140 milj. asukasta, valtava tykistö, kranaatteja käytettävissä kymmeniä miljoonia, joka ei välitä omista tappioistaan ja joka osaa torjua jo lähes kaikki lännen täsmäaseet ei voi voittaa. Suomessakin tämä tosiasia olsi syytä tiedostaa ja miettiä syntyjä syviä.
Nato ymmärtää varsin hyvin, että valtiota jossa on
22
243
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. Sellainen maa on jo hävinnyt rauhan.
Sellainen maa häviää itsekseen. Rauha neukkulan muistolle. Vain tuhoutumisen aiheuttamiin ympäristötuhoihin voimme vaikuttaa, mm tukemalla Ukrainaa.- Anonyymi
Maailman historia ei taida noudattaa sinun tai kenenkään muunkaan valveunia.
- Anonyymi
Minkälainen sää siellä Pietarissa tänään on?
- Anonyymi
Laiskuuttasiko kysyt muita vai miksi et katso vain ikkunastasi jos sinulla sellainen on? Tosin viemäreissä ei aina tiedä sataako ulkona vaiko paistaa.
- Anonyymi
Jos Venäjältä kaatuu miljoona niin ei se ole moksiskaan. Nato lopettaa sotimisen jo ennenkuin se on ehtinyt menettää edes 50 000 miestä. Siinä se ratkaiseva ero. Toinen on tämä kun Venäjä kykenee jo nyt eliminoimaan lännen täsmäaseet ja muita aseitahan Natolla, varsinkaan Euroopalla, ei juurikaan ole.
- Anonyymi
Suorastaan koomiselta tuntuvat houreet Venäjästä kolmantena Roomana, mutta tähän hassutukseen törmää yhä useammin.
Valta maailmanpolitiikassa kasvaa tämän vision mukaan kiväärin piipusta, kun se oikeasti kasvaa talouden, teknologian ja innovaatioiden mukana, ja niissähän Venäjä on paarialuokkaa. Takapajuisesta maasta ei ole suurvallaksi. Alas ammutussa hävittäjässä ikkunaan teipattu länsimaista ostettu kotikäyttöön tarkoitettu GPS-laite.- Anonyymi
-----Takapajuisesta maasta ei ole suurvallaksi. ------
Hyvin näyttää pärjäävän vaikka vastassa on Ukrainan apuna koko läntinen maailma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-----Takapajuisesta maasta ei ole suurvallaksi. ------
Hyvin näyttää pärjäävän vaikka vastassa on Ukrainan apuna koko läntinen maailma.Onpas lennokas ilmaisu! Todellisuudessa Ukraina saa niukkaa ja vaihtelevaa tukea joiltain mailta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas lennokas ilmaisu! Todellisuudessa Ukraina saa niukkaa ja vaihtelevaa tukea joiltain mailta!
Ahaa, nyt aletaan valmistelemaan syytä Ukrainan romahdukselle.
Se onkin joutunut taistelemaan ypö-yksin ylivoimaista Venäjää vastaan eikä ole saanut kuin niukkaa ja vaihtelevaa tukea joiltain mailta.
"Todellisuudessa..."
Pitäisikö taas luetella kaikki ne lännen ihmeaseet joilla sodan voitto oli Ukrainalle taattu kerta toisensa jälkeen kun vastassa oli takapajuinen ryysyläisarmeija vanhojen romuaseidensa kanssa joiden loputtua oli käytössä vain kenttälapioita...
- Anonyymi
” 140 milj. asukasta, valtava tykistö, kranaatteja käytettävissä kymmeniä miljoonia, joka ei välitä omista tappioistaan ja joka osaa torjua jo lähes kaikki lännen täsmäaseet ei voi voittaa”
Kuis näin kovalla kalustolla on sota pikkuvaltiota vastaan kestänyt jo 2,5 vuotta EIKÄ LOPPUA NÄY?- Anonyymi
Ukraina ei satu olemaan mikään pikkuvaltio ja sillä oli N-liiton aikaista aseistusta nurkat väärällään. Kyllä länsiaseitten teho nähtiin vuosi sitten, ei niillä saatu Venäjän rintamaan edes painumia. Lisäksi Ukraina on saanut parasta mahdollista länsikamaa yllin kyllin heti sodan alusta lähtien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukraina ei satu olemaan mikään pikkuvaltio ja sillä oli N-liiton aikaista aseistusta nurkat väärällään. Kyllä länsiaseitten teho nähtiin vuosi sitten, ei niillä saatu Venäjän rintamaan edes painumia. Lisäksi Ukraina on saanut parasta mahdollista länsikamaa yllin kyllin heti sodan alusta lähtien.
” Kyllä länsiaseitten teho nähtiin vuosi sitten, ei niillä saatu Venäjän rintamaan edes painumia.
EIKÖ? Minä kun olen kuullut, että ukrainalaiset ovat majailleet Venäjän Kurskissa jo kuukauden! Et koe sitä ”painumaksi”?
”Lisäksi Ukraina on saanut parasta mahdollista länsikamaa yllin kyllin heti sodan alusta lähtien.”
Ei läheskään haluamaansa ja väestön kokoa vertaillessa Ukraina lienee vain neljäsosa Venäjästä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Kyllä länsiaseitten teho nähtiin vuosi sitten, ei niillä saatu Venäjän rintamaan edes painumia.
EIKÖ? Minä kun olen kuullut, että ukrainalaiset ovat majailleet Venäjän Kurskissa jo kuukauden! Et koe sitä ”painumaksi”?
”Lisäksi Ukraina on saanut parasta mahdollista länsikamaa yllin kyllin heti sodan alusta lähtien.”
Ei läheskään haluamaansa ja väestön kokoa vertaillessa Ukraina lienee vain neljäsosa Venäjästä!-----Minä kun olen kuullut, että ukrainalaiset ovat majailleet Venäjän Kurskissa jo kuukauden!-----
Et siis osaa l ukea, teksti johon kuvittelet vastaavasi puhuu Ukrainan suuresta vastahyökkäyksestä vuosi sitten. Kursk ei todista mitään, siinä Venäjä yllätettiin.
----Ei läheskään haluamaansa j------
Ei kai niin, eihän sen haluilla ole ylärajaa. Mutta sai riittävästi, että Mariupol piti vallata 3 viikossa ja siitä pari viikkoa niin jopa Krim. Kuinkas kävikään ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-----Minä kun olen kuullut, että ukrainalaiset ovat majailleet Venäjän Kurskissa jo kuukauden!-----
Et siis osaa l ukea, teksti johon kuvittelet vastaavasi puhuu Ukrainan suuresta vastahyökkäyksestä vuosi sitten. Kursk ei todista mitään, siinä Venäjä yllätettiin.
----Ei läheskään haluamaansa j------
Ei kai niin, eihän sen haluilla ole ylärajaa. Mutta sai riittävästi, että Mariupol piti vallata 3 viikossa ja siitä pari viikkoa niin jopa Krim. Kuinkas kävikään ?” teksti johon kuvittelet vastaavasi puhuu Ukrainan suuresta vastahyökkäyksestä vuosi sitten. Kursk ei todista mitään, siinä Venäjä yllätettiin.”
On ääliömäistä sinukta itse hirttäytyä alkuasetelmaan! Kursk yllätti Venäjän pahasti ja tilanne on jatkunut erikoisen pitkään! Mahtanee jurppia Putleria!
- Anonyymi
Näin sanoo Naton joukkojen entinen varakomentaja eli ei mikään ihan turha ukko:
"– Mutta älä koskaan unohda tai aliarvioi venäläisiä."
Teksti löytyy Iltasanomista, kantsii hakea ja lukea koko juttu. Näkyy olevan eri mieltä kuin palstan nazilapsukaiset.- Anonyymi
ENTÄ SITTEN? Toki maailmaan mielipiteitä mahtuu! Toki myös Putler tietää, ettei hän ydinsodasta selviä hengissä! Tai jos selviää niin on mies vailla valtakuntaa!
- Anonyymi
Paitsi, että Venäjä häviäisi napin painalluksella, jos Biden niin tekisi.
- Anonyymi
Jaa että ydinaseiden laukaisukoodit olisivat muka vielä Bidenin hallussa?
Biden ei osaa itse painaa edes vessan huuhtelunappia, saati aloittaa ydinsotaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että ydinaseiden laukaisukoodit olisivat muka vielä Bidenin hallussa?
Biden ei osaa itse painaa edes vessan huuhtelunappia, saati aloittaa ydinsotaa.Harris osaa painaa sitä nappia yhtä hyvin, jos sitä epäilet.
- Anonyymi
Venäjä itämaisena valtiona jaksaa sotia niin kauan, että länsi väsyy ja lopettaa. Siinä käy Suomen huonosti. Lännellä ei ole henkistä kestävyyttä suureen ja tappioita tuottavaan sotaan, ei saisi mennä rahaa eikä ihmisiä.
- Anonyymi
Ei Venäjä liioin kestä loputonta sotaa ja tappioita! VAIKKEI SE TAPPIOISTA VÄLITÄ NIIN KOULUTETTU RESERVI HIIPUU ja innokkaita sotaan lähtijöitä saa kohta hakea!
- Anonyymi
Valta maailmanpolitiikassa kasvaa tämän vision mukaan kiväärin piipusta, kun se oikeasti kasvaa talouden, teknologian ja innovaatioiden mukana, ja niissähän Venäjä on paarialuokkaa. Takapajuisesta maasta ei ole suurvallaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389