Mikä on käsityksenne tai arvionne: kuinka moni parisuhteessa oleva (aviossa, avoliitossa, seurusteleva) nainen saa vierasta kullia pilluunsa suhteensa aikana oman miehen tieten tai tietämättä? Onko pieni prosentti vain, onko yleisempää, tai jopa enemmistö?
Kuinka moni nainen saa vierasta kullia parisuhteensa aikana?
19
1159
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyään aika yleistäkin,että käy siellä pillussa useita kaluja ja samahan pätee miehiinkin,että käy useissa pilluissa.
Ei mitkään moraalit enää monia haittaa. - Anonyymi
Tutkimusten mukaan reilu 30-40% pettää.
Muutama prosentti elää polyamorisesti ja varmaan aikamoinen prosentti etsii piristystä seksielämään vieraista luvalla. Veikkaisin että yli puolet rouvista saa vierasta kyrpää avioliiton aikana.- Anonyymi
Olen ollut yli kahden kymmenen varatun parin rouvan kanssa kymmenen vuoden aikana. Seksi trehvit sivuston kautta vastannut ilmoituksiin päässyt tapamaan ekaa kertaa. Parit hyvin toimeen tulevia joilla suhde kunnossa, seksuaallisesti halukkaita keskenään. Suurin osa avio miehistä aisureita jotka nauttii kun vaimoa nussitaan. Viimeinen tapaaminen noin kuukausi sitten, tavattiin Riksussa riutassa tansseissa. Pari 50v harrastivat ja kilpailivat lava tansseissa, pääsin heille yöksi illan päätteeksi. Yksi kiimaisemmista rouvista jota päässyt nussii, kunto rouvalta loppunut koko yönä. Onneksi pääsen pukille viikon päästä uudelleen, sain rouvalta viestin eilen haluaa samanlaisen hoidon. T. M 42
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut yli kahden kymmenen varatun parin rouvan kanssa kymmenen vuoden aikana. Seksi trehvit sivuston kautta vastannut ilmoituksiin päässyt tapamaan ekaa kertaa. Parit hyvin toimeen tulevia joilla suhde kunnossa, seksuaallisesti halukkaita keskenään. Suurin osa avio miehistä aisureita jotka nauttii kun vaimoa nussitaan. Viimeinen tapaaminen noin kuukausi sitten, tavattiin Riksussa riutassa tansseissa. Pari 50v harrastivat ja kilpailivat lava tansseissa, pääsin heille yöksi illan päätteeksi. Yksi kiimaisemmista rouvista jota päässyt nussii, kunto rouvalta loppunut koko yönä. Onneksi pääsen pukille viikon päästä uudelleen, sain rouvalta viestin eilen haluaa samanlaisen hoidon. T. M 42
Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
- Anonyymi
Ei se ole mikään polyamorialinen juttu vaan ihan satunnainen tapa. EIkä noita prosenteja voi ladella, koska siitä tuskin on mitään tilastokeskuksen dataa.... se voi olla 1 sadasta ja 10 tuhannesta, mutta yhtähyvin 10 sadasta tai 300 tuhannannesta.
Eikä se ole se ongelma jos esim. 2-3 vuodessa sortuu. Se on ongelma jos kalenterissa on viikottain jotain.
Itse olen helvetin huono sanomaan mitään koska olen yksin oleva ja saanut viimeksi joskus vuonna 0 tuhat vuotta sitten.
Enkä sillä käsityksellä mikä minulla on usko mihinkään uskollisuuteen. Jos ihminen uskoo siihen, että 15v iässä aloitettu juttu kestää 70v, niin sanon vain, että "keep your horsses". reilu 30v sitten tutustuin pari vuotta itseäni nuorempaan avoliitossa asuneeseen naiseen. Hän kutsui minut kotiinsa kun oli ollut yksin. Kertoi elämästään. Pyysin häneltä pillua, hän ei antanut, mutta parin tunnin päästä asia oli toisin hänen omasta aloitteestaan. Hän oli aloittanut seksin 15v iässä ja olin toinen joka häntä sai koskea. - Anonyymi
Katos keharia
- Anonyymi
"Tutkimusten mukaan reilu 30-40% pettää".
Niin, keskimäärin, yhden suhteensa aikana. Elämänsä aikana keskimäärin 89% on ollut seksuaalisesti utelias ainakin kerran.
Mutta nuo ovat vanhoista tutkimuksista, nyt valtaosa naisista on rumapainoisia, joita miehet eivät halua minkäänlaiseen suhteeseen.
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Itse en usko, että kukaan on sataprosenttisen rehellinen omista ajatuksistaan. Ne pitää sitä ongelmana jotka on rehellisiä ja ne taas moralisoi jotka uskoo ikuiseen rehellisyyteen.
Ei sillä, liian helppo pillun antaminenkin on ongelmallista.- Anonyymi
Sellanen mies on läpimätä paska joka tyrkyttää vaimoaan muille
- Anonyymi
Uusi aloitus juuri avattu hörhöille, mee nopsaan viestittelee sinne. Uskoisin pärjäät hyvin suollat mielestäni kympin arvoisesti paskaa.
- Anonyymi
Todella yleistä nykyisin, kun on ehkäisyt ja moraali muuttuneet suotuisaan suuntaan. veikkaisin että suurinosa ottaa ja antaa vierasta. Ja hyvä niin Se edistää hyvinvointia. Omasta puolesta tiedän, kuinka kiinnostuneita ollaan niin miehet kuin naisetkin. Vaimokin sanoo saaneensa saman käsitykse.
- Anonyymi
Joskus kauan aikaa sitten tunsin naimisissa olevan naisen jota avioliitto ei estänyt. Hän piti aina kortsuja repussa eikä ne vanhentuneet.
- Anonyymi
Ikävä kyllä Pettureita riittää,niin miehissä kuin naisissa. Perheet särkyy. M65v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä Pettureita riittää,niin miehissä kuin naisissa. Perheet särkyy. M65v
Kyllä uskottomuus käy itsetunnon päälle. Mutta kaikkihan alkaa siitä, että aloitetaan seksi 15v iässä ja kumppaneita on paljon. Harva pystyy kerralla 79 vuoden kumppanuuteen.
En tiedä mikä on hyvä. Itse en pysty mihinkään. Olen tavannut naisia joilla olisi asiaa, mutta en kykene vastaamaan heille.
- Anonyymi
Melkein parikymmentä vuotta olin seksisuhteessa savolaiseen pikkurouvaan, erittäin kiihkeä tapaus ja nautti seksistä, mie myös ....
- Anonyymi
Hyvä vittu menee hukkaan, jos sitä saa vain yksi mies. Kyllä reilusti yli puolet antaa ja ottaa vierasta. Tutuista rouvista suurin osa nauttii vieraista. Miksi ei sinunkin vaimosi? Oma vaimoni on paljon himokkaampi ja haluttavampi aina vieraan jälkeen. Sitä kiimaa kestää viikkoja.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kyllä nainen kärsii jos pari suhteessa saa vierasta.
- Anonyymi
Mitäs tuosta asiasta vänkäämään ? Eri kulttureissa on erilaiset tavat. Eurooppalainen parisuhteessa elävä joka seitsemäs heteropari harrastaa kolmasia pyöriä. ( 20 -50 v. )
Neljä kymmenestä naisesta on ollut liiton aikana ulkopuolisessa seksisuhteessa. - Anonyymi
Mieheni on usein työmatkoilla ja yli kk kestäviä reissuja. Eikä seksi elämä muutenkaan ole kovinkaan kiihkee tä kun kotona on. Törmäsin sattumankautta keväällä yhteen 64v sinkku mieheen joka asustelee maaseudulla lyhyen matkan päässä. Asiat johti sit toiseen eli aivan helvetin kiihkeeseen seksiin ja myös hänen 65v kaverinsa ollut mukana. Ensi oli 2 kertaa kk ja nyt useemmi aina kun vaan tekee mieli. Tietty ennenku oma mies tulee kotiin ni sitte viikko väliä. N46 ja hyvin nussittu.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3762376IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk631839- 1541423
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131236Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021201Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48925- 90874
- 71842
- 28813
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43805