Yritän pysyä tässä dieetissä. Xtra hiutaleet 0,39€ paketti ja maito kotimaista reilusti alle 1€ purkki ja monivitamiini rainbow noin 3€ 100tabletin purkki. Omenoita ja banaania silloin tällöin. Rautaa otan joka toinen päivä purkista,olikohan alle 10€ monen kuukauden tabletit. Vieläkö väitätte,että ei ole varaa ruokaan? Vaihdellen toki joskus jauheliha makaroni, k menu jauheliha 1,79€ Citymarketista ja makaronia nyt on aina kaapissa!
Xtra kaurahiutaleet maito ja monivitamiinitabletit
11
348
Vastaukset
Sellaista vitamiiniporetablettia ei kannata laittaa hiilihapotettuun kivennäisveteen. Melkoinen pöhinä alkaa ja kuplia lentelee lasista. Ja kaikki hapot on lopuksi tipotiessään.
- Anonyymi
Ostan olutta ja sätkätopan
- Anonyymi
Minä olen haaveillut akkukäyttöisestä pikkurälläkästä. Sillä saisi näppärästi baarista kotiin lähtiessä fillarin käyttöönsä.
- Anonyymi
Nyrkillinen voita perssiisiin ja kossu pois pakkasesta!
Siinä on meikän vitamiinit.
Hiutaleet käy kiljuun, nytkin on muhituksessa. - Anonyymi
Jauheliha on ok. Puuro jo aika hard juttu. Kannattaa kokeilla riisikakkuja voilla ja alelaarin päällisillä. Juomana jäätävän kylmä punainen maito.
- Anonyymi
Koko kesän homoilin rajusti.
- Anonyymi
Ja sama jatkuu syssyllä
Eläkepölvästi, savo
- Anonyymi
Purkillisesta vitamiineja saattaa saada yliannostuksen.
- Anonyymi00009
👍👍👍👍👍
- Anonyymi00010
Xtra jauheliha s market 2,15€
- Anonyymi00011
Xtra pikaurahiutaleet käytössä ja aamulla ja illalla velliä,omena joka päivä.Heh tietenkin muutakin syön mutta toi velli+omena vakio.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671