Paavali oli murhahommissa

Anonyymi-ap

Paavali oli murhahommissa kun Jeesus lähetti oikeat juutalaisten ja pakanoiden apostolit kastamaan kaikki kansat eli kaikki maailman ihmiset omikseen. Kristityiksi kastetuille tuli opettaa käskyt, koska kasteessa Pyhän Hengen lahjan saatuaan he voivat ymmärtää opetuksen oikein.

Matt.28
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

6

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus nousi taivaaseen Galilean vuorelta heti kastekäskyn annettuaan. (Matt.28:18-29)

      Ei Jeesus itse enää mitään toisenlaisia "lähetyskäskyjä" antanut, mitä on valheellisesti lisäilty sinne sun tänne, kuten Markuksen lopun valheveikko, joka on paljastunut huijariksi.

      Asiasta on varoitus v. -92 painoksessa Mark.16:9 kohdalla näin sanoen:

      Jeesus ilmestyy lähimmilleen
      9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä.
      [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

      • Anonyymi

        Opit salaisista taivaaseen tempaamisista on Perkeleestä.

        Ap. t. 1:11

        Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opit salaisista taivaaseen tempaamisista on Perkeleestä.

        Ap. t. 1:11

        Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

        Älä anna Perkeleen lahkoapureineen temmata itseäsi yhtään mihinkään.


    • Anonyymi

      Taasko kasta ja opeta jae on aloittajan suusta esissä,

      Otahan rinnakkaispaikan jae- lue- homma on hieman erilainen,

      Ongelma olet itsellesi.

      Yleisuskonnon kristitty- ja kaste on hapate, millä sinäkin sitä maalaat.

      Rienaaja, kun ei päässyt Apostolista seurakuntaa hajoittamaan ja siksi tuli tuvanpuolelle, että sinäkin pääset siitä osalliseksi,. vauvakastepäpänöissäsi.
      Se teki kirkkokunnat, että oikein tapeltasiin. Eikös vain ja siinä sinä olet erinomainen sotamies, lyhteinesi- ja Kainin merkki rinnuksissa, otsassa ja kädessäsi.

    • Anonyymi

      Täysin järjettömiä höpinöitä nuo heikko mielisten uskovaisten jutut.Hetätkää jo todellisuuteen.

      • Anonyymi

        Helluntailaisia on vaikea enää uudistaa parannukseen, koska he ovat ottaneet saatanallisessa uudestikasteessa vieran hengen sisälleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe