Nimetkää kolme rehellisinä valtuutettu. Tämä henkilö tekee paljon kunnan elinvoiman eteen, eikä tavoittele omaa etua ja toimii muutenkin kunnan edun valvojana. Onko tällaisia?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Valtuutetut on vain kumileimasimia. Varmasti joku niistä, jotka ei koskaan puhu mitään.
- Anonyymi
Kun kunta alkaa hallinnossaan kulkea sitä väärää puolta kadulla, niin miksi ei pysytty sillä jämerästi ja lahjottu tilintarkastajaa, kun valehtelemaan alkaa sitä pitää jatkaa loppuun saakka.
- Anonyymi
Mähönen, Saari ja Lautamaa.
- Anonyymi
Topparin Reino, Väinö Mäntynen, "Isä Aurinkoinen", kunnanvaltuuston puheenjohtaja,
Paavali, pontikankeittäjä.
Yrjänä, Paikallissanomien toimittaja
Pankinjohtaja Pekkala
Nimismies Raiskinen
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hyvien_ihmisten_kylä - Anonyymi
Leenu, Liinu ja Tiinu
Kasper, Jesper ja Joonatan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641693Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592