Mihin satuihin te uskotte..?

Suuri osa ihmisistä uskoo dinosaurus-ja avaruusasema- satuihin.
Niistä kerrotaan laajalti ja on tehty ihan elokuviakin.

Itse uskon että susi nielaisi Punahilkan isoäidin ja että kuningas käveli bulevardilla ihan nakupellenä.
Niistä kun näet on kirjoitettu ihan kirjojakin.

18

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persekärpänen uskoo kaikkiin noihin tiedesatuihin ja on ylpeä siitä.

• Anonyymi

Viki komppaa taas itseään anonyyminä, useasti jäänyt siitä kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viki komppaa taas itseään anonyyminä, useasti jäänyt siitä kiinni.

Olet väärässä, eri kirjoittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärässä, eri kirjoittaja.

Kukaan muu ei komppaa hänen typeriä kirjoituksiaan kuin hän itse saati käytä "persekärpänen" termiä, hän on jäänyt kiinni vielä asiasta.

• Anonyymi

Luomiskertomukseen.

• Anonyymi

Jaa-ah... Avaruusasemasaduista varmaan Star Trek ja Tähtien Sota on tuttuja.
      Dinosauruksista varmaan se Jurassic Park-sarja.

Olen kyllä useammassa museossa käynyt katselemassa dinosaurusten luita. Avaruusasemalla en ole käynyt, mutta sen verran olen opiskellut kaikenlaista, että jotain tekniikastakin tiedän.
      Ja pikkupoikana katselin mustavalkotelkkarista sitä ensimmäistä kuuhunlaskeutumista.

Taisi silloin atamaani olla vielä korkeintaan himokkaana kiiltona isänsä silmissä.

• Anonyymi

Viki itse uskoo satuun hyvästä Putinista...

• Anonyymi

Mikähän sinusta tekee dinosauruksista tai avaruusasemista satuja? Se että älykkyytesi ei riitä niitä ymmärtämään?

• Anonyymi

Viki on useamman kerran jäänyt kiinni omien juttujensa komppaamisesta.

Tämä on vain faktaa.

Mutta sehän on vain palstan tapa.

• Anonyymi

Minusta aloitus oli asiallinen juuri tälle palstalle.

Siinähän kyseenlaistetaan dinosaurukset ja avaruus-seikkailut salaliittoina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta aloitus oli asiallinen juuri tälle palstalle.

Siinähän kyseenlaistetaan dinosaurukset ja avaruus-seikkailut salaliittoina.

Tietenkin olet sitä mieltä että oma aloituksesti on asiallinen, miksi muuten olisit nääs tehnyt sitä?

• Anonyymi

Olet näemmä "fiksumpi" kuin Trumpputin joka uskoo netin feikkisivustoihin joissa esitetään kuinka "maahanmuuttajat" syövät ihmisten lemmikkejä... 🤣

• Anonyymi

Ilmankos vihtorin naapurustosta on kissoja kadonnut!

• Anonyymi

Minä en usko mihinkään satuihin vaan tosiasioihin kuten: yksisarviset ovat kuolleet sukupuuttoon, atomioppi, pissanjuontiin covittia vastaan suojautuen, sepaluksen aukijättäminen aikaansaa hukkumisia, Pattayan poikatytöt ovat mehukkaita, avaruudessa on kylmää, Marsissa on elämää, Kuussa ei ollut elämää ennen Armstrongin kakkavaippoja, hyttyset levittävät AIDS:a, matut syävät kissoja ja koiria,

• Anonyymi

Jättiläisiin.

• Anonyymi

Katsos vain.
      Persekärpänen aktivoitui vaikka syksy on jo käsillä. Tämä kärpänen ei aio vaipua talvihorrokseen?

• Anonyymi

En yhtään epäile, etteikö sinulla olisi sekaisin todellisuus ja tarinat.

Hirveä kohtalo tuollainen kylläkin on. Osanottoni lähiomaisille ja tutuille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      176
      1219
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      644
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      562
    7. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      557
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      510
    Aihe