Taas minä sen tein minä vajaaälynen impelssi

Anonyymi-ap

Minä rahan kiilto silmissä 😣€€€ ääretömän hölmön tempun ajatus hyvä käytännöös ei toiminut ,Isä antoi ajokieltoa ja auto seisoo hirveää noitumista 😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬 aivan uskomaton teko sinulta taas oletko menettänyt järkesi kokonaa hullujen huoneelle loppuelämäksi laittaa sinut ,niuvan niemeen .Sitten kun tämä asia on kunnossa voin paljastaa mistä oikein oli kyse !?.

1

164

Äänestä

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas minä sen tein minä vajaaälynen impelssi= Mikä päivä se oli kova tuuli puuskittainen varaston ovi kävi vaakatasossa ristiveto ja säikähdin kun pukkas traktori tökkäsin etukuormaajalla varaston oveen ja se tipahti pois saranasta ,no rupesin traktorilla etukuormaajan trukkipiikeillä nostamaan ovea paikoillee no tippuivat kaikki sieltä alas nyt on korjattu .5 kertaa isän piti levähtää oli jo luovuttamassa ne otettava saranat irti minä sanoi ei oteta kuusiokolo avain piti saranat kohdillaa ,mutta saranat olivat vääntyneet 2 mm eivätkä suorat.Miksi minun hullu poikani teki minulla taas tälläisen teon minä en jaksa minä lähden pois ,minä älä lähe vielä kyllä nämä paikoilleen saadaan erikois sorkkarauta toisessa päässä koukku ja toisessa päässä piikki ja keskeltä saranaa rupesin vääntelemää ja 10 sekunnin kuluttua naps tappi- saranat tipahtivat koloihinsa nui ikkään kun ei anna periksi se onnistuu meni 2h 49 min vain 30 sekunnin tauko minulla isä levähteli vähän väliä 🙂.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      56
      1144
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1061
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      114
      1022
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      930
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      93
      884
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      5
      745
    7. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      27
      691
    8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      191
      652
    9. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      70
      641
    10. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      73