Taas minä sen tein minä vajaaälynen impelssi

Anonyymi-ap

Minä rahan kiilto silmissä 😣€€€ ääretömän hölmön tempun ajatus hyvä käytännöös ei toiminut ,Isä antoi ajokieltoa ja auto seisoo hirveää noitumista 😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬 aivan uskomaton teko sinulta taas oletko menettänyt järkesi kokonaa hullujen huoneelle loppuelämäksi laittaa sinut ,niuvan niemeen .Sitten kun tämä asia on kunnossa voin paljastaa mistä oikein oli kyse !?.

1

98

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas minä sen tein minä vajaaälynen impelssi= Mikä päivä se oli kova tuuli puuskittainen varaston ovi kävi vaakatasossa ristiveto ja säikähdin kun pukkas traktori tökkäsin etukuormaajalla varaston oveen ja se tipahti pois saranasta ,no rupesin traktorilla etukuormaajan trukkipiikeillä nostamaan ovea paikoillee no tippuivat kaikki sieltä alas nyt on korjattu .5 kertaa isän piti levähtää oli jo luovuttamassa ne otettava saranat irti minä sanoi ei oteta kuusiokolo avain piti saranat kohdillaa ,mutta saranat olivat vääntyneet 2 mm eivätkä suorat.Miksi minun hullu poikani teki minulla taas tälläisen teon minä en jaksa minä lähden pois ,minä älä lähe vielä kyllä nämä paikoilleen saadaan erikois sorkkarauta toisessa päässä koukku ja toisessa päässä piikki ja keskeltä saranaa rupesin vääntelemää ja 10 sekunnin kuluttua naps tappi- saranat tipahtivat koloihinsa nui ikkään kun ei anna periksi se onnistuu meni 2h 49 min vain 30 sekunnin tauko minulla isä levähteli vähän väliä 🙂.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1014
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      868
    3. 62
      863
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      45
      834
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      48
      771
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      684
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      639
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38