Taas minä sen tein minä vajaaälynen impelssi

Anonyymi-ap

Minä rahan kiilto silmissä 😣€€€ ääretömän hölmön tempun ajatus hyvä käytännöös ei toiminut ,Isä antoi ajokieltoa ja auto seisoo hirveää noitumista 😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬 aivan uskomaton teko sinulta taas oletko menettänyt järkesi kokonaa hullujen huoneelle loppuelämäksi laittaa sinut ,niuvan niemeen .Sitten kun tämä asia on kunnossa voin paljastaa mistä oikein oli kyse !?.

1

128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas minä sen tein minä vajaaälynen impelssi= Mikä päivä se oli kova tuuli puuskittainen varaston ovi kävi vaakatasossa ristiveto ja säikähdin kun pukkas traktori tökkäsin etukuormaajalla varaston oveen ja se tipahti pois saranasta ,no rupesin traktorilla etukuormaajan trukkipiikeillä nostamaan ovea paikoillee no tippuivat kaikki sieltä alas nyt on korjattu .5 kertaa isän piti levähtää oli jo luovuttamassa ne otettava saranat irti minä sanoi ei oteta kuusiokolo avain piti saranat kohdillaa ,mutta saranat olivat vääntyneet 2 mm eivätkä suorat.Miksi minun hullu poikani teki minulla taas tälläisen teon minä en jaksa minä lähden pois ,minä älä lähe vielä kyllä nämä paikoilleen saadaan erikois sorkkarauta toisessa päässä koukku ja toisessa päässä piikki ja keskeltä saranaa rupesin vääntelemää ja 10 sekunnin kuluttua naps tappi- saranat tipahtivat koloihinsa nui ikkään kun ei anna periksi se onnistuu meni 2h 49 min vain 30 sekunnin tauko minulla isä levähteli vähän väliä 🙂.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      150
      4048
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      390
      3135
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2028
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1728
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1148
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      985
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      881
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      849
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      45
      809
    Aihe