71 hellepäivää

Anonyymi-ap

Paras omenakesä,,

13

358

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoittaa TAAS sitä että hiilinielut ei kasva määrissä kuin pitäisi koska on liian kuivaa?

• Anonyymi

Eihä nyt mitää kuivaa vasta sato ja taas luvannu sataa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihä nyt mitää kuivaa vasta sato ja taas luvannu sataa

tänä kesänä näreet on metrin latvaa kasvaneet ja hiilen syönti ilmastosta huipussaan,,

• Anonyymi

Hellekesä on vetelehtijöille ollut hyvä.Näkkyy janottavan,vaikkei tee mittää joutilaat ,laiskottelijat.

• Anonyymi

kyllä ne tekosyyn juomiselle keksii aina,,

• Anonyymi

Ja sinä ap olet viettänyt koko kesän neljän seinän sisällä verhot kiinni ulkona kertaakaan käymättä koska olet niin "ahkera" (nettiriippuvainen) s24 trolli,,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä ap olet viettänyt koko kesän neljän seinän sisällä verhot kiinni ulkona kertaakaan käymättä koska olet niin "ahkera" (nettiriippuvainen) s24 trolli,,,

Kärsämäessä se tuo kateus ja pahan suopa elää,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kärsämäessä se tuo kateus ja pahan suopa elää,,

Niin, kukapas se nyt ei haluaisi olla elämästä syrjäytynyt sometrolli kateuttahan sellainen muissa aiheuttaa?? Jotka haukkuu muista laiskoiksi juopoiksi jne. syyttäen sen jälkeen muita pahansuopasiksi mikä kuvaa heidän omaa toimintaansa ja suhdetta ympäröivään maailmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, kukapas se nyt ei haluaisi olla elämästä syrjäytynyt sometrolli kateuttahan sellainen muissa aiheuttaa?? Jotka haukkuu muista laiskoiksi juopoiksi jne. syyttäen sen jälkeen muita pahansuopasiksi mikä kuvaa heidän omaa toimintaansa ja suhdetta ympäröivään maailmaan.

siis kommenttini osui ja uppos, sen itse todistit,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis kommenttini osui ja uppos, sen itse todistit,,

mutta aloitukseni ei uponnut ; "Paras omenakesä", koska Kärsämäellä ei ole omenapuita omenia tuottamassa, laitoinkin aloituksen testatakseni älyääkö kukaan s24 Kärsä, no ei älyä, kun ei ole omenapuita, olen nyt yhdestä puusta 100 kiloa keränyt 2 muuta on keräämättä, jaan omenat "tutuile, en kärsille, etenkään selekisille,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta aloitukseni ei uponnut ; "Paras omenakesä", koska Kärsämäellä ei ole omenapuita omenia tuottamassa, laitoinkin aloituksen testatakseni älyääkö kukaan s24 Kärsä, no ei älyä, kun ei ole omenapuita, olen nyt yhdestä puusta 100 kiloa keränyt 2 muuta on keräämättä, jaan omenat "tutuile, en kärsille, etenkään selekisille,,

Kirkonkylälläkin omenapuita ja vanhoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirkonkylälläkin omenapuita ja vanhoja.

vanhoja on nämäkin puut ilmeisesti "savupirtin aikuisia, 1700-1800 luvulta, se hirsinen savupirtti oli tällä pihalla vielä 1950 luvulla kesähelteellä ja oli viileä, sinne vietiin kuuma keitto ja siellä syötiin, kun varsinaisessa asuinrakennuksessa keittiö oli kesällä niin kuuma, kun hellassa paloi jatkuva tuli, kun talon väelle tarjottiin 3 keitto-ateriaa päivässä,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vanhoja on nämäkin puut ilmeisesti "savupirtin aikuisia, 1700-1800 luvulta, se hirsinen savupirtti oli tällä pihalla vielä 1950 luvulla kesähelteellä ja oli viileä, sinne vietiin kuuma keitto ja siellä syötiin, kun varsinaisessa asuinrakennuksessa keittiö oli kesällä niin kuuma, kun hellassa paloi jatkuva tuli, kun talon väelle tarjottiin 3 keitto-ateriaa päivässä,,

vanhaa asiaa mitäpä noista
        elettiimpä ennenkin,,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1950
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      135
      1105
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      112
      1091
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      961
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      918
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      53
      809
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      707
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      667
    9. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      662
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      244
      659
    Aihe