Ylen Pertti Pesonen väittää Raamatun

Anonyymi-ap

9

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No voi kauhistus!

Ylen tiedän. Muistan joskus hamassa historianajassa heitä kuunnelleeni. Vieläkö se on elossa? En tosin ole kuunnellut tai lukenut niiden valheuutisia enää, kohta 10 vuoteen. Sanoisin, että ehkä n. kahdeksaan vuoteen.

Mutta kuka on Pertti Pesonen? Joku Hyvin Tärkeä valhetoimittaja siellä?

Mitä väliä hänen mahd. pilkkapuheillaan on?

• Anonyymi00009

Toivottavasti Pertsa muistaa työssään pitää fiktiiviset kuvitelmansa omana tietonaan eikä tuo niitä esille.

• Anonyymi00003
      • Anonyymi00004

Raamattu on ainoa Kirja, joka kertoo ihmisikunnan synnyn, nykyisyyden
        ja tulevaisuuden, ja ihmiskunnan vaiheet. Jos ihminen tahtoo tietää, mistä
        tulemme, miksi elämme ja mihin olemme matkalla, Raamattu antaa vastaukset.

Mutta harva ihminen tahtoo tietää?
        Eikö olekki ihmeellistä, että harva tahtoo tietää näistä
        elämänsä tärkeimmistä ja ratkaisevimmista asioista?

Mutta Raamattu antaa siihenkin vastauksen; tämän maailman jumala
        on sokaissut ihmiset.

2 Kor 4:3-6 "Jos evankeliumimme on peitossa, peite on niissä, jotka
        joutuvat kadotukseen, niissä epäuskoisissa, joiden mielet tämän
        maailman jumala on sokaissut, niin ettei heille loista se valo, joka
        lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on
        Jumalan kuva. Emmehän me julista itseämme vaan
        Jeesusta Kristusta: Jeesus on Herra, ja me olemme teidän
        palvelijoitanne Jeesuksen tähden. Jumala, joka sanoi:
        ”Loistakoon valo pimeydestä”, valaisi sydämemme, niin että
        Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa
        Kristuksen kasvoilta, levittäisi valoaan."

https://www.jumala-kanssamme.se/439625207/439657387

Mvh J - K

• Anonyymi00006

”Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.”
      ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭2‬:‭14‬ ‭FB38‬‬

”Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa. He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä. Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.”
      ‭‭1. Johanneksen kirje‬ ‭4‬:‭4‬-‭6‬ ‭FB38‬‬

”Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".

He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?" Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.

Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti. Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi. Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä; mutta te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä.

Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne." He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "Jos olisitte Aabrahamin lapsia, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja.

Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt. Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala". Jeesus sanoi heille: "Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.

Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani. Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden. Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin? Jos minä totuutta puhun, miksi ette minua usko? Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat.

Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."”
      ‭‭Johannes‬ ‭8‬:‭31‬-‭47‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi00007

Hebr.11:1 Mutta usko on vahva uskallus niihin, joita toivotaan, ja ei näkymättömistä epäile.Biblia (1776) 1Kor.2:9. 2Kor.5:7.

• Anonyymi00008

2Kor4:18 Jotka emme näkyväisiä katso, vaan näkymättömiä; sillä näkyväiset ovat ajalliset, mutta näkymättömät ijankaikkiset. Biblia (1776)

• Anonyymi00010

2Kor.5:19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt. Biblia (1776) Ps.32:2. Room.3:24-25. Room.4:8. Kol.1:20.

• Anonyymi00011

Onhan näitä harhaoppisia pilvin pimein jotka väittävät ettei Raamatun helvttiä ole sekä että Paavali valehelee.

Mitä noista harhaoppisista.

Se tosin iskee hyvin helposti itsekuhunkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      66
      4065
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      90
      3491
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3229
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2705
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2229
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      1902
    7. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      29
      1783
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      20
      1414
    9. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1406
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      12
      1400
    Aihe