VUOKRATYÖ!!!!!Miksi emme työllisty?

Anonyymi-ap

Missä on oikeat työpaikat? Katsokaa ihmiset mihin työllistyminen on mennyt? Menkää työnhaku sivuille!
Ei ole ihme ettei tässä maassa työllisty!
Sairasta!
Et edes tiedä kuka yritys työvoimaa on hakemassa ,vaan ensin täytyy lähettää hakemuksia vuokratyöfirmoihin!
Yritykset kusee tällä omille kintuilleen käyttämällä näitä firmoja!
Politikkojen sokeus ja ay-liikkeen ahdasmielisyys on luonut Suomeen orjamarkkinat!

Vuokratyöfirmat voisi tämän pelletouhun tuoda läpinäkyväksi seuraavasti: Työttömät kahlitaan bussien istuimiin ja ajellaan firmojen pihoissa esittelemässä VUOKRATYÖMIEHIÄ JA NAISIA!
Jos joku vaikka sattuisi kelpaamaan HETKEKSI töihin......

12

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työ on koko olemisen perusta, ilman sitä on vain vainajia ja kohta ei niitäkään sitä viimeistä lukuun ottamatta kun hautaajaa ei enää löydy!

      Työ kannattaa aina oli palkka iso tai pieni, työ opettaa ja pitää siksi tehdä niin, että huomataan tuottavaksi yksilöksi. Kun sinut tiedetään alalla niin työtä saa helpommin kun on tiedossa jotta saat aikaan.

      Hyvänä esimerkkinä omasta työelämästäni voin kertoa jotta aikoinaan uusi pomo Hesassa teki alueellani jotain mielestäni tyhmää josta häntä moitin aika äänekkäästi. Kun tilanne tuli sopivaksi sain potkut mutta kun kilpailevan yrityksen johtaja kuuli asiasta niin soitti minulle jotta olen kuullut ja tule meille töihin. Minä menin! Ei edes tarvinnut hakea! Ottakaa opiksenne niin ehkä teilläkin työura valkenee!

      • Anonyymi

        Röh röh minä minä KRUIK Lyyli !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Röh röh minä minä KRUIK Lyyli !

        On se hienoa nähdä sosialistienkin älynväläyksiä!


      • Anonyymi

        Aika huonosti olet asiasi hoitanut. Mutta kun jatkuvasti otat keksityn oman elämäsi esiin vaikka kyse maidon hinnasta, niin otan minäkin. Minä osasin hoitaa niin asiani että työnantaja ensin toi minulle tilipussin kotiin, sitten myöhemmin maksoi palkan pankkiin tililleni. Vielä välillä soitti että olenko tyytyväinen yhteistyöhömme ja pakkaani. Toki heti nosti palkkaani jos sitä pyysin. Sitten kun jäin eläkkeelle niin huomattiin ettei vielä oltu ehtiä pohtimaan mikä minun tehtäväni on. Että kyllä minä ja moni muukin osannut hoitaa asiansa paljon paremmin kuin sinä. Ja varmasti olin palkkani ansainnut kuten sinäkin väität omalta osaltasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika huonosti olet asiasi hoitanut. Mutta kun jatkuvasti otat keksityn oman elämäsi esiin vaikka kyse maidon hinnasta, niin otan minäkin. Minä osasin hoitaa niin asiani että työnantaja ensin toi minulle tilipussin kotiin, sitten myöhemmin maksoi palkan pankkiin tililleni. Vielä välillä soitti että olenko tyytyväinen yhteistyöhömme ja pakkaani. Toki heti nosti palkkaani jos sitä pyysin. Sitten kun jäin eläkkeelle niin huomattiin ettei vielä oltu ehtiä pohtimaan mikä minun tehtäväni on. Että kyllä minä ja moni muukin osannut hoitaa asiansa paljon paremmin kuin sinä. Ja varmasti olin palkkani ansainnut kuten sinäkin väität omalta osaltasi.

        Tuon lavertelun jälkeen en usko sinun mitään osanneen hoitaa. Pietarin trollikoululta se enemmän vaikuttaa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Tuon lavertelun jälkeen en usko sinun mitään osanneen hoitaa. Pietarin trollikoululta se enemmän vaikuttaa!

        Jutuistasi loistaa lestakepulaisuus kuin se yksi juttu risoista yksinhuoltajan sukkahousuista...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jutuistasi loistaa lestakepulaisuus kuin se yksi juttu risoista yksinhuoltajan sukkahousuista...

        Kolme osaa jutussasi meni pieleen! En ole lesta, en kepu enkä edes yksinhuoltaja saatikka että edes omistaisin sukkahousuja! Taisikin mennä sinulta 4 kohtaa metsään!


      • Anonyymi

        Voi tätä itsekehun auvoa ja omanhyvän suloisuutta, olemme kenties miljoonaan kertaan kuulleet sinun onanointiasi omin käsin onneen !

        Silti herää pieni epäilys ettet taida omat muuta elämää kuin kukkua yötä päivää palstapellenä puolustamassa maan historian surkeinta hallitusta, on siinä äijällä työuraa edessä ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi tätä itsekehun auvoa ja omanhyvän suloisuutta, olemme kenties miljoonaan kertaan kuulleet sinun onanointiasi omin käsin onneen !

        Silti herää pieni epäilys ettet taida omat muuta elämää kuin kukkua yötä päivää palstapellenä puolustamassa maan historian surkeinta hallitusta, on siinä äijällä työuraa edessä ?

        Ei ole kehua, ei itsekehua on vain kertomus siitä millä maailmassa on joku ainakin pärjännyt! Siitä sitten voit ottaa opiksi ja alkaa myös pärjäämään!


    • Anonyymi

      10 vuokratyöpaikassa olen ollut hakijana usean vuoden ajan... työkokemusta vuosia monelta alalta, joissa on NYT kova työvoimapula!!! Yhdestä noista firmoista on tullut kutsu haastatteluun, mutta kun huomasi vasta konttorilla, että olen 50v jätti minut sihteerin kanssa keskustelemaan säästä... Todella törkeetä!!!!!!!!

      • Et osaa myydä itseäsi vaan nähtävästi esiinnyt ay orjana, kuka sellaista ottaa vaivoikseen!

        Itse olin 50v ikäisenä parhaimmillani työasioissa!


    • Anonyymi

      Helkkarin eläkeläiset,ei ennen tarvinnut tällaisia vuokrafirmoja.Miksi ihmiset on tehneet nuorilleen karhunpalveluksen.
      Ennen työantaja kysyi :Kuinkas se on työ maistunut ?
      Hyvinhän se on aina maistunut.
      Tule sitten maanantaina töihin.
      Ei edes papereita katsonut.
      Näin toimii hyvä työnantaja .
      Tosin tunsi vähän taustoja,mutta kuitenkin nuorelle tulee heti tunne ,että sinua tarvitaan
      Työnantajat on nyt muka niin kiireisiä ettei ehdi jannuja haastatella itse.
      Vähemmälle somettaminen netissä ja irtosuhteiden etsintä ,niin aika riittää hyvin .

      Nyt on mennyt aivan oudoksi nuorten pyörittelyksi työllistäminen.Ei tällä tavalla saada kuin suuri työttömyys ja syrjäytyminen työelämästä. Niiden määrä on kovassa kasvussa.
      Työnantajista tullut myös jo naurettavilla aloilla epäluuloisiksi ,ja Supon testejä teetetään vuokrafirmoissa töihin pyrkiville jo melkein kuntien ruohonleikkaajille.
      Tosin kouluavustajaksi pääsee vaikka väärillä
      henkkareilla kuten mediassa on asiasta mainittu

      Törmäsin myös varmaankin laittomaan testiin,koska ammattikorkean käyneelle teetettiin myös joku älykkyystesti aika tavallisen tehtaan virkaan.....
      Täytyy sanoa ,että mitä hel....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe