Vältän luomua, tulee haitallista mukana

Anonyymi-ap

Asiakkaat ei huomaa eroa. Luomu oli vain aikansa terendi -myyntikikka.
Todellisuudessa luomua edes ole, että olisi parempaa. Pitää mennä kauas metsiin, jossa marjat kasvaa ilman mitään käsittelyä. Tai metsän riista, esim. hirvi. Karhun lihakin kysyttyä ja kallista. mm peruna perusruoka, tulee mukana paljon hyödyllisiä aineita. Karjanlanta antaa kierrokseen paljon kasvupotentiaalia. Luonto on ihmeellistä -tässäkin kohtaa ollut 2 km jäätä, eikä niin kauaakaan viimeisestä. kasvu maasta, joka elinehto, jota jotkut jopa moittii, ettei tarvita maanviljelystä. Heillä jäänyt muukin asia sivuraiteille. Jos Neuvostoliitossa leipä oli ilmaista, ainakin joskus historiassa, piti sekin tuottaa, ei edes isä aurinkoinen sitä taikonut.

8

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta persutrolli, mites tää liittyy Suomen Keskustaan?

      • Anonyymi

        Liittyy vahvasti, sinun ja minun ruoka kuin kaikken. Et vain käsitä kun ruokakin pitää kasvattaa hitaan kaavan mukaan.


      • Anonyymi

        Mutta persutrolli, mites tää liittyy Suomen Keskustaan?


        Äänestä


    • Anonyymi

      Persutrolli ei tiedä, että "peruna perusruoka, tulee mukana paljon hyödyllisiä aineita." on sekä tavanomaisena että luomuna viljeltävää, sekä ammattituotantona että kotipuutarhassa.

    • Anonyymi

      Kuka huomaa, kuka ei. Toinen katsoo hintaa ja valittaa mauttomutta, toinen on lapsena syönyt kotitarhan tuotteita ja makuaisti on kehittyneempi, esimerkiksi tomaateissa ja porkkanoissa tuntuu, jopa näkyy.

      • Anonyymi

        Mutta persutrolli, mites tää liittyy Suomen Keskustaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta persutrolli, mites tää liittyy Suomen Keskustaan?

        Ruoka liittyy vahvasti. Et vain käsitä kun saat kaupan hyllyltä.


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus.

      Me keskustassa tosiaankin kannatamme tehomaa-, metsä- ja karjatalouden vahvistamista, koska se johtaa kasvi- ja eläintauteihin, zonoosien lisääntymiseen, metsätuhoihin, maan köyhtymiseen, luontokatoon, ilmastomuutokseen, säiden ääri- ilmiöihin ja elinolosuhteidemme kokonaisvaltaiseen romahtamiseen. Tämä on varmaa, koska maa ei enää olekaan pannukakku.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe