Käsijarru etupyörissä

Anonyymi-ap

Saabi oli tunnettu siitä että sillä ei voi tehdä kässäriä se kun vaikuttaa etupyöriin.

Veeran kauhukatsastus on kumma juttu sillä etupyöriin vaikuttava käsijarru on myös C5 sitikassa.

Veeraa kusetettiin ohjaustehostin jutulla, mienköhän minun käy kun mullakaan ei ole ohjaustehostinta.

12

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No nyt ei oikein aukea sanoma?

• Anonyymi

Tuolla varmaan tarkoitetaan sitä tapausta kun katsastaja pisti Saabin käyttökieltoon kun mittasi kässärin takapyöristä. Hän ei tiennyt, että joissain autoissa käsijarru vaikuttaa etupyöriin. Se kertoo paljon kyseisen katsurin ammattitaidosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla varmaan tarkoitetaan sitä tapausta kun katsastaja pisti Saabin käyttökieltoon kun mittasi kässärin takapyöristä. Hän ei tiennyt, että joissain autoissa käsijarru vaikuttaa etupyöriin. Se kertoo paljon kyseisen katsurin ammattitaidosta.

Katsastaja ei laita autoa käyttökieltoon, auto menee automaattisesti käyttökieltoon liikenteessä esim. katsastamattomuuden takia. Katsastaja voi määrätä auton ajokieltoon esim. em. syystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsuri hylkäsi myös Veeran saabin koska ohjaus oli jäykkä, autossa ei näet ole ohjaustehostinta.

• Anonyymi

Syy tähän on se että tänne tulee paljon ulkomaalaisia jolla on Viron koulutuspaperit. Ostettuja sellaisia. Tässä ilmeisesti käynyt niin että ulkomaalaisella katsurilla ei ole minkäänlaista kunnon koulutusta.

• Anonyymi

Meinaat että tälläinen henkilö pystyisi läpäisemään tarvittavat kokeet?

• Anonyymi

Ei siihen koulutusta tarvita, työt hoidetaan maalaisjärkeä käyttämällä.

• Anonyymi

Olisi aika vaarallista, jos ihmiset tekisi töitä maalaisjärjellä.
        Itse teen töitä työnantajan pykälien, lakien ja asetusten mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi aika vaarallista, jos ihmiset tekisi töitä maalaisjärjellä.
        Itse teen töitä työnantajan pykälien, lakien ja asetusten mukaan.

Sinä oletkin helposti höynäytettävä lammas.

• Anonyymi

Kuka täällä puhuu maalaisjärjestä, kun pitäisi puhua kaupunkilaisjärjellä. Tämä tapaus oli kaupungissa. Kun mainoksessa käytetään avainlippumerkintää, niin pitää voida asioida suomenkielellä. Suomalainen ei ole taitava muissa kielissä.

• Anonyymi

Kaupunkijärkeä ei ole olemassakaan. Syynä on jo ihan se, että kaupunkilaiset ovat aina tyhmiä.

• Anonyymi

Minnelium pokaalit jäivät saamatta.😁

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      122
      5536
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5198
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4275
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3670
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3308
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2881
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2327
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2059
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      45
      1917
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1733
    Aihe