Ymmärrättekö lainkaan mitä pa+kaa meille syötetään..?

Eihän tavallisella kaupunkilaisella ole oikeastaan muuta mahdollisuutta kuin syödä teollisuusjätteitä joita valmiseinekset sisältävät.

Eiväthän nuo nyt heti tapa mutta pistäähän tuo miettimään että voisiko elinkaari olla pitempi jos ei syö kaikkea moottoriöljyä sisältäviä eineitä.
Pahimpaa pa+kaa taitavat olla keinolihatuotteet?

Tässä eräitä näkemyksiä asiaan liittyen:
https://www.youtube.com/watch?v=nvXsIEDTeT0

12

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Säilöntäaineet on hyvästä silloin ihminen säilyy hyvin

    • Anonyymi

      Alkutuottajalta ruoka pitäis ostaa. Teolliset lihottaa, liikaa suolaa ja rasvaa.

    • Anonyymi

      Mitä muuten keinoliha sisältää?
      En löytänyt pikaisella haulla mitään.

      Varmasti oikein vihreätä ja luonnonmukaista?.., Häh..?

    • Anonyymi

      Hassussa paikassa toi Viki elää.

      Mä ainakin saan kaupasta tuoreita vihanneksia vuoden ympäri, ja on lihakauppoja mistä valita missä lihat on vain ruhosta leikeltyä.

      Ei ole pakko syödä einestä jos osaa käyttää keittiötä, niitäkin kun rakennetaan vielä jokaiseen taloon/asuntoon.

      Mutta onks Viki sellainen ettei osaa edes vettä keittää?

      • Anonyymi

        Kuulemani mukaan Vikillä palaa vesi aina keitettäessä pohjaan eikä kananmunatkaan pehmene vaikka keittää yli kolmekin tuntia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemani mukaan Vikillä palaa vesi aina keitettäessä pohjaan eikä kananmunatkaan pehmene vaikka keittää yli kolmekin tuntia.

        Viki koittaa keittää vedestä kiinteää ja munista pehmeitä.

        :D


      • Anonyymi

        Viki elää kiven alla eikä ole ikinä nähnyt keittiötä.

        Kaupat ovat Vikille salaliittoa, eikä hän ikinä niissä käy.


    • Anonyymi

      Jep. Olisi hienoa jos kaikille saataisi puhtaampia broilereita ja muuta, kaikkea. Raakana ja kypsänä, läheltä. Ei tarvitsisi "pelätä" koko ajan lisäainetta ja piikkiä. Luomukaupoissa on enimmäkseen vaan superfoodpuristeita. Jopa kolan saisi luomuna jos joku kehittelee tarpeeksi ja on asiantuntemusta, voisi olla melkein hapotonkin versio siitä. Kanamunien ja muiden välttely ottaa voimille.

    • Anonyymi

      Mistä saisi moottoriöljyä sisältäviä eineksiä? Ostaisin heti jos saisi, tulisi vähän kierroksia elämään!

      • Anonyymi

        Olen kuullut että kanasta saa varsin rapeaa kun käyttää Mobil ykköstä!

        En suosittele!


    • Anonyymi

      Ajankohtaista asiaa. Käykääpä huviksenne katsomassa Rumblessa ZeeeMedia video (MariaZeee). Se on englanniksi. Rima E. Laibow, M.D haastattelu rokot. aiheesta ja vähän muutakin. 20. syyskuuta 2024 näyttää olevan videon päivämäärä. Vaikka saa ajatella itse ja ei kannata panikoitua. -Koira taustalla on söpö, ensin heiluttaa häntää ja sitten katsoo myöhemmin taustalta. Ongelmana tuossa on se että lopuksi videossa vaaditaan oikeutta, mutta mielestäni se voi vaarantaa haastateltavan ja oikeutta hakevat, vaikka jokaisen onkin hyvä miettiä miten tästä selvitään - miten parempi maailma. Ehkä ensin pitää lopettaa uskomasta ihan kaikkeen, mitä joku tarjoaa tuolla ulkona tai poliittisesti. Jatkakaa keskustelua, heips.

    • Anonyymi

      Voiko ihmisten piik. jäämät mennä meriin ja järviin, jokiin. Uskaltaako makrillia syödä tai lohta? Mikä teidän arvio on tästä. Entä kanojen, sikojen ja lehmien tilanne nyt? Ja mistä saisi luomua isoissa kaupungeissa, jos ei pääse rekoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe