Iloinen uutinen huomasin et Hki:ssä avautuu ihanaa toivottavasti porukka löytää ja alkaa käydä on sitten gay bi hetero kuvissa näytti hyvältä paikalta
Uusi homosauna
20
1037
Vastaukset
- Anonyymi
HIV - Kuppa - Tippuri,
- sankkeri visvasyylä, herpes, apinarokko ym. ym. Tervetuloa!- Anonyymi
Siinäkö on lista mistä olet elämäsi aikana saanut nauttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäkö on lista mistä olet elämäsi aikana saanut nauttia.
Sinähän sen tiedät tautipesäke
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät tautipesäke
Niin näytät tietävän tuossahan tuo sun listas. HIV - Kuppa - Tippuri,
- sankkeri visvasyylä, herpes, apinarokko ym. ym. Tervetuloa! Eikä näytä kaikki edes listassasi olevan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin näytät tietävän tuossahan tuo sun listas. HIV - Kuppa - Tippuri,
- sankkeri visvasyylä, herpes, apinarokko ym. ym. Tervetuloa! Eikä näytä kaikki edes listassasi olevanKirjoitat omasta listastasi ihmettelen miksi olet niin kiinostunut saunasta jne mene sinne ettei kotona tarvii runkata fantasioida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitat omasta listastasi ihmettelen miksi olet niin kiinostunut saunasta jne mene sinne ettei kotona tarvii runkata fantasioida
Mitäs laitoit listan taudeistasi. Ei ole mun lista.
- Anonyymi
Mistä tuli tällainen uutinen. Tahdon titetää enemmän.
- Anonyymi
Veikkobtm kirjoitti:
sauna vogue on nyt con hombres päivittävät tiedot nettiiin paikka on Hki
Voiko saunassa saada jonkun topin yhtymään kun finkkaa. M 57v
- Anonyymi
Veikkobtm kirjoitti:
sauna vogue on nyt con hombres päivittävät tiedot nettiiin paikka on Hki
Hyi saatana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko saunassa saada jonkun topin yhtymään kun finkkaa. M 57v
Olet vähän tyrkyllä nojaat lauteisiin kyllä toppi alkaa hivellee peppuusi. Levität vähän reisiä merkiksi huomaat toppi valmis tulee sisääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vähän tyrkyllä nojaat lauteisiin kyllä toppi alkaa hivellee peppuusi. Levität vähän reisiä merkiksi huomaat toppi valmis tulee sisääsi.
Ja paska lentää ku varpusparvella buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja paska lentää ku varpusparvella buaahaa
Sinähän sen buaahaa tiedät kun annat speden vetää kuivana kakkoseesi. Hommahan on sulle hyvinkin tuttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana
Taitaa tehdä mieli kankea.
- Anonyymi
Eläimelliset astutus puuhat jatkuvst siis!
Onko tiedossa joko eläinlääkäri tms. terveystarkastaja on hyväksynyt paikan käyttötarkoutukseen jota SAUNA nyt tarkoittaa?
"Con hombres" on eläimellinen astutus- ja runkku-asema, ei puhdistautumisen hygienien ja terveydellisesti turvallinen paikka!
Mutta omalla vastuullaan jokainen jatkaa käyntejään, mutta tautiensa kanssa tulee hoitaa itse itsensä kustannuksellaan, ei yleisessä terveydenhuollossa! - Anonyymi
ihmetyttää heti on paljon kommenteja kun saunasta puhutaan todistaa et kiinostusta on paljon menkää ja nauttikaa siellä ettei täällä tarvii vaaan kirjoitella
- Anonyymi
Hitto kun kaukana mä 65v JKL
- Anonyymi
Mitäs sä vajakki niin teet. Eikö kulli sulle kelpaa. Miten sen muuten saat onnistumaan laitappa videoo.
- Anonyymi
Hienoa että sauna jatkaa toimintaansa vaikka paikka ja nimi vaihtunut.
Osaako joku kertoa että minä päivänä kannattaisi mennä, siis milloin siellä eniten innokasta väkeä
Top mies 34v
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039