Ja Master of Engineering in civil engineering -ylemmän korkeakoulututkinnon hän suoritti Yhdysvalloissa vuonna 2011.
Sammallahti toimi myös ajatuspaja Liberan sisältöjohtajana ja muuten hän on työurallaan toiminut rakennusalan yrityksissä muun muassa teknisenä suunnittelijana.
Kouluja käynyt mies siis ja töitä tehnyt, toisin kuin te vasemmistolaiset köyhät jotka täällä munaatte itsenne noilla tyhmillä kommenteillanne.
Mikään ei ole hienompaa kuin punikin kurjuus.
Tere Sammallahti on muuten talotekniikan insinööri
43
685
Vastaukset
- Anonyymi
Talotekniikan insinööri ei vuosikausiin talostaan poistunut videoidensa perusteella.
Mikä olikaan taloteknikon sotilasarvo, sitä kun ei löydy googlaamallakaan? Rakenteliko patjoista majoja rättivarastolla?- Anonyymi
Mitä veikkaat sinä punainen sivari ?
sivari = venäjänmielinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä veikkaat sinä punainen sivari ?
sivari = venäjänmielinenUlkomaalaiselle Tere näyttääkin ja risuparta kuin sivarilla.
Minä olen alikersantti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkomaalaiselle Tere näyttääkin ja risuparta kuin sivarilla.
Minä olen alikersantti.Tapatyötön vassaripelle pelle sinä olet.
Armeijan käymisellä ei ole merkitystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapatyötön vassaripelle pelle sinä olet.
Armeijan käymisellä ei ole merkitystä.Tere on siis sivari? Vai hommannut hullun paperit?
- Anonyymi
Ja mitä sillä on merkitystä, köyhä vassu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tere on siis sivari? Vai hommannut hullun paperit?
Pärjää paljon paremmin kuin sinä koskaan...hohohohohohoho.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollaa trollaa punikki....heheheee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkomaalaiselle Tere näyttääkin ja risuparta kuin sivarilla.
Minä olen alikersantti.Ei näytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt mitä töitä teet?
- Anonyymi
Eipä ole Sammaleella koulusta jäänyt päähän mitään.
- Anonyymi
Sinä et päässyt peruskoulua pidemmälle....hähähähäää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et päässyt peruskoulua pidemmälle....hähähähäää.
Eihän palstapunikit pääse.
- Anonyymi
Kaikki palstan vakiovassarit ovat köyhiä ja kouluja käymättömiä, ja siksi kateellisia Terelle.
- Anonyymi
Kateellinen yh:lle, jonka kämppä niissä videoissa kyllä näytti aika aneemiselle? Kelalta ei kai parempaa saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateellinen yh:lle, jonka kämppä niissä videoissa kyllä näytti aika aneemiselle? Kelalta ei kai parempaa saa.
Miltä oma kämppäs näyttää, pummi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä oma kämppäs näyttää, pummi?
Paljon paremmalle. En ole mikään työtön inssi, joka yrittää rasistien äänillä eduskuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellista trollausta, nollalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon paremmalle. En ole mikään työtön inssi, joka yrittää rasistien äänillä eduskuntaan.
Kelan elätti sinä olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tere tienaa paljon enemmän kuin sinä pummi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tere ei ole työtön.
- Anonyymi
Lego inssi siis.
- Anonyymi
Todella älyttömiä kommentteja ovat vassarit kirjoitelleet Terestä, taitaa olla mt-ongelmaisia.
- Anonyymi
Mielenterveyssyistäkö Tere ei ole käynyt inttiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenterveyssyistäkö Tere ei ole käynyt inttiä?
Miksi sinä et käynyt, ja miksi sinä et tee töitä?
- Anonyymi
Talotekniikan insinöörit ne on ollut hommissa kalasatamassakin kun vesi tuli sisään taloon 5kk jälkeen valmistumisesta...joten ei nauti kyllä tuo titteli kovinkaan suurta arvostusta.
- Anonyymi
Siitä sinä köyhä et tiedä mitään.
- Anonyymi
Taloinsinööri kun on nyt hallitusvastuussa niin rakentamisen laadun pitää parantua välittömästi yhdessä yössä. Ellei tapahdu muutosta parempaan niin kokoomuksen vika täysin.
- Anonyymi
Ei kai kukaan inssi tuota erehdy äänestämään.
- Anonyymi
Köyhiä suvakkeja harmittaa Teren pärjääminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhiä suvakkeja harmittaa Teren pärjääminen.
Totta kai vassareita harmittaa.
- Anonyymi
Rakennukset eivät kestä myrskyjä ja jälki järistyksiä ameeriikas?🥱
- Anonyymi
Sammallahti on lähinnä koiran paskaa muistuttava öykkäri.
- Anonyymi
Suvakin sivistymättömyys näkyy taas....
Hyvä että olet köyhä.
- Anonyymi
ammattikorkeakoulututkintoa vastaava, sama kuin levyseppähitsari joskus 1980 luvulla.
- Anonyymi
KAIKKI TUET POIS TYÖTTÖMILTÄ NIIN ALKAA TYÖ MAISTUA PIENEMMÄLLÄKIN PALKALLA
- Anonyymi
Teren koulutuksesta ei mitään tietoa, teren työurasta ei mitään tietoa, Tere videoillaan Maastopuvussa, kuten Timo T.A. ei silti tietoa hänen sotilasarvostaan..
Saattaa olla samaa heimoa kuin Jere Karalahti... ulosotossa ja ei selvinpäinkään?- Anonyymi
Mites sulla, Kela elättää vai?
- Anonyymi
Vaikka olisi mikä insinööri, niin persu on aina persu.
- Anonyymi
Mikään ei ole hienompaa kuin kansanvaihto ja siirtolaisvyöry suomeen jota ei voi estää eikä pysäyttää. Sille ei edes tere voi diplomeineen mitään kun iso pyörä pyörii ja arabian kieli kaikuu joka niemessä ja notkelmassa ja minä nautin.
- Anonyymi
No ei Suomi vielä vaarassa ole, mutta Ruotsi on.
- Anonyymi
Tere!
Tere.
😃 - Anonyymi
tere ei oo yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199