Mua haluttais hangata munaa yhteen satiinis tai kiiltävissä sukkahousuissa. Oisko ketään kellä olis samoja ajatuksia. t. nylonfetish
Satiini ja sukkahousut
26
959
Vastaukset
- Anonyymi
No tietenkin spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi
Useimmat nauttivat, kun saavat huomiota. Narsisti on valmis myymään itsensä huomiolle, vaikka sitten oman arvokkuutensa kustannuksella.
- Anonyymi
Täällä kans kulli tanas sukkiksis.kiiltävät ja liukas pintaiset mustat kyrvän mentävällä aukolla...kuvia vois vaihdella periaattes.
- Anonyymi
Sjoella vois hangata sukkis kyrpää. Mutta missä sukkisteltais
- Anonyymi00017
Niuvanniemen suljetulla vatipää
- Anonyymi
Mahtavaa runkata nylonilla m50vantaa
- Anonyymi00018
Hyi saatana
- Anonyymi00028UUSI
Vaimon sukkiksiin on hyvä tehdä helpotusta..!
- Anonyymi
Sama ajatus ja kerta kokeiltukin.
- Anonyymi
Wauuu 50mvantaa
- Anonyymi
Naisten satiinipöksyissä ihanaa, myös alushameessa hangata. Tyttöilijän kanssa olis kivaa hinkata pakaroitten päällä polkee. T. ukm61
- Anonyymi
Niin olis!! Mä tän keskustelun aloittaja. Ujous vaan estää tapaamasta ketään.. m54 Hki
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin olis!! Mä tän keskustelun aloittaja. Ujous vaan estää tapaamasta ketään.. m54 Hki
Turhan ujostelet, se tapaamasi kaverinikin haluaa samaa ja kiihottuu sinusta niin rohkeasti vaan kokeilemaan.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Turhan ujostelet, se tapaamasi kaverinikin haluaa samaa ja kiihottuu sinusta niin rohkeasti vaan kokeilemaan.
Kannattaa tavata sitte näkee synkkaako aloittaa käsitöistä inva veskis.
- Anonyymi00016
Löytyskö täältä nyt ketään tyttöilijää, mielellään uudenmaan alueelta.
- Anonyymi00021
Mee sirkukseen friikki
- Anonyymi00023UUSI
Todella ihanaa että meitä nauttijoita on näin paljon.itse käytän naisten ihania alusasuja.tuo sukkiksissa olo toisen kanssa olis mahtava päästä kokemaan.
- Anonyymi00024UUSI
Missäpäin??
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Missäpäin??
Oulusta löytyy.
- Anonyymi00032UUSI
Valkoiset pitsireunaiset nyt jalas ,päällä mustat lämpösukkikset pari paitaa nilkka pituinen toppis
- Anonyymi00026UUSI
Käytän sukkiksia, sukkiksien alla shorsi malliset pitsipöksut.
- Anonyymi00027UUSI
00026 Olen Oulusta.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
00026 Olen Oulusta.
Olen 00023.
Olisi mielenkiintoista jos voisimme tehdä yhdessä jotain josta nauttisimme. - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
00026 Olen Oulusta.
Tarkennus vielä olen siis oulusta minäkin.00023
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tarkennus vielä olen siis oulusta minäkin.00023
Moi! Täällä kanssa Oulusta. Olisi aikaa hyvin touhuille M26. Löytyykö käytöstä esim telegram niin jatketaan siellä?
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Olen 00023.
Olisi mielenkiintoista jos voisimme tehdä yhdessä jotain josta nauttisimme.M58 kiinnostaa myös,oulusta olen kans.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3138750Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat805343Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3054776SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden693315Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä22757Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42122Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72028- 1132006
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401903Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.01870