Mua haluttais hangata munaa yhteen satiinis tai kiiltävissä sukkahousuissa. Oisko ketään kellä olis samoja ajatuksia. t. nylonfetish
Satiini ja sukkahousut
44
1582
Vastaukset
- Anonyymi
No tietenkin spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi
Useimmat nauttivat, kun saavat huomiota. Narsisti on valmis myymään itsensä huomiolle, vaikka sitten oman arvokkuutensa kustannuksella.
- Anonyymi
Täällä kans kulli tanas sukkiksis.kiiltävät ja liukas pintaiset mustat kyrvän mentävällä aukolla...kuvia vois vaihdella periaattes.
- Anonyymi
Sjoella vois hangata sukkis kyrpää. Mutta missä sukkisteltais
- Anonyymi00017
Niuvanniemen suljetulla vatipää
- Anonyymi
Mahtavaa runkata nylonilla m50vantaa
- Anonyymi00018
Hyi saatana
- Anonyymi00028
Vaimon sukkiksiin on hyvä tehdä helpotusta..!
- Anonyymi
Sama ajatus ja kerta kokeiltukin.
- Anonyymi
Wauuu 50mvantaa
- Anonyymi
Naisten satiinipöksyissä ihanaa, myös alushameessa hangata. Tyttöilijän kanssa olis kivaa hinkata pakaroitten päällä polkee. T. ukm61
- Anonyymi
Niin olis!! Mä tän keskustelun aloittaja. Ujous vaan estää tapaamasta ketään.. m54 Hki
- Anonyymi00022
Anonyymi kirjoitti:
Niin olis!! Mä tän keskustelun aloittaja. Ujous vaan estää tapaamasta ketään.. m54 Hki
Turhan ujostelet, se tapaamasi kaverinikin haluaa samaa ja kiihottuu sinusta niin rohkeasti vaan kokeilemaan.
- Anonyymi00033
Anonyymi00022 kirjoitti:
Turhan ujostelet, se tapaamasi kaverinikin haluaa samaa ja kiihottuu sinusta niin rohkeasti vaan kokeilemaan.
Kannattaa tavata sitte näkee synkkaako aloittaa käsitöistä inva veskis.
- Anonyymi00040
Anonyymi kirjoitti:
Olisin lähellä hki
- Anonyymi00016
Löytyskö täältä nyt ketään tyttöilijää, mielellään uudenmaan alueelta.
- Anonyymi00021
Mee sirkukseen friikki
- Anonyymi00023
Todella ihanaa että meitä nauttijoita on näin paljon.itse käytän naisten ihania alusasuja.tuo sukkiksissa olo toisen kanssa olis mahtava päästä kokemaan.
- Anonyymi00024
Missäpäin??
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Missäpäin??
Oulusta löytyy.
- Anonyymi00032
Valkoiset pitsireunaiset nyt jalas ,päällä mustat lämpösukkikset pari paitaa nilkka pituinen toppis
- Anonyymi00035
Niinpä, taitaa jäädä vaan haaveeks...
- Anonyymi00026
Käytän sukkiksia, sukkiksien alla shorsi malliset pitsipöksut.
- Anonyymi00027
00026 Olen Oulusta.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
00026 Olen Oulusta.
Olen 00023.
Olisi mielenkiintoista jos voisimme tehdä yhdessä jotain josta nauttisimme. - Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
00026 Olen Oulusta.
Tarkennus vielä olen siis oulusta minäkin.00023
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tarkennus vielä olen siis oulusta minäkin.00023
Moi! Täällä kanssa Oulusta. Olisi aikaa hyvin touhuille M26. Löytyykö käytöstä esim telegram niin jatketaan siellä?
- Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Olen 00023.
Olisi mielenkiintoista jos voisimme tehdä yhdessä jotain josta nauttisimme.M58 kiinnostaa myös,oulusta olen kans.
- Anonyymi00036
Kyllä olisi mahtava toteuttaa tuo aloittajan ehdotus. Olen nyt pitsi stringeissä ja tunne on ihana.
- Anonyymi00037
Satiini pikkarit ja alushame, vatsallaan sängyssä. Toinen olisi ihana hinkkaamassa pakaroita vasten sängyn heiluessa. T. ukm66
- Anonyymi00038
Janis1 kirjoitti:
Missäpäin olet
V-suomessa. Juuri täytyy polkee pikkareihin rasvat, haaveena tyttöilijä pepun päällää polkemassa ja laukeamassa alushameeseen.
- Anonyymi00039
Sähkön siniset alkkarit ja rintsikat sukkikset toppahame.nilkkapituinen toppis rukalle tytöilemään,parin piiaksi.Saunomista emännän hoitoo tilattu.
- Anonyymi00041
Haluisin tavata Oulun sukkismiehiä...
- Anonyymi00042
Haluisin tavata sukkismiehen, kosketella, hieroa kalua sukkisten päältä.
- Anonyymi00043
Nailonit kivoja tytöilles,naista 48 hoitanu.Hän ostellu sexsyjä vaatteita peruukin meikkaa laittaa kynsiä.Poistettu miehen paineet on naitu puhki ei seiso katotaan illalla.Naisen kans kaikkee kivaa hän kiihottuu kun saa kouria hameen alle.Ottaa suihin haluu sormetusta,sitten ratsastaa nuolettaa pillua miehen katsellessa.sellasta ruka mökkiä
- Anonyymi00044
Vois kikkiin perustaa sukkisryhmän.
- Anonyymi00045
Sinisissä stringeissä runkkailen nyt.
- Anonyymi00046
Haluisin runkata kanssasi, ottaa kullisisi esille stringeistä.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Haluisin runkata kanssasi, ottaa kullisisi esille stringeistä.
Olisi ihanaa juuri noin.kullini sykkii stringeissä.en ole päästänyt vielä orgasmiin asti.nautin stringien tunteesta.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Olisi ihanaa juuri noin.kullini sykkii stringeissä.en ole päästänyt vielä orgasmiin asti.nautin stringien tunteesta.
Kullini haluaa koskettaa kulliasi, tunkeutua stringien sisälle. Näkyykö kullisi stringien lahkeesta, stringit on kiihottavia?
- Anonyymi00049
Polttopuu hommiim mummo malliset valk,pikkarit lämpö sukkikset.Merinovilla asu väliin,metsuri housut ja takki.
Tauolle naisten pitkä toppis mukaan.Mökin emäntä 45v kaveriksi,voi mennä pinotessa panoksi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?712406Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411173Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283709Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963544Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473094Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082829Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132358Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie392138Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955