Miten saan anoreksian

Anonyymi-ap

Oon 14v tyttö oon 165/53 joo tiiän oon läski.
Haluisin laihuttaa ja haluisin siihen vinkkejä ja en haluu kuulla et joku alkaa valittaa.
Voi tulla juttelee jos haluu. kaikki jotka on parantunu tai joil on anoreksia vois kertoo tähän omat kokemukset.Mun tavoite on 28-35.Oon kattonu netist et toi 28 on alipainoo mut se ei haittaa mua:) älkää sit alkako valittaa!!!!

9

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mittaakin sais olla 20 cm enemmän!

• Anonyymi

Joo aika pätkä muija, mut näyttää vähän pitemmältä ku on anorektikko.

• Anonyymi

Some things never change.
      Kirjoitus on kuin 80-luvulta!

Tekee mieli kysyä, miten vanha äiti sulla on. Mutta mitäpä se tähän kuuluu. Koita pärjätä.

• Anonyymi

Syöt vaan todella vähän ja liikut koko ajan mut oo tarkkana ettei elimistö mee säästöliekille koska sillon paino ei putoo kovin helpolla. Lue myös juutalaisten tarinoita keskitys leireiltä miten pudottivat tehokkaasti painoaan.

• Anonyymi

Mitä luurankosempi sen parempi.

• Hei,

Laitan tähän vinkiksi tahoja, joissa voit halutessasi keskustella mm. seuraavista aiheista: Askarruttaako syöminen, ruoka tai liikunta? Onko oma kehosuhde vinksallaan?

Syömishäiriöliitto – SYLI ry:llä on Tukinetissä ryhmächattejä, joissa voi keskustella edellä mainituista https://tukinet.net/teemat/syli-chat-1903200558/ryhmachatit/

Myös Etelän-SYLI ry:llä on Tukinetissä ryhmächattejä esim. laihuushäiriötyyppisesti oireileville. https://tukinet.net/toimijat/etelan-syli-ry/

Tukinetistä löytyy paljon muitakin palveluita, joista voi saada sekä henkilökohtaista että ryhmämuotoista tukea. https://tukinet.net/

Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

• Anonyymi

Siis en tiiä miks kukaa haluis anoreksian. Ja toi 28kg on iha liian alipainonen et siihen varmaa oikeesti kuolee tai sit ei vaa oikeesti jaksa tehä mitään.

• Anonyymi

eikö aloittaja n vanhemmat olis huolissaan kun tytär tekee kuolemaa 28 kiloisena jos on edes hengissä ton painosena.

• Anonyymi

Alipaino ei oo terveellistä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135