Minusta on hieno asia, että on ihmisryhmä, joka haluaa tekee töitä tai tekee niitä pakosta, ja on ihmisryhmä joka haluaa olla vapaana kaikesta orjuudesta.
Min en välitä mistä meille rahat tulevat, kunhan tulee, sillä ilman rahaa ei voi elää.
Mutta ilman työtenkoa voi , sillä korvaukset on lakiin kirjoitettu että niitä saa jos ei ole töitä. Ja meillä ei ole töitä.
Suomessa on hyvin asiat, kun täällä voi elää sosiaalitukien kanssa hyvää elämää. Mahtava, kannustan teitä kaikki uurastamaan, ja muistamaan, miksi työtä teette. Jottameillä olisi paremmat oltavat, jotka ei töitä tee.
On upeeta herätä' aamusin, on upeeta syödä, ja nauttia olosta. Ruoka jaostakin saa ilmaista ruokaa, eikä tarvi maksaa edes siitä. Eikä harmita jos menee hukkaan, kun ei ole sitä itse maksanut.
Ilmankos työlliset puhisee ja uhisee kun masentuvat ja väsyvät töissä. Oleneuvoksen osa on paras. Turha kipuilla siitä kenenkään, itse ovat valintansa tehneet. Jokainen valitsee itse, ja me valittiin itse työttömyys. Kela huolehtii niin hyvin.
Ensikuussa mennään kylpylään viikoksi, saatiin työttömien viristyspäivä puoleen hintaan. Eli kaksi yhden hinnalla. Ei kelasta vaan liitosta.
Minä en moiti vaannautin joka päivästä
40
363
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama. Surkea tapaus olet.
- Anonyymi
On varmaan hyväPäivä, Jos Ei SDP:läiset tuu Valehtelemaan !
- Anonyymi
Saatan olla, tai sitten ei. Ei kukaan sitä osaa määritellä.
Toisaalta tein vähän provoakin, halusin nähdä miten ihmiset reagoivat tälläiseen tekstiin, ja reagoivathan ne. Selvästi erottui ne, jotka osaa ajatella järjellä ja ne jotka nostaa esiin kaikki ne kirjoitukset jotka huutelevat ihan huvikseen. Yleensä osuma tulee aina kun kyseessä on työtön, kela tai onnellisuus.
Ei vain tässä kirjoituksessa, vaan monissa muissakin. Lisää tulee joita ahdistaa työnteko ja kadehdituttaa ihmisten vapaus elää omaa elämää.
- Anonyymi
Asiateksti itse en myös ymmärrä työssäkäyviä kuka hyppi jatkuvasti työttömien silmillä kun töissä käynti on niin mukava ja kiva.
- Anonyymi
Väärä palsta kehua työttömyyttä jollakin köyhyyspalstalla nooh kirjoittaja on joko kehitysvammainen tai kokoomus nuori.
- Anonyymi
Kaltaisesi vahvistavat käsitystäni kommunismin erään periaatteen autuudesta.
Kukin KYKYJENSÄ (ei halujensa) mukaan ja kullekin tarpeidensa (todellisten) mukaan.
Karusti ilmaistuna, kuka ei työtä tee, niin ei syömänsäkään pidä.
Parhaina esimerkkeinä Stalinin ajan työleirit! - Anonyymi
Mee pummi töihin, sun kaltasilta ihmisiltä kun leikataan tukia alemmaks niin se on ihan oikein. Ja viellä kun niitä tukia leikataan lisää niin oikein hyvä.
Köyhät käy ruokajaosta hakee ruokaa niikun sinä, onneks itse ei tarvii sortua semmosiin saa haettua kaupasta sen mitä tarvii. Onneks sitä rahaa on ei tarvii katsoa mikä mikin tuote maksaa.- Anonyymi
No en mene, vain idiootit tekee töitä 9 e päivässä!
Onneksi työläisiltäkin viedään etuuksia ja oikeuksia, matkakorvuakset pinenee, sairaslomarahat poistuu ekalta päivältä, verot nousee, irtisanomiset helpottuu, luottamusmiehet ei enää auta kun ne poistuu... palkat alenee... voi voi pulassa ovat!
Mutta ole sinä kateellnen meille joille rahaa tulee säännöllisesti lähes viikottain, ai että... mahtavaa!!! Parasta on olla työtön.
Juu ei tarvi kydä leipäjonossa, kelan etuudet on niin hyvät että rahaa riittää. le vaan katkera... äidin helmoissa sulla on hyvä elellä, mikään ei maksa mitään, 9 e et pystyisikään omillasi elelemään. - Anonyymi
Ai töihin.... miksi menisi kukaan töihin? Se on vapaaehtoista, jotkut menee jotkut ei.
Tukia leikataan mutta myös leikataan palkkoja. Se on suomessa uudistus, sana jota politiikot käyttävät.
Ei säily leikkurilta palkansaajatkaan, joten siitä on turha huudella. ja monet työlliset käyvät siellä leipäjonossakin ja hakee tt tukea kun ei vaan pärjää.
Töitä tekee ne, jotka ei tee töitä kuitenkaan, siellä ne istuu ja kahvittelee duunissa, kun kotona on niin paljon tekemistä, ett meneetöihin nukkuun. Niin en kaikki ainakin sanoo, että töissä saa levätä.
Mutta sanoisin että kotona on kivampi istua ja olla, voi tehdä aina jotain, töissä kattelet ikkunasta ja ootat että kello käy käy käy.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi työläisiltäkin viedään etuuksia ja oikeuksia, matkakorvuakset pinenee, sairaslomarahat poistuu ekalta päivältä, verot nousee, irtisanomiset helpottuu, luottamusmiehet ei enää auta kun ne poistuu... palkat alenee... voi voi pulassa ovat!
Mutta ole sinä kateellnen meille joille rahaa tulee säännöllisesti lähes viikottain, ai että... mahtavaa!!! Parasta on olla työtön.
Juu ei tarvi kydä leipäjonossa, kelan etuudet on niin hyvät että rahaa riittää. le vaan katkera... äidin helmoissa sulla on hyvä elellä, mikään ei maksa mitään, 9 e et pystyisikään omillasi elelemään.Sulla tais mennä tunteisiin, ja sinä taidat itse olla viellä äidin helmoissa. En ole todellakaan kateelinen sun kaltaisille kela pummeille, tienaan enemmän kun sinä.
Ja onko sulla joku pakkomiele tohon 9€ pv, et ilmeisesti edes tiedä/ymmärrä sitä että jotkuit on ihan kunnon töissä. Eikä missään 9€pv. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei tarvi kydä leipäjonossa, kelan etuudet on niin hyvät että rahaa riittää. le vaan katkera... äidin helmoissa sulla on hyvä elellä, mikään ei maksa mitään, 9 e et pystyisikään omillasi elelemään.Katsotaas, 8900e/kuukausi + bonukset ja lomarahat. Joskus tulee ylitöitäkin. Taitaa siitä vähän yli 9e/päivä tulla, osaatko laskea? Ja toki pääomatulot vielä päälle + tulot yhdestä vuokrakämpästä.
Matkakorvaukset - 100% etätyö. Sairaslomakorvaus on työehtosopimuksessa - viimeisestä saikusta on tosin reilu kolme vuotta. Verot ei juuri muutu mutta toivottavasti tukia rokotetaan vielä lisää. Irtisanomista ei tarvinne pelätä ellei sitten taloustilanne mene pahasti alaspäin. Tuskinpa muuten olis tullut lähes 900e/kk lisää palkkaa keväällä. :) Luottamusmiehet, joutaa poistuakin. En kuulu edes liittoon. Anonyymi kirjoitti:
Katsotaas, 8900e/kuukausi bonukset ja lomarahat. Joskus tulee ylitöitäkin. Taitaa siitä vähän yli 9e/päivä tulla, osaatko laskea? Ja toki pääomatulot vielä päälle tulot yhdestä vuokrakämpästä.
Matkakorvaukset - 100% etätyö. Sairaslomakorvaus on työehtosopimuksessa - viimeisestä saikusta on tosin reilu kolme vuotta. Verot ei juuri muutu mutta toivottavasti tukia rokotetaan vielä lisää. Irtisanomista ei tarvinne pelätä ellei sitten taloustilanne mene pahasti alaspäin. Tuskinpa muuten olis tullut lähes 900e/kk lisää palkkaa keväällä. :) Luottamusmiehet, joutaa poistuakin. En kuulu edes liittoon.Työttömälle kaikki on ilmaista, ei tarvitse tuollaisia miettiä.
Loistavaa taloussuunnittelua siis.
Pelkkää vapaata, talo, pelit ja pensselit.
Noin surkean diilin kun tekee että myy sielunsa ja kehonsa toiminnot useiksi tunneiksi päivässä lähes kaikkina elämänsä päivinä toisten käyttöön rahasta on psyykatun ihmisen unelma.
Kaikki kun ei orjina viitsi mönkiä oravanpyörässä...
- Anonyymi
Kehitysvammaliitosta?totuus hävettää ja poistatat
- Anonyymi
Viikoksi vai päiväksi? Ja minkä liiton, sinähän olet työtön vasta kolmatta vuosikymmentä..
- Anonyymi
Työttömät tulisi kuljettaa joelle kuntoutumaan paikallisen jokikansan avustamina partioleikkiin.
Se, mitä tapahtui joella, jää joelle
Syvä Joki elokuvan välispiikki" WIIK!"- Anonyymi
Kyllä sie sit jaksat olla katkera! Oma on vikas kun orjatöitä teet, ihan itseäsi saat syyttää.
En tajuu sun narinaa ja valitusta, vaikka itse oman polkusi oot rakentanu.
Tää on vaan niin kivaa olla oman elämänsä herra, en ikinä vaihda orjailuun, en ikinä.
Hauskaa on se että sinä kärsit... mut syytä itseäsi. - Anonyymi
Toi hyvä kohtaus tuossa elokuvassa.
- Anonyymi
Kivahan näitä katkerien ihmisten vuodatuksia kurjasta orja elmästä on lukee, kun onneksi ei ite tarvi orjailla 9 e piväkorvauksella.
Kelasta kun saa 38 e pväivä + tt tuet ja asumistuet ym...
Mie en välitä mitä muut aattelee, mie elän ommaa elämää enk piittaa muiden elämästä ja sanoista. huuelkoot ihan niin paljon kun lystää... ei onneksi kuulu tänne.
Tietäisipä miten paljon heitä halveksitaan jotka jaksaaa huudella, se on heidän ongelma...kaikilla sama mahhollisuus onneen, mutta jotkut vaan tykkää orjailla, suomessahan se on jo sallittua. On vaan ihmisestä kiinni, mihin alistuu ja mihin ei...kyllä ne eduskunnassakin nauraa, siksipä niitä orj töitä on kun jotkut tekee.
t kaunis annukka- Anonyymi
Itsehän sinä huudat enemmän kuin muutama tusina muu yhteensä?kaunis?sinähän olet viisissä kymmenissä oleva eukonrähjä. Ja todennäköisesti vielä ihan rapakunnossakin, kuntoiluahan sinä et harrasta.etkä juuri mitään muutakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän sinä huudat enemmän kuin muutama tusina muu yhteensä?kaunis?sinähän olet viisissä kymmenissä oleva eukonrähjä. Ja todennäköisesti vielä ihan rapakunnossakin, kuntoiluahan sinä et harrasta.etkä juuri mitään muutakaan
Oi oi, noin kova krapula sulla taas!!!!! Tosi kurja, silloin kehtaakin huutaa kurkku suorana muiden elämästä asioita joita ei tiedä. Melkoinen noita olet.
Hieman pieleen meni ikä arvaus, kuten kaikki muutkin. Yritäppä uudelleen.
Tuo meni arvaamalla oikein etten harrasta kuntoilua, sitä en ole harrastanut koskaan. Olen musiikillisesti ja taiteelliseti erittäin lahjakas, harrastan vain taidejuttuja. Soitan, ja piirrän ja teen käsitöitä, villapaitakin valmistuu käden käänteessä, tai uudet matot, sekä Straussin valssit flyygelillä, ai että... hikoile sinä vaan märillä pururadoilla ja nostele likaisia panoja salilla, minä en niihin koske.
Mutta arvaile taas, joskus menee vahingossa oikein joku... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi oi, noin kova krapula sulla taas!!!!! Tosi kurja, silloin kehtaakin huutaa kurkku suorana muiden elämästä asioita joita ei tiedä. Melkoinen noita olet.
Tuo meni arvaamalla oikein etten harrasta kuntoilua, sitä en ole harrastanut koskaan. Olen musiikillisesti ja taiteelliseti erittäin lahjakas, harrastan vain taidejuttuja. Soitan, ja piirrän ja teen käsitöitä, villapaitakin valmistuu käden käänteessä, tai uudet matot, sekä Straussin valssit flyygelillä, ai että... hikoile sinä vaan märillä pururadoilla ja nostele likaisia panoja salilla, minä en niihin koske.
Mutta arvaile taas, joskus menee vahingossa oikein joku...Kukaan ei välitä, ole kiinnostunut rähjäämisestäsi. Olet peräänkuuluttanut asiallista keskustelua. Katso peiliin niin näet syyn miksi ei onnistu. Olet ylimielinen, angstinen valhesäkki.silloin harvoin kun et ole jollekin lässyttämässä terapioista ym vastailet suurella todennäköisyydellä itsellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei välitä, ole kiinnostunut rähjäämisestäsi. Olet peräänkuuluttanut asiallista keskustelua. Katso peiliin niin näet syyn miksi ei onnistu. Olet ylimielinen, angstinen valhesäkki.silloin harvoin kun et ole jollekin lässyttämässä terapioista ym vastailet suurella todennäköisyydellä itsellesi.
Taas meni väärin! Sinä varsinkin olet kovinkiinnostunut kun tauotta kirjoittelet ja otat oppia ohejistani ja tarviit niitä. Kiito siitä että noudatat neuvojani.
Kyllä, peräänkuulutan edelleen hyvää käytöstä, sinunlaisella rähinällä ei saa mitään aikaseksi.
Sinulla on edelleen oiekus tulkita asiat omalla tavallasi, ja puhua mitä haluat ja kirjoittaa mitä haluat. Mutta asiat voi ilmaista kauniisti ja asiallisesti.
Onnistuminen ei ole sitä että olet paras kaikessa, ja et tee virheitä, onnistuminen on sitä että saa hyvää aikaan ja osaa käsitellä ihmisiä niin että he luottavat sinuun ja näin saat paljon hyvää aikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas meni väärin! Sinä varsinkin olet kovinkiinnostunut kun tauotta kirjoittelet ja otat oppia ohejistani ja tarviit niitä. Kiito siitä että noudatat neuvojani.
Kyllä, peräänkuulutan edelleen hyvää käytöstä, sinunlaisella rähinällä ei saa mitään aikaseksi.
Sinulla on edelleen oiekus tulkita asiat omalla tavallasi, ja puhua mitä haluat ja kirjoittaa mitä haluat. Mutta asiat voi ilmaista kauniisti ja asiallisesti.
Onnistuminen ei ole sitä että olet paras kaikessa, ja et tee virheitä, onnistuminen on sitä että saa hyvää aikaan ja osaa käsitellä ihmisiä niin että he luottavat sinuun ja näin saat paljon hyvää aikaa.Mistä ohjeista?mitä oikein käytät jotta saat tuollaisia harhoja vai eikö lääkitystä ole ollenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta arvaile taas, joskus menee vahingossa oikein joku...Ei se mennyt arvaamalla oikein vaan itse mainostit joku vk sitten et kuntoile. Harvoja asioita muuten missä voi olettaa kirjoitit totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mennyt arvaamalla oikein vaan itse mainostit joku vk sitten et kuntoile. Harvoja asioita muuten missä voi olettaa kirjoitit totta
Meinaat siis että minulla ei ole muuta asioita elämässä kuin että en kuntoile??? Jopas.... Jokaisella ihmisellä on niin paljon asioita, että ei niitä kukaan yksityiskohtaisesti kirjoittele, mitä hän tekee ja mitä ei tee.
Sinä voit ihna rauhassa miettiä niitä asioita mitkä sua kiusaa muissa ihmisissä ja arvailla niitä, se on ihan sun oma harrastus ja asia.
Meistä jokainen itse tietää parhaiten omat asiat, eikä pahastu kenenkään arvailuista, ihmetyttää vaan. Jos sinun mielestä olen mitä luulet minun olevan, siitä vaan. Minua se ei loukkaa eikä varmasti ketään muutakaan.
Sinulla on oikeus luulla, arvailla, tehdä, puhua, haukkua... jne... ihan miten koet parhaaksesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ohjeista?mitä oikein käytät jotta saat tuollaisia harhoja vai eikö lääkitystä ole ollenkaan
Joka ikinen päivä minä neuvon sinua käyttäytymän, minä luen kirjoituksesi ja pohdin niiden merkitystä, samalla neuvons inua miten ihmisiä pitäisi kohdella. Jo kirjoittamisesi on sinulle hyvä terapiaa, kun saa pahanm ielen ulos.
Siksi varmasti täällä käytkin kun joku tai jotkut vastaa sinulle, niin koet sen tarpeelliseksi että joku kuuntelee eli täällä lukee ja vastaa. Se on terapiaa hyvässä mielessä.
Monesti provosoit asioita, jotta joku vastaa sinulle, provosoinnilla saat huomiota kun joku vasta sinulle.
Ei siinä ole pahaa että haluat huomiota, ihan hyvä vaan jos kaikkien huomio sinua auttaa. Kirjoita vaan se on hyväksi sulle.
- Anonyymi
Tiedän yhden avoinna olevan osa-aikaisen työpaikan pikkupaikkakunnalla. Lieneekö siellä työttömyys nollassa vai työpaikan maine on niin huono vai ei vain huvita herätä aikaisin... Ymmärrän kyllä jos ei kiinnosta, mutta jonkun on tehtävä siellä sitten pitkän matkan takaa oman työnsä lisäksi. Saisi siitä työstä ruokarahaa edes, mutta muuten ei kyllä rikastu.
- Anonyymi
Keskimääräinen työttömyysaste pikkupaikkakunnalla parin vuoden takaa 14.5 prosenttia. Luultavasti samoissa lukemissa on nytkin. Se työntekijä vastaa viihtyvyydestä, jota siellä kovasti kehutaan. Työhön opastetaan hyvin, eikä se rasita paljoakaan. Ymmärrettävästi kelan leikkaukset syynä siihen että ei kiinnosta ottaa osa-aikaista työtä vastaan. Sillä työntekijää ei ole leikkausten jälkeen siellä ollut.
- Anonyymi
Ruoka jaostakin saa ilmaista ruokaa, eikä tarvi maksaa edes siitä. Eikä harmita jos menee hukkaan, kun ei ole sitä itse maksanut.
On vaikeeta tuplaPölvästillä ilmaista asiaansa lyhyesti - Anonyymi
Sosiaalituet ja hyvä elämä? :D :D :D :D Älä viitti heittää tuollaista juttua, piti kuivata näppis ja näyttö. Onneksi olin vain vettä juomassa.
Ruokajaosta ruokaa, siis jonotat ties miten kauan tietämättä mitä tulee ja miten vanhaa se on?
Sosiaalituissa on edelleen karsimisen varaa kuten itsekin käytännössä toteat mutta jos joku sanoo niitä hyviksi niin huh huh. Saan pelkästään osinkoina kolme kertaa sen verran, kuin mitä saisin työttömänä ja varattomana sossusta (TTT, asumistuki) - ja tuo siis on nettotuloa. Siihen vielä palkka päälle.- Anonyymi
No se on tosi kurjaa jos oksennat näytölle ja tuollainen krapula vaivaa, voi voi... suruliista.
Katkeruutesi on kyllä huipussaan. Täytyy sanoa että mielesi on kyllä todella sairas. Itsekin käyt ruokajonossa, ei alkoholistit muualta ruokaa saa kun sieltä. Koita kasat itsesi, ja aloittaa uusi elämä ilman viinaa ja asuntoa. Aika hurja oli tuo sun juttu. Mene kirkkoon miettimään tekosia. se voi joitain auttaa.
Olen puolestasi pahoillani. Pyydä vanhemmiltasi apua oloosi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on tosi kurjaa jos oksennat näytölle ja tuollainen krapula vaivaa, voi voi... suruliista.
Katkeruutesi on kyllä huipussaan. Täytyy sanoa että mielesi on kyllä todella sairas. Itsekin käyt ruokajonossa, ei alkoholistit muualta ruokaa saa kun sieltä. Koita kasat itsesi, ja aloittaa uusi elämä ilman viinaa ja asuntoa. Aika hurja oli tuo sun juttu. Mene kirkkoon miettimään tekosia. se voi joitain auttaa.
Olen puolestasi pahoillani. Pyydä vanhemmiltasi apua oloosi.Anteeksi, en vääntänyt rautalangasta. Olin juuri ottanut vesilasista huikan ja luin sinun(?) kirjoituksen enkä pystynyt pidättelemään naurua, jonka vuoksi jouduin kuivaamaan vesiroiskeet pöydältä, näytöltä ja näppäimistöltä.
Oikaisen myös hieman omituisia oletuksiasi. Olen valmistunut 20v sitten kauppatieteiden maisteriksi ja ollut töissä jo opiskeluajoista lähtien. Nimeni on löytynyt jo kymmenkunta vuotta verokoneista vuosittain.
Saan jo vanhemmiltani apua - he maksavat asuinkuluni, ajan heidän omistamallaan autolla, jonka kulut he maksavat yms. Toki en tuota tukea tarvitsisi mutta sanovat tuota verosuunnitteluksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, en vääntänyt rautalangasta. Olin juuri ottanut vesilasista huikan ja luin sinun(?) kirjoituksen enkä pystynyt pidättelemään naurua, jonka vuoksi jouduin kuivaamaan vesiroiskeet pöydältä, näytöltä ja näppäimistöltä.
Oikaisen myös hieman omituisia oletuksiasi. Olen valmistunut 20v sitten kauppatieteiden maisteriksi ja ollut töissä jo opiskeluajoista lähtien. Nimeni on löytynyt jo kymmenkunta vuotta verokoneista vuosittain.
Saan jo vanhemmiltani apua - he maksavat asuinkuluni, ajan heidän omistamallaan autolla, jonka kulut he maksavat yms. Toki en tuota tukea tarvitsisi mutta sanovat tuota verosuunnitteluksi.Hauska uni sulla, kunnes heräsit ja huomasit että hirvee krapula sulla päällä! Noin niitä harhaisia unia näkee kun viinaa vetää.
Viinamaisteriksi sinä olet lukentut tai itsesi juonut, hyvä niin.
Mutta oisit edes itsellesi olla rehellinen ja myöntää että elämäsi on syvällä pohjalla.
Autan onelmissasi mitä voin ja kun tänne kirjoitat se on terapeuttista ja aina joku tukee sua ja auttaa. Olet huomannut että kirjoittaminen ja avautuminen auttaa sua noissa harhoissa ja unissa. Panranemisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska uni sulla, kunnes heräsit ja huomasit että hirvee krapula sulla päällä! Noin niitä harhaisia unia näkee kun viinaa vetää.
Viinamaisteriksi sinä olet lukentut tai itsesi juonut, hyvä niin.
Mutta oisit edes itsellesi olla rehellinen ja myöntää että elämäsi on syvällä pohjalla.
Autan onelmissasi mitä voin ja kun tänne kirjoitat se on terapeuttista ja aina joku tukee sua ja auttaa. Olet huomannut että kirjoittaminen ja avautuminen auttaa sua noissa harhoissa ja unissa. Panranemisia.Olet kyllä kateelinen ja sen huomaa, sua selvästi ottaa päähän se että minä olen kauppatieteiden maisteriksi ja sinä et. Et ole varmaan edes käynnyt toiseen asteen koulutusta (lukio tai ammatillinen koulutus) ja ainoa koulu jonka sinä olet käynyt on peruskoulu.
Ja siitä syystä joudut olemaan kelan rahoilla, olisko sinunkin kannattanut vaan käydä ne koulut niin ei tarvitsisi olla kelan rahoilla. Kun sinä et ole mitään muuta koulua käynnyt kun vaa peruskoulun, niin sitten luulet että kukaan muukaa ei voi kouluttautua sekä menestyä ja sehän se sinua pännii kun muut menestyy mutta sinä et.
- Anonyymi
Siinäkin omanlaisensa selitys. Kyllä tekevälle työtä löytyy jos ei koti paikkakunnasta niin muualta.
Ja tuollaiset kerskailivat voisivat pitää suunsa kiinni , kun näkee ihmisiä joilla on terveyshaittoja ja silti ovat työssä , niin saat sinäkin tilin siinä sivulla .
Meidän pitäjässä ei aikoinaan ollut töitä , mutta ajatus siitä,että alettaisiin makaile,aan kotona yhteiskunnan. Tuilla ei kiinnostanut. Kaukaa kotikylästä löytyi työtä meille molemmille uusi asuntoloita uudet ystävät . Ja ennenkaikkea itse hankittu elanto .väliaikaiseksi kaikki nämä avustukset on tarkoitettu ei niiden varaan voi tulevaisuuttaan suunnitella . Eläkeläiset on taas eri asia he ovat tienanneet eläkkeensä,- Anonyymi
Tietenkin löytyy, aina läytyy tekemistä missä tahansa.
Ei kaikki halua aina olla huhkimassa, ihminen on parhaimmillaan kun osaa olla vaan joskus ja antaa aivojenkin huilata.
Tyhmät muuttelee jonkun työn perässä, se on idioottimaista. Riippuu palkasta, jos saat 10 000 e siitä että lhet kotikonnuilta pois vaikket halua, niin sitten mutta 9 e takia ei kannata muuttaa ja hylätä perhettä ja omaisia.
Eikä työ ole syy muuttaa ja hylätä perhettä.
- Anonyymi
Outo tuo välihuutelija. Yksi ihminen provosoi koko ajan toisten kirjoituksia. Jatkuvasti vahtii mitä kuka kirjoittaa, ja iskee aina väliin. On toisella nakee elämä. Voivoi...
- Anonyymi
Oletko muuten mustalainen?silloin osa jutuistasi näyttäisi ihan loogisilta
- Anonyymi
Lisäys;jopa mainittu kirppisnettokin on mahdollista kun myy muualta suomessa hankintoja tehneiden heimosiskojen&veljien saalista
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1072685Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302375Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen202255Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631021826- 1141600
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1661318Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2771138- 711014
- 80994
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha178920