Olisko tässä Sohvaperunat-Samille “rakkautta ensisilmäyksellä”? Ainakin jonkinasteista kemiaa ilmassa on...
Lue Samin mietteitä:
https://www.suomi24.fi/viihde/rakkautta-ensisilmayksella-maajussi-sami-intoutuu-morsioehdokkaasta-niita-voi-tapitella?s24
Rakkautta ensisilmäyksellä? Maajussi-Sami intoutuu morsioehdokkaasta: "Niitä voi tapitella..."
5
897
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki tarinat-sarjassa tuntuu olevan sympaattisempia ihmisiä kuin tässä pääsarjassa,mielestäni,kinnostavampaa seurata heidän touhujaan
- Anonyymi
Myötähäpeää aina nuo "kauniit silmät" kommentit, kun jokainen tietää mitä todellisuudessa halutaan ja se on kyllä muutamat kymmenet sentit silmien alapuolella.
- Anonyymi
Jasper oli kyllä muutenkin niin aidon ja vilpittömän oloinen, ei pelkästään silmät, lumosi Millan täysin💞
- Anonyymi
Mutta, tutun sanonna mukaan, silmät ovat sielun peili. Katse kertoo paljon. Tihrusilmät antavat epäluotettavan kuvan. Oman elämäni aikana olen kokenut ikävää kohtelua sellaiset omaavilta. Lieneekö sitten sattumaa?
- Anonyymi
Kallella oli suomalaiseksi mieheksi harvinaisen kaunis hammasrivi ja hymy. Ystävällisen ja mukavan oloinen mies, varmaan kiltti tuleva perheenisä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2103353- 1202063
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641714Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2011680- 1741558
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861456- 521298
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751251- 591218
- 1191141