-KymHva , Onni Hoiva vai Hoikku Rekry?
-Jumalniemen ramppimude eli Tiililiruukin paskaringin tirkistelijä?
-isien poikien bemarit vai rahoitusyhtiön mersut?
Kuka on vuoden positiivisin kotkalainen?
9
305
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdotan Ruonalan Nakurannasta paljon soudetun kirkkoveneen omistajaa.
- Anonyymi
Vuoden positiivisin Kela Kerttu tiedottaa Konjakkikatua
https://i.imgflip.com/9380bz.jpg - Anonyymi
Todella sairas ihminen olet, todella. Hakeudu nyt jonnekkin hoitoon.
- Anonyymi
Anna hänen kirjoitella täällä. Parempi sekin kuin että puukottaisi ihmisiä kadulla.
- Anonyymi
Voitko puolestasi suositella viinihoitoa Prisman Alkosta vai riittäkö Aittiksen Siwan laatu kun rahaa ei ole. Edelliseltä viikonlopulta.
Ai etten . Äänestän:
https://www.kuvaton.com/kuvei/lollo.jpg
- Anonyymi
Tää yhteiskunta on sairas ja mätä.
- Anonyymi
Israelissa, Venäjällä ja Iranissa, sitähän sä tarkoitit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israelissa, Venäjällä ja Iranissa, sitähän sä tarkoitit.
Hallituksen toimet täällä kotimaassa ovat iso ongelma,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallituksen toimet täällä kotimaassa ovat iso ongelma,
Onko hallitus vuoden positiivisin kotkalainen? No ei varmastikaan , mutta jos kysyt TIk Tok persu hörhölöiltä niin jes.
Olisiko Sekoomuksen Jyri älä tyrki Häkämies, Sunilan lahja hallitukselle EK`sta. Vaikutuksen alainen, pystyi luomaan hallitusohjelman hallituksen ulkopuolelta . Loikkasi kesken kauden aikanaan EK leipiin kertomaan hallituksen touhuista, nyt sitten huudetaan Marinin perään kun taisi ottaa Jyristä mallia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751