Trumppi kuuluu mielisairaalan.

Anonyymi-ap

Persut kuitenkin kovasti ihanoivat häntä samoin kun korvan seriffi vaikka järkevät ihmiset tietävät että hän on epävakaa ja uhka euroopalle ja suomelle.

Trump antoi juuri sen vastauksen, jota Suomi ei halunnut kuulla
Trump paljasti vaaliväittelyssä yhdellä vastauksella, että hänen presidenttiytensä olisi katastrofi myös Suomelle, kirjoittaa Iltalehden sota-asiantuntija Emil Kastehelmi.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/faede27d-c7e6-4060-a1b8-fc4c8bfbf697

34

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mäen Jari on persu?

      • Anonyymi

        ON. punanen MAGA - lippis päässä.


    • Anonyymi

      24/7 päivystävät kommunistit pelkää trumpin voittoa ja persuja.

      • Anonyymi

        Kaikkien muidenkin on syytä pelätä.


      • Anonyymi

        "minä otan itse selvää ja luen muita uutisia muista lähteistä".. Eli luen vaan valeuutisia ja foliohattujen pellesivustoja.. Näin tekee tosi trumpisti !


    • Anonyymi

      Kiina ajaa USAn ohi jossain vaiheessa, mites silloin suu pannaan? Se on osa ihan luonnollista kiertokulkua että ennemmin tai myöhemmin vahvempi sivilisaatio ottaa herruuden heikommalta. Ei jenkkien maailmanvaltakaan ole ikuista. Mikään ei muutu tasan yhtään miksikään vaikka 5 miljoonaa suomalaista kiroaisi henkitoreissaan Trumppia alimpaan helvettiin.

    • Anonyymi

      Trump on äärinarsisti sekopää. Ja rötös-ukko. #PETOSJYTKY !

    • Anonyymi

      Puhdasta satuilua, mutta mitä muutakaan vois suomimedialta odottaa.

      • Anonyymi

        Joo, trumpistien foliomedia on parempi, siellä ei oo turhaa totuutta, pelkkää satua ja valheita.


    • Anonyymi

      Trump on itserakas narsisti. Hänen ajatukset turvallisuuspolitiikasta olisivat katastrofi Suomelle, mutta myös Euroopalle.

    • Anonyymi

      Maahanmuuttajat syövät kissat ja koirat.. on se trump vajaa salaliittopelle. Vauvan tasolla oleva rötösukko ja wanhus.

      • Anonyymi

        Narsistinen wanhus, ja rötös-ukko se Trump on. Ja syö itse kissat ja koirat. En käsitä miten YHÄ joku voi sitä palvoa ja fanittaa ??! Eikö ne silmät ikinä aukea..?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joku thaimaassa asuva youtube bloggaaja onkin hyvin luotettava tyyppi. Hehee.)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku thaimaassa asuva youtube bloggaaja onkin hyvin luotettava tyyppi. Hehee.)))

        Luotettavampi kuin meidän vasurimedia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotettavampi kuin meidän vasurimedia.

        Tämä on surullista miten alas suomalainen media on vajonnut, itse en enää vuosiin luottanut median varsinkaan ylen uutisointiin.
        Itsekin seuraan useampia ulkolaisia uutiskanavia, totuus löytyy parhaiten vertaamalla eri kanavien uutisointeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on surullista miten alas suomalainen media on vajonnut, itse en enää vuosiin luottanut median varsinkaan ylen uutisointiin.
        Itsekin seuraan useampia ulkolaisia uutiskanavia, totuus löytyy parhaiten vertaamalla eri kanavien uutisointeja.

        Eli seuraat valheellisia valemedioita. Ja "otat itse selvää".. Eli ne foliopellet on aivopessyt sinut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli seuraat valheellisia valemedioita. Ja "otat itse selvää".. Eli ne foliopellet on aivopessyt sinut..

        Muutamia uutiskanavia jos et muita tiedä kuin ylen.
        BBC, AP, FOX, CBS, NBC, SKY, ja tämä vasurien CNN jonka uutisia suomalainen media kopioin sanasta sanaan.


      • Anonyymi

        Väsynyttä skeidaa. Miksi te katotte, ja miksi te uskotte tuota ryönää ?? Trump on vitsi.


    • Anonyymi

      Eikä yhtäkään puolueetonta

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Yle käynyt taas höpönassun pesällä.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti,vaaraksi koko maailmalle.

    • Anonyymi

      Mitäs rotua oranssinaamat on ? Joillakin paviaaneilla tuo väri on hylkyaukon ympärillä.

    • Anonyymi

      Trumppi on kuoropoika, jos vertaa suomalaisiin äärivassari terroristeihin.

    • Anonyymi

      Äärivasemmisto Suomessa tarkoittaa Suomessa toimivia kapitalismikriittisiä, oikeistoa arvostelevia liikkeitä, jotka kehottavat väkivaltaan tai ihannoivat totalitaristista järjestelmää.

      Suojelupoliisin mukaan Suomessa on 2010-luvulla esiintynyt väkivaltaista äärivasemmistolaista liikehdintää anarkismin ja antifasismin toimintaympäristöissä. Antifa-verkoston ja suomalaisen äärioikeiston välinen vastakkainasettelu on kärjistynyt ajoittaisina yhteenottoina.

    • Anonyymi

      Äärivasemmistosta kumpusivat Tampereen vuoden 2013 itsenäisyyspäivän mellakat, joissa mellakoijat muun muassa rikkoivat ikkunoita. Niitä pidettiin merkkinä vasemmistolaisen väkivallan kasvavasta uhasta Suomessakin.

      Vuonna 2017 äärivasemmisto järjesti vastamielenosoituksen, kun Suomen vastarintaliike järjesti toimintansa kielto-oikeudenkäyntiä vastustavan mielenosoituksen. Joillain äärivasemmiston jäsenillä oli mukanaan paukkupommeja, joita he heittelivät poliiseja kohti.

    • Anonyymi

      Kyllä äärioikeisto enemmän on otsikoissa vaikka kuinka yrität kääntää asian. Just tuli uutisisissa siitä uusinatsista joka Oulussa puukotti 12 vuotiasta ulkomaalaista lasta, Linkistä löytyy lisää esimerkkejä ja ne ei ole sadan vuoden takaa.

      https://yle.fi/a/74-20094150

      • Anonyymi

        Eihän nyt vain ollut 30 vuotias parrakas terroristi?


    • Anonyymi

      Andersson, Saramo ja Kyllönen karkasivat eurooppaan ja jättivät puolueensa kuin rotat ja nyt se on tuuliajolla, voi siis tapahtua mitä vaan. Pahempaa kuin pelkät graffitit.

      • Anonyymi

        Saavat enemmän tehtyä vahinkoa suomalaisille eu-edustajina ollessaan.


      • Anonyymi

        Ne mitään karanneet vaan valittiin äänestyksellä sinne, persuista pääsi ainoastaan homo tynkkynen


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe