Nisun bisnes

Anonyymi-ap

Zoo tekee joka päivä 56 000 euroa tappiota ja siihen kuuluu kotieläintila, eli todella tuottava bisnes on kunnalla tällä hetkellä.

12

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä että joku laskutaitoinen meille kertoo totuuden Ähtärin asioista.

    • Anonyymi

      Tuo 56 000 euroa/päivä, on erään Suomen tunnetuimman matemaatinon laskema. Jokainen Ähtäriläinen siis maksaa yli 10 euroa päivässä elukkavankilan pyörittämiseksi.

      • Anonyymi

        Siitäpä tulikin mieleen, vuodenvaihde lähestyy. Muistakaa tehdä osoitteenmuutos ihan vaan pariksikin päiväksi jollekin toiselle paikkakunnalle. Ei mene omat verorahat pandoille ja veroäyrikin todennäköisesti matalampi koko vuoden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäpä tulikin mieleen, vuodenvaihde lähestyy. Muistakaa tehdä osoitteenmuutos ihan vaan pariksikin päiväksi jollekin toiselle paikkakunnalle. Ei mene omat verorahat pandoille ja veroäyrikin todennäköisesti matalampi koko vuoden.

        Olikos tämä mummun vai karpojen keksimä konsti?
        Loistava idea. Saadaan nopeutettua väistämätöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikos tämä mummun vai karpojen keksimä konsti?
        Loistava idea. Saadaan nopeutettua väistämätöntä.

        En muista keneltä tämä olikaan lähtöisin, mutta kun Ähtärin veroäyri 10.1 ja kun kerran jokainen pystyy laittamaan kirjansa minne haluaa, ajattelin omani laittaa Kauniaisiin johonkin randomi osoitteeseen. Kauniaisissa tuloveroprosentti 4,4. Tämä on sitä aktiivista verosuunnittelua parhaimmillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista keneltä tämä olikaan lähtöisin, mutta kun Ähtärin veroäyri 10.1 ja kun kerran jokainen pystyy laittamaan kirjansa minne haluaa, ajattelin omani laittaa Kauniaisiin johonkin randomi osoitteeseen. Kauniaisissa tuloveroprosentti 4,4. Tämä on sitä aktiivista verosuunnittelua parhaimmillaan.

        Saat helposti alnakin 10 000 euroo enemmän käteen. Onhan sulla kuitenkin reilut 200 000 euroo verotettavaa.


    • Anonyymi

      Onhan se mainiota, että Ähtärissäkin on Suomen ykkös-matemaatikko.
      Hänelle tuottaa vaikeuksia ainoastaan pilkun sijoittaminen siten, että pilkunnussijat eivät takerru siihen.
      Kumpi sitten kompastuu siihen, pilkun sijoittaja vai siitä huomauttaja.

      • Anonyymi

        Joo. Pilkunnussijat eivät ymmärrä, että se on melkein sama, onko sitä velkaa miljoona vai kymmenen miljoonaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Pilkunnussijat eivät ymmärrä, että se on melkein sama, onko sitä velkaa miljoona vai kymmenen miljoonaa.

        Itse olen asiakaspalvelussa töissä ja usein tulee laskutettua asiakasta esim. 78.32 euron ostoksista 783.20 euroa. Ei sitä kukaan huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen asiakaspalvelussa töissä ja usein tulee laskutettua asiakasta esim. 78.32 euron ostoksista 783.20 euroa. Ei sitä kukaan huomaa.

        Normisettiä Ähtäriläisissä liikkeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normisettiä Ähtäriläisissä liikkeissä.

        Voisko Karpon veljekset ottaa hoitaakseen tämän liikkeiden harrastaman ryöstämisen?


    • Anonyymi

      Toi 56 000 euroa päivässä on todella paljon.
      Tekee kymmenessä vuodessa yli 200 miljoonaa euroa.
      Jos joku muu olisi tuon summan ilmoittanut, niin en olisi uskonut.
      Kyllä matkailumäki täytyy sulkea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe