Kuinka paljon olet hävinnyt pahimpana päivänäsi ja mihin?
Kuinka paljon olet hävinnyt...
4
290
Vastaukset
kun häviän ajatuksiini huonona päivänä.... en kuule enkä nää...... sitä vaan meittii ja miettii eikä yleensä puusta pitemmälle ajatusten kanssa pääse........:))))... samperi hyvä aika hukkaan menee ku liikaa uppoutuu omaan ajatusmaailmaan.... Eli omiin aivoihin häviän......:)))
- Kiva mies
Edellistä jopa hieman plagioiden sanon, että olen hävinnyt melkein kokonaan tähän julmaan maailmaan.
- Dr.Swan
Asiakkaita kyllä riittäisi pilvin pimein mutta kun eivät tule vastaanotolle!Ja nekin ketkä tulevat eivät maksa laskuja!Voin sanoa että olen hävinnyt ja PALJON!
- valerian.s
Sain portin auki fraktaaliytimeen ja löysin monta sopivaa madonreikää toisiin universumeihin.Ajattele,olen perillä jo,ennenkuin olen lähtenyt!!
Seuraavaksi koetan mennä ajassa kolmeen seuraavaan lauantai-iltaan,josta on tarkoitus hakea uudet lottonumerot.
Miljonääriys ja joutilaisuus odottavat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744207
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans823908Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572448Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?642286Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik371988- 491879
- 1071769
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551653- 561652
- 611521