Sanna Marin teki Whalroosit!

Anonyymi-ap

Hylkäsi sosialismin ja aloitti rikastumisen!😁👍

26

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaurastumista Suomi tarvitsee.

    • Anonyymi

      Niin tekee liki jokainen jolla on siihen mahdollisuus. Esim. Katainen joka jätti pääministerin pestin saadessaa EU:sta rahakkaamman jobin. Samoin teki Häkämies. Olivat niin vastuullisia poliitikkoja kunnes tuli tilaisuus rahastaa.

      • Anonyymi

        "Niin tekee liki jokainen jolla on siihen mahdollisuus."

        Kirjoitat nyt ihan eri asiasta..... Katainen ja Häkämies eivät ole perustaneet firmoja ja ota palkkaa osinkona, jossa on paljon pienempi vero% kuin palkassa...

        Älkää tehkö niinkuin minä teen vaan tehkää kuten minä sanon....
        T:SS


    • Anonyymi

      Sannaa ei ohjannut raha, vaan kutsumus.

      • Anonyymi

        Kas kun kutsumus tuli vasta hallituksen kansikuvatyttönä esiintymisen jälkeen.


    • Anonyymi

      Moraaaaali ... sitä saa venyttää, jos kyse on vaurastumisesta.

      • Anonyymi

        Sanna sen on jo aloittanut. Siis moraalin venyttämisen.


    • Anonyymi

      Rahhoo,rahhoo ei tie yhtää pahhoo....

    • Anonyymi

      Milloin ahneAnttiL siirtyy samoi kuvioihin?

      • Anonyymi

        Katsokaa Komosolmien rivejä, sillä kaikki Komosolmit eivät ole oikeita Komosolmeja. Staalin. 🤪🤪🤪


    • Anonyymi

      Ruottiin muutto eressä Sannalla....

    • Anonyymi

      Nyt kun Sanna Marin on rakentanut itselleen hyvinvointiyhteiskunnan, tehtävä on tullut täytetyksi.
      Sannalla on nyt rahaa ja lisää taitaa tulla kansanedustajan sopeutumiseläkkeestä.
      Puoluetta ei nyt enää tarvita. SDP:n aika on nyt ohi. Unohtakaamme SDP.

    • Anonyymi

      Sannaa ei pidä verrata Wahlroosiin! Hyväntekijä vs riistäjä. Sanna on pennosensa ansainnut rehellisellä työllä toisin kuin tämä toinen.

      • Anonyymi

        Kerro toki miten Wahlroos on riistänyt. Kiinnostaa lukea tarkka selvitys.
        Minä pidän häntä talousnerona, joka vastuullisena johtajana työllistää huomattavan osan Suomen työvoimasta.


    • Anonyymi

      Sanna Marinin ymmärrys ja osaaminen eivät riitä häntä tajuamaan sitä, miten lahjakas Wahlrroos on tehnyt.

      • Anonyymi

        näin


    • Anonyymi

      Wahlroos ei maksa työntekijöille tarpeeksi palkkaa. Voitot eivät kuulu hänelle, vaan työntekijöille.

      • Anonyymi

        Nallessa on ristiriita. Hän on piinkova porvari, jokaa vaatii halvempia veroja ja työvoimakustannuksia, mutta kuitenkin naureskelee suomalaisten insinöörien huonoille palkkatasolle.


    • Anonyymi

      Sanna reipas tyttö

    • Anonyymi

      Sanna köyhällä taustalla,on luonnollista välillä vaurastua jos siihen on mahdollisuus.Täytyy toivoa ,että puhekeikkoja riittää.

      Irvokkainta tässä asetelmassa on Sannan ollessa ennen yrittäjyyttä ja vaurastumista vastaan.

      • Anonyymi

        Ei Sanna tietenkään ole yrittämistä ja vaurastumista vastaan, vaan kohtuullista ja oikeuden mukaista verotuksen puolesta. Hölmöläinen.


    • Anonyymi

      Sannan ja Nalle ero on, että Sanna on edelleen yritysverotuksen reikien tilkkimisen kannalla ja Nalle haluaa kaikki yritysverot ja rikkaiden verot pois.

    • Anonyymi

      SDP ei ole enää Sannan puolue. SDP haluaa ottaa pois sen kaiken mitä Sannalla on.

    • Anonyymi

      SDP /vas kyllä raastaa Sannan kukkulalta alas takaisin köyhyyden syövereihin.

    • Anonyymi

      Vasemmistolaisuus perustuu kateuteen. Heti kun siihen ei ole tarvetta tai on mahdollisuus rikastua niin jokaisesta vasemmistolaisesta kuoriutuu piin kova porvari. Näin onnellisesti kävi myös Sannalle.

    • Anonyymi

      Sanna pieree fanejaan nenään ja nauraa, silmät ovatkin kusta täynnä ennestään?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe