Nauvo, rakkauden, onnen ja rehellisyyden koto

Voi kunpa pääsisin osaksi Nauvon asujaimistoa. Hourulamme ylihygieenikko lupasi puoltaa muuttoani jos vain palstan pankkomajuri rahoittaa, ja miksipä ei rahoittaisi, olenhan mukava, älykäs, akateeminen (mitä hän ei ole), voimakastahtoinen, kärpästen suosima, etiäisten viisaannuttama, komea, miehekäs ja hyväntahtoinen. Uskoakseni valtaosa taivasten jumalistakin on minulle kateellisia näistä ominaisuuksistani.

MPP, kuule ja kuuntele. Olet tällä palstalla aina ollut verrokkia vailla oleva sisällöntuottaja, et ainut mutta sitkein. Kaikki kiitos ja kunnioitus siitä. Minultakin lienet omaksunut tiettyjä hajatelmia, näin otaksun. Mukavaa elämää sinulle. Itse kipuilen sisuskalujeni kanssa ja silleen. Piakkoin hyvinkin kelloni pysähtyy, mutta niinhän meille kaikille aikanaan käy. Ei se ole paha rasti se. Itse olen nähnyt sieluni silmin tulevan ja näin se kohdallani menee, tiedän että menee. Kokemukseni on rajatilakokemus hetkestä, jolloin olin elämän ja kuoleman rajoilla. Se ei ole tunnelikokemus perällä siintävine valoineen, se on henkilökohtainen ja puhtaasti omani ja näin se eteni:

Olin irtautumassa maallisesta. Kapusin jyrkkää rinnettä lukuisten muiden kanssa. Saavutin tasanteen. Siellä oli hymyilevä hyväntahtoinen hahmo, nimeän hänet tässä nyt vaikka munkiksi. Hänen edessään oli lukuisia saviastioita. Hän antoi minulle kookkaan astalon ja pyysi rikkomaan yhden niistä. Kuului puff ja sieltä tuli harmaata savua. Petyin, siinäkö on tulevaisuuteni... Hän hymyili hyväntahtoisesti ja rikkoi yksi toisensa jälkeen jokaisen saviastian, aina puff. Silloin tajusin, että ihmisen yksilösielun vaellus päättyy kun siirrymme maan tomusta pois. Mitä sen jälkeen tapahtuu, ei liene muulta osin kohdallani olennaista kuin se, että jos ja kun, tai siis ehkä, on meitä ylempi voima, hän ON RAKKAUDELLINEN JA OIKEUDENMUKAINEN, eli hyvä elämä palkitaan hyvällä. Itse en pelkää kuolemaa, vaikka en sitä kohdalleni pikaisesti toivokaan. Hyviä ja lukuisia elämisen arvoisia vuosia sinulle MPP. Nyt en enää palaa palstalle, koska terveys.

1

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ACCEPT: "Nobody gets out alive"

      Lyrics:

      Well, there's good and there's evil, all kinds of people
      Running 'round with their heads up in the sky
      There's old and there's lazy, young and fucking crazy
      With one thing in common, no matter how hard they strive

      There's a high road and a low road and all points in between
      Only one destination, no matter how loud you scream

      You can spread your wings and fly (nobody gets out alive)
      No matter how hard we try (nobody gets out alive)
      Everyone's gonna take the dive (nobody gets out alive)
      Gotta take that final drive, nobody, nobody gets out alive

      There's the rich and the homeless, the hippies and the hopeless
      They point their fingers and blame everything on you
      And there's love and there's hatred, the simple and the sacred
      They cheat and they lie but no matter how hard they try

      There's the hard way and the long way and the easy as you please
      With all kinds of detours but you end up getting squeezed

      You can spread your wings and fly (nobody gets out alive)
      Blast off into the sky (nobody gets out alive)
      Gotta take that final drive (nobody gets out alive)
      Give 'em all a big high five, nobody, nobody gets out alive

      There's a right way and a wrong way, one big roundabout
      Choose your own direction, but there's only one way out

      You can spread your wings and fly (nobody gets out alive)
      Blast off into the sky (nobody gets out alive)
      Gonna be a long take five (nobody gets out alive)
      Gotta take that final drive, nobody, nobody gets out alive

      Suotuisia tuulia sinulle Martti, mihin purtesi ikinä seilaakaan!

      Terveisin se syöpään sairastunut säiliöautokuski, jos yhä muistat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe