FlixBus hätää kärsimässä 3-tiellä

Anonyymi-ap

22

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uuden linjan sisäänajo vie aina jonkin aikaa. FlixBusin Vaasan linjalla on jo melko hyvin matkustajia. odotellaan siis muutama viikko tai kuukausi ja katsotaan sitten asiaa uudestaan.

    • Anonyymi

      Minä ihmettelisin jos tuota joku käyttäisi Tre-Hki matkoilla. Lähtö keskellä yötä ja matkaaika 4 tuntia.

      • Anonyymi

        Tässä olisi kyllä korjattavaa. Lähtöaika on perusteltu, koska tällä aikataululla ehtii päivän aikana melko pitkälle. Reitissä sen sijaan olisi paljon korjattavaa. Turha kiertely pitäisi poistaa ja käyttää moottoritien ramppipysäkkejä.


    • Anonyymi

      Ei ole mitään mieltä kuljettaa tyhjiä penkkejä kolmostien pimeydessä sanon minä

      • Anonyymi

        Valkeakosken Liikenne on tätä tyhjien penkkien kuljettamista kolmostien pimeydessä harjoittanut jo pitkään ja kerännyt massiiviset tappiot. Eräiden mielestä tämä on kuitenkin järkevää liiketoimintaa. Jos se järkevää VL:lle niin miksi ei olisi Flixille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkeakosken Liikenne on tätä tyhjien penkkien kuljettamista kolmostien pimeydessä harjoittanut jo pitkään ja kerännyt massiiviset tappiot. Eräiden mielestä tämä on kuitenkin järkevää liiketoimintaa. Jos se järkevää VL:lle niin miksi ei olisi Flixille?

        VL ajaa kylläkin raskain kuormin. Taas purkautui melkoinen mälli lentokentälle.


    • Anonyymi

      Enpä oikein tiedä miten nämä aikataulut on suunniteltu, peli- ja kelivaraa ainakin on.
      Lisäksi neuvostohenkiset kuljettajat, jotka puhuvat vain venäjänsukuista kieltä ja sitäkin säästellen. Aikataulujakin noudatetaan vähän latinalaistyyliin eli aika kansainvälistä meininkiä.
      Flixin tulevaisuus on synkkä Suomessa, vastoin ennakko-odotuksia.
      Sanoisin, että ensi keväänä ei liikennöi enää Suomessa.

      • Anonyymi

        En usko, että Flixin tulevaisuus näyttää Suomessa synkältä. Joitakin muutoksia reitteihin ja aikatauluiin varmasti tehdään kokemusten perusteella. Onnibussista on monilla niin huonoja kokemuksia, että muita vaihtoehtoja tarvitaan kipeästi, muuten kaikki kulkijat siirtyvät juniin ja henkilöautoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että Flixin tulevaisuus näyttää Suomessa synkältä. Joitakin muutoksia reitteihin ja aikatauluiin varmasti tehdään kokemusten perusteella. Onnibussista on monilla niin huonoja kokemuksia, että muita vaihtoehtoja tarvitaan kipeästi, muuten kaikki kulkijat siirtyvät juniin ja henkilöautoihin.

        Toivon todella, että toiminta laajenee Suomessa ja erityisesti Tampereelta Helsinkiin. Silloin olisi meillä, jotka emme Onnibussiin tai VL:n busseihin nouse, uusi vaihtoehto matkustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon todella, että toiminta laajenee Suomessa ja erityisesti Tampereelta Helsinkiin. Silloin olisi meillä, jotka emme Onnibussiin tai VL:n busseihin nouse, uusi vaihtoehto matkustaa.

        VL on pirkanmaalaisten hovikuljettaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon todella, että toiminta laajenee Suomessa ja erityisesti Tampereelta Helsinkiin. Silloin olisi meillä, jotka emme Onnibussiin tai VL:n busseihin nouse, uusi vaihtoehto matkustaa.

        Minä en millään muulla Helsinkiin kuljekaan kuin Valkeakosken Liikenteellä! Vain paras kelpaa minulle.

        T. Vaativa matkustaja Pirkkalasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en millään muulla Helsinkiin kuljekaan kuin Valkeakosken Liikenteellä! Vain paras kelpaa minulle.

        T. Vaativa matkustaja Pirkkalasta

        Myös minä matkustan tai ostan kiitoslippuja VL:n vuoroille Valkeakoskelta Helsinkiin.
        Maksan mieluusti kaksin- ja jopa kolmikertaista hintaa tamperelaisiin verrattuna, jotta VL saisi rahaa hankkimansa lähes tuliterän Volvo 9500:n käsirahavelkaan.
        Lastusten kyläyhdistys on luvannut auttaa Valkeakosken Liikennettä sponsoroimalla postimerkin tilinpäätöasiakirjojen lähettämiseen Prh:lle. Ja vieläpä sponssaavat niin ison merkin, että voi lähettää kahden viimeksi päättyneen tilikauden asiakirjat.
        VL on pirkanmaalaisten huvintuoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös minä matkustan tai ostan kiitoslippuja VL:n vuoroille Valkeakoskelta Helsinkiin.
        Maksan mieluusti kaksin- ja jopa kolmikertaista hintaa tamperelaisiin verrattuna, jotta VL saisi rahaa hankkimansa lähes tuliterän Volvo 9500:n käsirahavelkaan.
        Lastusten kyläyhdistys on luvannut auttaa Valkeakosken Liikennettä sponsoroimalla postimerkin tilinpäätöasiakirjojen lähettämiseen Prh:lle. Ja vieläpä sponssaavat niin ison merkin, että voi lähettää kahden viimeksi päättyneen tilikauden asiakirjat.
        VL on pirkanmaalaisten huvintuoja!

        Paunun perintö paisuttaa Huhtakadun holvia. Paljon. Mutta kuinka paljon, jääköön se salaisuudeksi. Heini ei raha-asioitaan levittele. Enkä minäkään. Jotain täytyy itsekin tietää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paunun perintö paisuttaa Huhtakadun holvia. Paljon. Mutta kuinka paljon, jääköön se salaisuudeksi. Heini ei raha-asioitaan levittele. Enkä minäkään. Jotain täytyy itsekin tietää!

        Jaa, olivatko Masi ja Valkeakosken Liikenteen omistaja läheistäkin sukua? Ihan muhkeita perintöjä ja kai leskikin sai osansa.


    • Anonyymi

      VL on pirkanmaalaisten hovinarri

      • Anonyymi

        Mielenkiintoista. Onnibus-mieliset yrittävät nyt mustamaalata kaikin keinoin FlixBusia, koska sen mahdollinen levittäytyminen Suomen reiteille aiheuttaisi Onnibussille ison loven matkustajamääriin ja vaikutus olisi jopa kuolettava Onnibussin kannalta. Näistäkin linkitetyistä uutisista ainakin toinen on jo melko vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Onnibus-mieliset yrittävät nyt mustamaalata kaikin keinoin FlixBusia, koska sen mahdollinen levittäytyminen Suomen reiteille aiheuttaisi Onnibussille ison loven matkustajamääriin ja vaikutus olisi jopa kuolettava Onnibussin kannalta. Näistäkin linkitetyistä uutisista ainakin toinen on jo melko vanha.

        Joona ajaa FB:n Suomen-linjat suohon! Paronien seuraksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joona ajaa FB:n Suomen-linjat suohon! Paronien seuraksi.

        Väkevä YLISTYS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joona ajaa FB:n Suomen-linjat suohon! Paronien seuraksi.

        Kyllähän se on niin, että FB ajaisi OB:n suohon halutessaan. Suomen markkinat ovat niin huonot, että FB:lla ei välttämättä ole suurta halukkuutta levittäytyä Suomeen laajemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Onnibus-mieliset yrittävät nyt mustamaalata kaikin keinoin FlixBusia, koska sen mahdollinen levittäytyminen Suomen reiteille aiheuttaisi Onnibussille ison loven matkustajamääriin ja vaikutus olisi jopa kuolettava Onnibussin kannalta. Näistäkin linkitetyistä uutisista ainakin toinen on jo melko vanha.

        Toki Onnibussin ei tarvitse pelätä Flixbussia, pari menetettyä matkustajaa kun ei OB:n kassassa juurikaan tunnu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki Onnibussin ei tarvitse pelätä Flixbussia, pari menetettyä matkustajaa kun ei OB:n kassassa juurikaan tunnu.

        Mieli voi muuttua kunhan vihreitä busseja alkaa ensi vuoden aikana liikkua entistä enemmän Suomen teillä. Nyt saattaa jo huomata, että Helsingin ja Turun välillä Flixit kulkevat erittäin hyvillä matkustajamäärillä, myös keskellä viikkoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe