Kutsu Jumalan Valtakunnan tähden paastoon

Anonyymi-ap

Rauhaa!

Oikeasti olen hieman hakoteillä siitä missä raamatun mukaan mennään. Saattaa olla että Karitsan illallinen alkoi jo 2011 ja on ollut menossa pitkään. Mutta itseäni kiinnostaa mahdollisuus siihen että Jumalan Valtakunta saapuu 2028. En ole saanut tätä taivaasta, vaan se on oma laskelma ja päätelmä.

Kylläiset eivät kelpaa vaan nälkäiset Jumalan valtakuntaan. Sekä köyhät. Yms.

Paasto on viikko-ohjelma nimeltä Pyhä Viikko. Siinä on kunkin uskonnon Elävälle Jumalalle pyhitetty yksi viikonpäivä, jona pyritään noudattamaan tuon uskonnon pyhiä tapoja. Periaate on että ainakin vähän on noudattanut.

Sunnuntai
Jumalan Poika, Pyhä tapa saattaa vaihdella. Itselläni on että en käytä rahaa sunnuntaina tai edes koske siihen.

Maanantai
Krishna. Ei pidä syödä lihaa, uhkapelejä pelata, alkoholia tai teetä ja kahvia juoda, eikä seksuaalisuutta panna täytäntöön.

Tiistai
Mooseksen istuin. Tällöin vain siivotaan. Syödä saa melko vapaasti. Ja toimittaa arkiaskareita.

Keskiviikko
ALLAH. Tämän päivän Pyhä tapa on itse kunkin pääteltävä itse. Mulla on paasto ja rukous sekä Zakat vero. Uskontunnustus myös pitäisi lausua.

Torstai
JEHOVA. Tämän päivän Pyhä tapa on pääteltävä itse. Itse pyrin rakentamaan veljeni huonetta. Avustamalla mahdollisesti muita.

Perjantai
Pyhä Kolminaisuus. Tänä päivänä pyrin laittamaan 3 euroa viikottain säästöön pyhiä varten. Tämä on myös Itselläni paastopäivä.

Lauantai
Maan ja taivaan Luoja. Tämä on sapatti jolloin lepään. Mutta islamin mukaan on ehkä mahdollista Armolahjoja etsiä perjantairukouksen jälkeen.

Eli tässä tulee kolme paastopäivää viikossa : Maanantai, Keskiviikko ja Perjantai.

Aloitan kokeilun Pyhän Viikon viettämisestä 11. 09. 2024 keskiviikkona.

Tarkoitus on nyt yrittää paastota 390+40+2 päivää. Yhteensä 432 päivää. Eihän tämä mikään varsinainen paasto ole. Mutta jotain sinne päin.

Jos joku haluaa mukaan 11.09. Keskiviikkona niin oman Pyhän Viikon muokkaaminen itsensä näköiseksi on tärkeää. Jos on esim. Vakaasti muslimi, juutalainen tai kristitty kannattaa tietenkin omasta uskostaan ammentaa ainekset Pyhään Viikkoon.

Itselläni on tällainen sekasotku ainoa hyvä. Olen jo yrittänyt muutaman vuoden kuluessa päästä jonkinlaiseen Pyhään Viikkoon, mutta jo Maanantai päivät ovat epäonnistuneet aina lihan syömisen ja kolikkopelien tähden.

Sen sijaan tiistai ja torstai ovat toimineet ja Perjantai ja lauantai pikkasen sinne päin. Tuo Maanantai on kova alku viikolle jos sen tahtoo jotenkin Intialaisittain pyhittää.

Itse asiassa Maanantai saattaa olla liian kova haaste? Saa nähdä?

Tässä ketjussa kerron aina välillä onnistuuko Pyhän Viikon pitäminen yhtään.

Siunausta ja Rauhaa!

0

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. En usko et meistä tulee jotain

        Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
        Ikävä
        10
        3010
      2. Kuvaile itseäsi

        Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
        Ikävä
        117
        2184
      3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

        Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
        Suomalaiset julkkikset
        43
        1594
      4. Huomenta keskipäivää

        Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
        Ikävä
        260
        1408
      5. Oletko koskaan katunut kun

        elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
        Ikävä
        73
        1057
      6. Olen J-mies

        Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
        Ikävä
        47
        921
      7. Ei sitten, ei olla enää

        Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
        Ikävä
        77
        890
      8. Sinusta näkee että

        Kaipaat paljon.
        Ikävä
        55
        884
      9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

        Olet suloinen...
        Ikävä
        44
        805
      10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

        Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
        Pyhäjärvi
        93
        746
      Aihe