi. Pari muuta autoa tukki risteyksen ja taksi ei päässyt valoista läpi. Viimein kun pääsi niin valot olivat jo muuttuneet punaisiksi ja muille vihreiksi. Spåran allekin meinasi jäädä. Sitten törmäsi toiseen autoon kun vihdoin pääsi risteyksestä läpi.
Ainakin minulle opetettiin autokoulussa että jos on lähtenyt vihreilla valoilla liikenteeseen niin toisten on annettava risteyksen tyhjentyä ennen kun lähtevät ajamaan. Tietysti tämä ratkaisu oli poliiseille helpoin.- Anonyymi
Joo, järjen käyttö on suotavaa. Ihan yleisellä tasolla, niin miksi itse mennä tukkimaan risteystä lisää, jos huomaa, että risteys on jo ennestään tukossa.
- Anonyymi
Nojoo, turhaan näytti pysähtyvän keskelle risteystä, ilmeisesti silloin kun valot vaihtui. Olisi siitä vielä muuten päässyt, vähintäänkin keskikorokkeen kohdalle odottamaan sopivaa väliä. Ja sitten kun lopulta lähti jatkamaan, varmaankin jonkin verran hätääntyneenä, niin ei enää tajunnut väistää pakettiautoa.
Joo, no helppohan se aina on jälkiviisastella. Ei siinä kovin monta sekuntia kuitenkaan näytä olevan miettimisaikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2733401Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031703- 681269
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2001130Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991087- 581051
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:511010- 63981
- 42837
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei16823