Yritän pysyä tässä dieetissä. Xtra hiutaleet 0,39€ paketti ja maito kotimaista reilusti alle 1€ purkki ja monivitamiini rainbow noin 3€ 100tabletin purkki. Omenoita ja banaania silloin tällöin. Rautaa otan joka toinen päivä purkista,olikohan alle 10€ monen kuukauden tabletit. Vieläkö väitätte,että ei ole varaa ruokaan? Vaihdellen toki joskus jauheliha makaroni, k menu jauheliha 1,79€ Citymarketista ja makaronia nyt on aina kaapissa!
Vastaukset 11
Sellaista vitamiiniporetablettia ei kannata laittaa hiilihapotettuun kivennäisveteen. Melkoinen pöhinä alkaa ja kuplia lentelee lasista. Ja kaikki hapot on lopuksi tipotiessään.
- Anonyymi
Ostan olutta ja sätkätopan
- Anonyymi
Minä olen haaveillut akkukäyttöisestä pikkurälläkästä. Sillä saisi näppärästi baarista kotiin lähtiessä fillarin käyttöönsä.
- Anonyymi
Nyrkillinen voita perssiisiin ja kossu pois pakkasesta!
Siinä on meikän vitamiinit.
Hiutaleet käy kiljuun, nytkin on muhituksessa. - Anonyymi
Jauheliha on ok. Puuro jo aika hard juttu. Kannattaa kokeilla riisikakkuja voilla ja alelaarin päällisillä. Juomana jäätävän kylmä punainen maito.
- Anonyymi
Koko kesän homoilin rajusti.
- Anonyymi
Ja sama jatkuu syssyllä
Eläkepölvästi, savo
- Anonyymi
Purkillisesta vitamiineja saattaa saada yliannostuksen.
- Anonyymi00009
👍👍👍👍👍
- Anonyymi00010
Xtra jauheliha s market 2,15€
- Anonyymi00011
Xtra pikaurahiutaleet käytössä ja aamulla ja illalla velliä,omena joka päivä.Heh tietenkin muutakin syön mutta toi velli+omena vakio.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459