Siellä kokoontuu miehiset miehet nahkaliiveissään aseet öljyttynä
Onneksi kohta pääsee Haapakumpuun
13
591
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi hieno juttu tämä.
- Anonyymi
Eipä taida avautua.melumittaukset ja muut ympäristöongelmat
- Anonyymi
Ne melut on mitattu radan historian aikana jo monesti. Joka kerta tulos on ollut sama. Ympäröivän liikenteen melu on suurempi kuin se napse mikä radalta kuuluu.
Haapakummun kommunistit kyllä jaksavat valittaa vaikka kenenkään ei olisi pakko muuttaa asumaan radan läheisyyteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne melut on mitattu radan historian aikana jo monesti. Joka kerta tulos on ollut sama. Ympäröivän liikenteen melu on suurempi kuin se napse mikä radalta kuuluu.
Haapakummun kommunistit kyllä jaksavat valittaa vaikka kenenkään ei olisi pakko muuttaa asumaan radan läheisyyteen.Eihän tämä olisi kiuruvesi jos ei joku mielensäpahoittaja valittaisi. Jos yksi auto/mopo ajaa torin kiekan klo.22 jälkeen, sille soitellaan poliisia perään.🤣 Älytön melusaaste!
- Anonyymi
Sitäpaitsi ympäristöluvat ovat olleet kunnossa aina kulloistenkin määräysten mukaan. Tiedoksi tämäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tämä olisi kiuruvesi jos ei joku mielensäpahoittaja valittaisi. Jos yksi auto/mopo ajaa torin kiekan klo.22 jälkeen, sille soitellaan poliisia perään.🤣 Älytön melusaaste!
No se yksi auto kyllä saa aikamoisen meteli aikaiseksi. Ilmeisesti sinä olet ollut paljon kyseisen auton kyydissä, kuulo on jo sen verran heikentynyt sinulla, jos et kuule sitä ääntä. 🧐olisin kyllä huolissani siitä asiasta.
Muuten millä rahalla se kyseisen auton omistaja ostaa bensaa? Ilmeisesti ei ole töissä, koska yöt rullaa kylillä. Työssä käyvä ei henno tienestejään huoltoasemalle tuhlata. Tiukassa on eurot nykyään.
Työssä kävijät jos eivät saa nukuttua ja tulee töissä sen takia virheitä, niin ei se paljon naurata.
- Anonyymi
Ei tarvi poliisiasemaa tänne kun kyläseriffejä riittää 😅
- Anonyymi
Ei taida toriltakaan kuulua muuta kuin yksinäisen rollaattorin rahina. Tietty jotakin sekin ärsyttää.
- Anonyymi
hienoa kun päästään ampumaan!! ei auttanut hullun kummun tytön valitukset!
- Anonyymi
Luupuveen möhömahat piäsöö isännöimään..ei sinne muilla ole asiaa
- Anonyymi
Ee piäse.valituksia on tehty jo
- Anonyymi
Ottakaapa huomioon, että
Haapakumpu on
entinen tulivuori. - Anonyymi
Myrkkypuista rakennettu.kuka ottaa vastuun ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579