Kun kommarit olivat hallituksessa 2019-2023:
2019 maahamme saapui 24000 henkilöä (6kk vallassa)
2021 maahamme saapui 36364 henkilöä
2022 maahamme saapui 50000 henkilöä
2023 maahamme saapui 73236 henkilöä (6kk vallassa silti!!)
Maahanmuutossa oli selvä noususuhdanne, sitten hallitus vaihtui....
Kun äärivasurit olivat vallassa, maahanmuutto oli ennätystahdissa
5
95
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kannatan maahanmuuton tuntuvaa lisäämistä nykytasoltaan. Rajat tulee avata ja päästää kaikki halukkaan Suomeen.
- Anonyymi
Ei taida olla muuttunut miksikään:
https://suomenkuvalehti.fi/uutisviikko/maahanmuutto-ennatysvauhdissa-ukrainan-sota-ei-yksin-selita-suomeen-asettuneiden-ulkomaalaisten-suurta-maaraa/ - Anonyymi
Ei "äärivasurit" ole olleet Suomessa vallassa??
Tällä hetkellä yritykset hakevat työvoimaa Intiasta ja Filippiineiltä. Sama homma oli Marinin hallituksen aikana.
Suomen suurin ongelma on puuttuvat kädet työelämästä ja eri organisaatioista.
Me kun ei tykätä suomalaisista niin paljon, että tekisimme itse lapsemme.- Anonyymi
Kukaan suomalainen ei mene enää minimipalkalla töihin. Filippiineiltä tulee työntekijöitä maatalouteenkin, kun ukrainalaisillekaan ei enää kelpaa, kun rahaa tulee muutenkin Suomessa.
Olin ennen maahanmuuttoa vastaan. Aasiasta ahkeria, ammattitaitoisia työperäisiä maahanmuuttajia tänne vaan..
Paljon töitä, jotka eivät tuota niin paljon, että pystyisi paria tonnia kuussa maksamaan.
- Anonyymi
Juuri tuli ilmoistus, että Suomeen tuli viime vuonna 70 tuhatta ulkomaalaista? No eikös Persut istunut hallituksessa? Ja tänä vuonna tulee vielä enemmän!
Mitäs tuumaatte siitä? Yhäkö on Marinin hallituksen vika?
*hörönaurua*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681