Satiini ja sukkahousut

Anonyymi-ap

Mua haluttais hangata munaa yhteen satiinis tai kiiltävissä sukkahousuissa. Oisko ketään kellä olis samoja ajatuksia. t. nylonfetish

44

1582

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No tietenkin spede niuvanniemestä buaahaa

• Anonyymi

Useimmat nauttivat, kun saavat huomiota. Narsisti on valmis myymään itsensä huomiolle, vaikka sitten oman arvokkuutensa kustannuksella.

• Anonyymi

Täällä kans kulli tanas sukkiksis.kiiltävät ja liukas pintaiset mustat kyrvän mentävällä aukolla...kuvia vois vaihdella periaattes.

• Anonyymi

Sjoella vois hangata sukkis kyrpää. Mutta missä sukkisteltais

• Anonyymi00017

Niuvanniemen suljetulla vatipää

• Anonyymi

Mahtavaa runkata nylonilla m50vantaa

• Anonyymi00018

Hyi saatana

• Anonyymi00028

Vaimon sukkiksiin on hyvä tehdä helpotusta..!

• Anonyymi

Sama ajatus ja kerta kokeiltukin.

• Anonyymi

Wauuu 50mvantaa

• Anonyymi

Naisten satiinipöksyissä ihanaa, myös alushameessa hangata. Tyttöilijän kanssa olis kivaa hinkata pakaroitten päällä polkee. T. ukm61

• Anonyymi

Niin olis!! Mä tän keskustelun aloittaja. Ujous vaan estää tapaamasta ketään.. m54 Hki

• Anonyymi00022
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olis!! Mä tän keskustelun aloittaja. Ujous vaan estää tapaamasta ketään.. m54 Hki

Turhan ujostelet, se tapaamasi kaverinikin haluaa samaa ja kiihottuu sinusta niin rohkeasti vaan kokeilemaan.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Turhan ujostelet, se tapaamasi kaverinikin haluaa samaa ja kiihottuu sinusta niin rohkeasti vaan kokeilemaan.

Kannattaa tavata sitte näkee synkkaako aloittaa käsitöistä inva veskis.

• Anonyymi00040
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin lähellä hki

• Anonyymi00016

Löytyskö täältä nyt ketään tyttöilijää, mielellään uudenmaan alueelta.

• Anonyymi00021

Mee sirkukseen friikki

• Löytyisi kyllä

• Anonyymi00023

Todella ihanaa että meitä nauttijoita on näin paljon.itse käytän naisten ihania alusasuja.tuo sukkiksissa olo toisen kanssa olis mahtava päästä kokemaan.

• Anonyymi00024

Missäpäin??

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Missäpäin??

Oulusta löytyy.

• Anonyymi00032

Valkoiset pitsireunaiset nyt jalas ,päällä mustat lämpösukkikset pari paitaa nilkka pituinen toppis

• Anonyymi00035

Niinpä, taitaa jäädä vaan haaveeks...

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Missäpäin??

Vantaa

• Anonyymi00026

Käytän sukkiksia, sukkiksien alla shorsi malliset pitsipöksut.

• Anonyymi00027

00026 Olen Oulusta.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

00026 Olen Oulusta.

Olen 00023.
        Olisi mielenkiintoista jos voisimme tehdä yhdessä jotain josta nauttisimme.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

00026 Olen Oulusta.

Tarkennus vielä olen siis oulusta minäkin.00023

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Tarkennus vielä olen siis oulusta minäkin.00023

Moi! Täällä kanssa Oulusta. Olisi aikaa hyvin touhuille M26. Löytyykö käytöstä esim telegram niin jatketaan siellä?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Olen 00023.
        Olisi mielenkiintoista jos voisimme tehdä yhdessä jotain josta nauttisimme.

M58 kiinnostaa myös,oulusta olen kans.

• Anonyymi00036

Kyllä olisi mahtava toteuttaa tuo aloittajan ehdotus. Olen nyt pitsi stringeissä ja tunne on ihana.

• Anonyymi00037

Satiini pikkarit ja alushame, vatsallaan sängyssä. Toinen olisi ihana hinkkaamassa pakaroita vasten sängyn heiluessa. T. ukm66

• Missäpäin olet

• Anonyymi00038
        Janis1 kirjoitti:

Missäpäin olet

V-suomessa. Juuri täytyy polkee pikkareihin rasvat, haaveena tyttöilijä pepun päällää polkemassa ja laukeamassa alushameeseen.

• Anonyymi00039

Sähkön siniset alkkarit ja rintsikat sukkikset toppahame.nilkkapituinen toppis rukalle tytöilemään,parin piiaksi.Saunomista emännän hoitoo tilattu.

• Anonyymi00041

Haluisin tavata Oulun sukkismiehiä...

• Anonyymi00042

Haluisin tavata sukkismiehen, kosketella, hieroa kalua sukkisten päältä.

• Anonyymi00043

Nailonit kivoja tytöilles,naista 48 hoitanu.Hän ostellu sexsyjä vaatteita peruukin meikkaa laittaa kynsiä.Poistettu miehen paineet on naitu puhki ei seiso katotaan illalla.Naisen kans kaikkee kivaa hän kiihottuu kun saa kouria hameen alle.Ottaa suihin haluu sormetusta,sitten ratsastaa nuolettaa pillua miehen katsellessa.sellasta ruka mökkiä

• Anonyymi00044

Vois kikkiin perustaa sukkisryhmän.

• Anonyymi00045

Sinisissä stringeissä runkkailen nyt.

• Anonyymi00046

Haluisin runkata kanssasi, ottaa kullisisi esille stringeistä.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Haluisin runkata kanssasi, ottaa kullisisi esille stringeistä.

Olisi ihanaa juuri noin.kullini sykkii stringeissä.en ole päästänyt vielä orgasmiin asti.nautin stringien tunteesta.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Olisi ihanaa juuri noin.kullini sykkii stringeissä.en ole päästänyt vielä orgasmiin asti.nautin stringien tunteesta.

Kullini haluaa koskettaa kulliasi, tunkeutua stringien sisälle. Näkyykö kullisi stringien lahkeesta, stringit on kiihottavia?

• Anonyymi00049

Polttopuu hommiim mummo malliset valk,pikkarit lämpö sukkikset.Merinovilla asu väliin,metsuri housut ja takki.
      Tauolle naisten pitkä toppis mukaan.Mökin emäntä 45v kaveriksi,voi mennä pinotessa panoksi.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      7
      12406
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11173
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5095
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3709
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3544
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3094
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2829
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2358
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      39
      2138
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1955
    Aihe