Kivra kokemuksia

Anonyymi-ap

Onko kokemuksia Kivra-nimisestä palvelusta?

Käyttääkö palvelua kukaan? Kertovat tiedotteissaan ainoastaan, kuinka paljon Ruotsissa on käyttäjiä. Se ei kiinnosta lainkaan. Paljonko käyttäjiä on Suomessa? Ilmeisesti ei kovinkaan montaa tuhatta, kun lukuja ei kerrota!

Ainakin firma tekee miljoonia vuodessa tappiota, kuudessa vuodessa näemmä yli 10 miljoonaa tullut nokkaan, joka todistaa, ettei tälle ole oikeasti tarvetta eikä käyttäjiä.

Miksi käyttää jotain ruotsalaisten palvelua, muutenkin ostavat suomalaisia firmoja? Luulisi kotimaisten vaihtoehtojen, kuten Omapostin ja DVV:n Suomi.fi:n riittävän suomalaisille!

27

8724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä edes on Kivra? Onko jollain tahallaan käytössään nimi, jossa on selvä kirjoitusvirhe?

      • Anonyymi

        Mikä firma kyseessä?


    • Anonyymi

      Kantsii tutustua nettisivuilla listattuun henkilökuntaan ja tehdä tutkimusta, niin voi helposti yhdistellä asioita.

    • Anonyymi

      Ei sillä virityksellä ole tulevaisuutta. Telia lopettaa rahoituksen vuonna 2025 ja toisena rahoittajana toimivalla pikavippifirmallakaan ei tunnu kärsivällisyyttä olla kovinkaan paljoa enää jäljellä.

    • Anonyymi

      Turhuuden turhuus.

      • Anonyymi

        Turhien turaus


    • Anonyymi

      Sen verran heikko taso, että sallivat rikollisen toiminnan toisia ihmisiä kohtaan. Puhutaan pitkäaikaisesta rikollisesta toiminnasta.

    • Anonyymi

      Millä tämä firma tekevät rahansa?

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys. Ja kun omistajana on pikavippifirma, jotka jo muutenkin keikkuvat siinä rikollisen toiminnan rajalla, en tosiaankaan ottaisi tuollaista ”palvelua” käyttöön. Nämä pankkien huijausjutut on niin nähty.


      • Anonyymi

        Kivran takana on pikavippifirma Resurs Bank. Siitä jo voi päätellä kaiken tarpeellisen. Nehän ovat erikoistuneet tekemään rahaa ihmisten ahdingolla. Jos digipostivitityksen takana on pankki, voi olla ihan varma että jossain vaiheessa ”palvelusta” tulee maksullinen, kunhan riittävästi porukkaa saadaan huijattua käyttäjiksi.


    • Anonyymi

      Pakkosyöttävät tavaraa. Lähettäjien valinta tehty liian vaikeaksi hallita. Lähti samantien poistoon.

    • Anonyymi

      No kyllä. Varsin otollinen alusta huijareille. Minulle tuli Revire Perinnästä 43€ lasku, joka perustui siihen, että he olivat lähettäneet maksumuistutuksen Kivraan. Tästä ei tullut minulle mitään ilmoitusta. Nyt he perivät sitten lisäksi 14€ siitä, että en ole toiminut maksumuistutuksen mukaan. Eli hammaslääkärin laskuni on kasvanut 24€
      43€, josta Revire Perintä nettoaa 21€! Revire Perintä väittää, että olen itse määritellyt käyttäväni Kivraa laskujen lähettämiseen, mutta olen ostanut sen kautta vain elokuvalippuja. Ainoa asiakas, joka löytyy nyt laskuja lähettävien listalta on Revire Perintä!

    • Anonyymi

      Onpa hyvä, että kurkkasin tänne ennen kuin tein mitään typerää. Jouduin ottamaan auton korjaukseen Resurs Bankilta huoltotilin, ja yrittävät nyt pakottaa ottamaan Kivran käyttöön. Resurs Bank on kai ruotsalainen. Tai ainakaan suomalainen se ei ole, kun ei ole kykyä lähettää e-laskua, niin kuin normaalit toimijat. Toinen vaihtoehto näyttää olevan paperilasku. En sitäkään halua, ja se saattaa tulla maksulliseksi, kun ei tuota Kivraa suostu ottamaan käyttöön. Ihan jo ajatuksena en halua Omapostin ja Suomi.fi Viestien lisäksi yhtään uutta paikkaa, josta pitäisi erikseen väijyä laskuja. Tai nuohan mainostavat, että tuota kautta saa "sähköisen laskun", mutta se tarkoittaa, että lasku tulee sähköpostiin, ihan kuin 1990-luvulla.
      Tästä lähtien, jos yrityksellä ei ole kykyä lähettää e-laskua, en ryhdy yrityksen asiakkaaksi. Onneksi sitä auton korjausta on enää muutama kuukausi maksettavana. Kestän sen, vaikka tulisi joku paperilaskulisä.

    • Anonyymi

      Caruna Oy sähköyhtiö tarjoaa Kivraa sähköisen laskun lähettäjäksi. Voi saada laskun suoraan kännykkään. Tietysti maksujen perinnänkin se hoitaa ruhtinaallisilla lisäkuluilla.
      Ra viittaa rahoitukseen. Ei ole mitään järkeä ottaa ko. palvelua. Tarjolla on vielä paperilasku ja e-lasku.

      Monet sähköyhtiöt käyttävät perintäfirmoja, höystettynä megalomaanisilla perintäkuluilla.

      Esim. Vantaan Shköverkot Oy käyttää RopoCapitalia. Laskutiedot löytyvät myropo-palvelusta. Laskutuksen muuttumisesta ei asiakkaita tiedotettu kunnolla.

      Todennäköisesti firmat myyvät laskut näille perintäfirmoille, luulen niin.

      Sanoisin, että toiminta on härskiä. Tulee mieleen vippifirmojen alkuajat.

      • Anonyymi

        Kivra - Kivulias Rahoitus. Tekevät rahaa persaukisten rahapulalla.


    • Anonyymi

      Kuluttajan suojan pitäisi puuttua tähän ilmiöön ennenkuin se räjähtää käsiin.
      Ihmisten ryöstämisestä tässä on kysymys. Ne joilla on tiukkaa muutenkin jo rahan kanssa menettävät luottotietonsa jopa pienten summien takia. Perintäkulut saatava kuriin. Lukekaa ihmisten kokemuksia.

    • Anonyymi

      Pakkosyötetään kansalaisille. Sitten huomataan, että suurin osa ei halua käyttää koko palvelua.

      Ei mene kauaa niin kilpailija tekee samaa. Sille sama juttu.

    • Anonyymi

      Terveydenhuollon käytössä laskutus joka on vaihto työ normaali ajanvaraus päivystys ajaksi.
      On myös vaihdettu työterveyshuollon käynti työ yksipuolinen vaihto päivystys vaihto.
      Laskutus salattu löytyi vain sähköposti osoitteella.
      Oli käräjäoikeuden lasku ollut mielessä saada aikaan.

    • Anonyymi

      Kirvassa törkeää pakkosyöttöä. Onhan mahdollista kieltäytyä jonkun tietyn lähettäjän postista, mutta se on erittäin työlästä. Pitäisi ensin tietää millä nimellä firma on rekisteröity palveluun ja listassa on kaikenmaailman testiyrityksiä ja muita virityksiä mukana sotkemassa näkymää.

      Sitten kun onnistuisi siivoamaan listan mieluisekseen, niin voi tulla uusi lähettäjä, jolta saat yllättäen tähän "palveluun" postia. Valintalogiikka on siis aivan väärä ja epätoivoinen tapa saada käyttäjiä. Älytön suo ja mahdoton tehtävä.

      Suomalaiset vaihtoehdot riittävät hyvin ja omat tiedot pysyvät jatkossakin varmasti Suomessa turvassa Omaposti ja Suomi.fi. Tämä ei tarjoa muuta kuin halvimmat konserttiliput ja pakkosyöttäjä lähti nyt poistoon.

    • Anonyymi

      Olipa hyvä että tuli katsottua tämä ketju. Kivran sähköpostiviestistä sai jotenkin vaikutelman, että sen käyttöönotto olisi melkeinpä pakollista. Valtiovarainministeriö ja DVV:kin oli mainittu mainosviestissä, vaikka niillä ei varmasti ole mitään tekemistä tämän Kivran kanssa. En kyllä tuollaiseen sotkeudu, jonkin sortin kusetukselta tuntuu tuo homma.

      • Anonyymi

        Mitä kyseisessä viestissä sitten luki? Itse en ole saanut, mutta kuullostaa todella epätoivoiselta, jos pitää valehdella.


    • Anonyymi

      Taitaa olla massiivinen markkinointi meneillään Kivralla, onneksi epäluuloinen minäni kyseenalaisti tarpeen ja kokemukset täällä vahvistivat epäilyni todeksi.

    • Anonyymi

      Kivra on ruotsalainen sijjoittajavetoinen firma, joka kopioi OmaPostia. Tulevaisuudessa kun on saatu tarpeeksi käyttäjiä, niin firma kaikkinen käyttäjätietoineen myydään eniten tarjoavalle ja länsinaapurissa nauretaan matkalla pankkiin.
      Kannattaa ainakin kaksi kertaa miettiä, annatko henkilökohtaista tietojasi sisältäviä dokumentteja yksityiselle firmalle, johon sijoittajat ovat pumpanneet miljoonia euroja tuotto-odotukset silmissään, vai suositko kotimaisessa valtio-omistuksessa olevaa väestötietoviraston Suomi.fi-palvelua tai OmaPostia.
      Itselleni riittää kotimaiset luotettavat toimijat ja voin olla luottavaisella mielellä.

    • Anonyymi

      Minkä vuoksi saan laskun Kivralta?

      • Anonyymi

        Sinut on huijattu käyttämään kyseistä palvelua ilmaisten tapahtumalippujen toimituskuluilla. Samalla kun olet rekisteröitynyt, olet antanut luvat muodostaa sähköinen postilaatikko, johon yritykset voivat lähettää laskuja.

        Menit siis helppoon ahneuksissasi ja nyt jää laskut maksamatta ja huomautuslaskuja satelee. Kannattaa lopettaa palvelu poistaa koko roska puhelimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut on huijattu käyttämään kyseistä palvelua ilmaisten tapahtumalippujen toimituskuluilla. Samalla kun olet rekisteröitynyt, olet antanut luvat muodostaa sähköinen postilaatikko, johon yritykset voivat lähettää laskuja.

        Menit siis helppoon ahneuksissasi ja nyt jää laskut maksamatta ja huomautuslaskuja satelee. Kannattaa lopettaa palvelu poistaa koko roska puhelimesta.

        Koska kuluttajalle palvelu ei maksa mitään niin maksaako yritykset tästä palvelusta?

        Muutenhan tämä pyörii pyhällä hengellä, ei ole tuottoisaa bisnestä


    • Anonyymi

      Kiitos mulle riitti kanssa. Hankala yhtälö koko palvelu. Ei toimi niinkuin pitäisi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe