Näkymätön mies

Illat pimenee, yöt mustenee. Hyvää yötä ja lohdullisia unia. 🌃✨🐺🖤

140

2144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      jani miten sun tunteet menee noin ylös alas. äskön olit tappamassa itteesi ja nyt kaikki on taas hyvin kun kirsi vaimo on kotona.

      • UUSI

        Miten niin on hyvin? Ihan paskaa fiilistä saitte taas porukalla aikaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Miten niin on hyvin? Ihan paskaa fiilistä saitte taas porukalla aikaan.

        kuule eiköhän kirsi ite päätä milloin moikkaa sua ja poistuu taas palstalta


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule eiköhän kirsi ite päätä milloin moikkaa sua ja poistuu taas palstalta

        Tää nyt ei liittyny häneen, vaan siihe mitä te sanoitte ja urputatte.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Tää nyt ei liittyny häneen, vaan siihe mitä te sanoitte ja urputatte.

        ite olet mustis kun kirsi ei ole kotona. jos on muualla niin heti on miehen seurassa vaikka siellä sienimetsässä


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ite olet mustis kun kirsi ei ole kotona. jos on muualla niin heti on miehen seurassa vaikka siellä sienimetsässä

        Sinä siinä niitä epäluuloja mun päähän laitat.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ite olet mustis kun kirsi ei ole kotona. jos on muualla niin heti on miehen seurassa vaikka siellä sienimetsässä

        Et anna mun edes kirsin kanssa jutella ja kysyä itse häneltä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Et anna mun edes kirsin kanssa jutella ja kysyä itse häneltä.

        no kysy


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä siinä niitä epäluuloja mun päähän laitat.

        🤣 Mitä sä pappa selität? Ai niin. Unohdin. Mikään ei ole koskaan sun itsesi vika. ✊🍆💦


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Et anna mun edes kirsin kanssa jutella ja kysyä itse häneltä.

        Ei kukaan sua estä. Mutta syytät muita jos hän itse ei halua jutella tollasen itkupotkuraivaripapan kanssa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣 Mitä sä pappa selität? Ai niin. Unohdin. Mikään ei ole koskaan sun itsesi vika. ✊🍆💦

        Joo siinä toinen joka haluaa, että mulla on pelkkää paskaa tää elämä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä siinä niitä epäluuloja mun päähän laitat.

        ite sä lässytät että kirsillä on miesseuraa. ihan ite sä siitä lässytät


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Joo siinä toinen joka haluaa, että mulla on pelkkää paskaa tää elämä.

        Etköhän sä ihan itse ole omasta onnestasi vastuussa. Ei ole kenenkään tehtävä sua viihdyttää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan sua estä. Mutta syytät muita jos hän itse ei halua jutella tollasen itkupotkuraivaripapan kanssa.

        Kaikki on aina ja ikuisesti muiden vika jos joku ei halua selvästi jutella oikeasti eikä tutustua. Aika lapsellista kyllä. Mutta täytyy ymmärtää että toisella on ilmeisesti paha olla. Kuin pieni lapsi.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on aina ja ikuisesti muiden vika jos joku ei halua selvästi jutella oikeasti eikä tutustua. Aika lapsellista kyllä. Mutta täytyy ymmärtää että toisella on ilmeisesti paha olla. Kuin pieni lapsi.

        No teidän ei tarvii mulle jutella, eikä yrittää tutustua. On tullu hyvin selväksi ettei teitä vois vähempää kiinnostaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No teidän ei tarvii mulle jutella, eikä yrittää tutustua. On tullu hyvin selväksi ettei teitä vois vähempää kiinnostaa.

        Juu ei yritetä tutustua ei. Oot sellainen tapaus ihmisille että suahan sais pelätä irl. 🫣😯😯


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei yritetä tutustua ei. Oot sellainen tapaus ihmisille että suahan sais pelätä irl. 🫣😯😯

        Aha, ja nyt sitte luullaan että oon joku tappaja.... Kyllä ihmisestä voi toki kiusaamisen myötä tulla vaikka mikä hirviö.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kirsillä taitaa olla nyt mies seuraa. Ei ole keskustelemassa kahvista

      • Anonyymi
        UUSI

        Jeps. Miehet painaa sitå porukalla. Käy täällä vaan välitauolla samalla kun vilvottelee hikeä pois.


    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvää yötä🌌👩❤️😊

      • Anonyymi
        UUSI

        kirsi tuli ja poistuu


      • UUSI

        Kiitos ja hyvää yötä. Sori että oon tämmönen. Sulla oli varmasti kiva päivä? ️😊❤️


      • Anonyymi
        UUSI

        älä nyt vielä mee kun janilla on sulle asiaa


      • Anonyymi
        UUSI

        Hyvä kun tulit. Bipolaarisusi taas uhkailee lopettamalla päivänsä, kun olit hetken poissa. Sun pitää nyt vahtia sitä 24/7 koko sun loppuelämä. Mieti kuinka kivaa teille tulee yhdessä. ☺ Aina kun meet vaikka kauppaan. Alkaa itkupotkuraivarit ja uhkailu omasta elämästä. Onnea teille paljon! 🥳


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun tulit. Bipolaarisusi taas uhkailee lopettamalla päivänsä, kun olit hetken poissa. Sun pitää nyt vahtia sitä 24/7 koko sun loppuelämä. Mieti kuinka kivaa teille tulee yhdessä. ☺ Aina kun meet vaikka kauppaan. Alkaa itkupotkuraivarit ja uhkailu omasta elämästä. Onnea teille paljon! 🥳

        Sinä kuvittelet, että se on vaan kirsistä kiinni koko juttu. Et kummonen psykologi ole sinäkään. Et tiedä minusta mitään.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos ja hyvää yötä. Sori että oon tämmönen. Sulla oli varmasti kiva päivä? ️😊❤️

        😒👩No jaa ihan hyvä 😊❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä kuvittelet, että se on vaan kirsistä kiinni koko juttu. Et kummonen psykologi ole sinäkään. Et tiedä minusta mitään.

        Yhy yhy. Täyttyikö vaipat taas?


      • UUSI

        Ei sua enää kiinnosta jutella mun kanssa ollenkaan?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei sua enää kiinnosta jutella mun kanssa ollenkaan?

        🤣🤣🤣 Ei hän vastannut kahteen minuuttiin sulle. Niin jo uhriudut säälinkeruuseen. Hienoa! 👏👏👏


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        😒👩No jaa ihan hyvä 😊❤️

        Keräsitkö itsellesi sieniä, vaiko myyntiin tai jotain? 😊❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä kuvittelet, että se on vaan kirsistä kiinni koko juttu. Et kummonen psykologi ole sinäkään. Et tiedä minusta mitään.

        asut laukaassa .sukunimesi on lautaoja


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Keräsitkö itsellesi sieniä, vaiko myyntiin tai jotain? 😊❤️

        Itelle👩😊❤️🌌🍄‍🟫😒


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itelle👩😊❤️🌌🍄‍🟫😒

        Ok kiva. Mulla on nyt todella paha olla... Sori nyt...


      • UUSI

        Nää sai mut tuntemaan taas täysin arvottomaksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Nää sai mut tuntemaan taas täysin arvottomaksi.

        Heh. Sama vanha virsi. Muiden vikahan se aina. Et koskaan voi parantua kun elät omissa valheissasi ja kielteisyydessä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Nää sai mut tuntemaan taas täysin arvottomaksi.

        mä en ole käskenyt sua ihastumaanm kirsiin . ihan ite menit ihastuu kirsiin


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itelle👩😊❤️🌌🍄‍🟫😒

        Mä haluan että sulla on hyvä ilta ja yö. Kiitos kun olit mun seurana ja muistit minua 😊❤️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        mä en ole käskenyt sua ihastumaanm kirsiin . ihan ite menit ihastuu kirsiin

        no se ei ole sun asia kehen ihastun. Mä en muilta kysy kehen saan ihastua.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä haluan että sulla on hyvä ilta ja yö. Kiitos kun olit mun seurana ja muistit minua 😊❤️

        voi vittu, onnea kirsille että sen tehtävä on tehdä jani onnelliseksi


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        voi vittu, onnea kirsille että sen tehtävä on tehdä jani onnelliseksi

        Siinä onkin työtä. Menee kyllä ylitöiks. 😅 Kyllä se niin on, että onnellisuus lähtee itsestä. Jos ihminen on suden tilaneessa, vetää se ympärillään olevat ihmiset vaan huonompaan tilanteeseen. Imee kaikki energiat ja elämänilon muista. Raskasta se on semmoinen. Todella raskasta. Suden pitäisi hakeutua psykiatrin juttusille. Ne osaa auttaa ja se on niiden työtä. Ei ole muiden homma toimia kallonkutistajana.


      • Anonyymi
        UUSI

        no sä oot itkenyt täällä kun kirsi ei ole sun seurana. kirsin loppuelämä meneekin sitten janin kanssa julkisesti netissä. on siinäkin molemmilla elämä


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        no sä oot itkenyt täällä kun kirsi ei ole sun seurana. kirsin loppuelämä meneekin sitten janin kanssa julkisesti netissä. on siinäkin molemmilla elämä

        Juu ja pupu ja prinsessa menee varmaan naimisiin ja saa lapsia sillä aikaa. Nehän saa seukata miten tykkää ku ovat nuoria. Minulta pitää kieltää vittu kaikki.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        voi vittu, onnea kirsille että sen tehtävä on tehdä jani onnelliseksi

        Miksi puutut jatkuvasti toisten ihmisten suhteisiin? -sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Juu ja pupu ja prinsessa menee varmaan naimisiin ja saa lapsia sillä aikaa. Nehän saa seukata miten tykkää ku ovat nuoria. Minulta pitää kieltää vittu kaikki.

        Motä? Miten pupu ja prinsessa liittyy sun onnellisuuteen tai onnettomuuteen? Jos sä aina vertaat itseäsi muihin, niin et ole koskaan onnellinen. Eikä täällä kukaan sua kiellä tekemästä mitään. Sä itse kiellät iseäsija syytät muita kaikesta. Katso peiliin. Sieltä sun pahin vihollisesi löytyy. Susi on sudelle susi.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puutut jatkuvasti toisten ihmisten suhteisiin? -sivusta

        Se nauttii siitä, ku saa mulle paskan olon, ja saa pilattua kaikki suhteet.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Juu ja pupu ja prinsessa menee varmaan naimisiin ja saa lapsia sillä aikaa. Nehän saa seukata miten tykkää ku ovat nuoria. Minulta pitää kieltää vittu kaikki.

        pupu ei uhkaile itsemurhalla ja hae huomiota sen varjolla


      • UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se nauttii siitä, ku saa mulle paskan olon, ja saa pilattua kaikki suhteet.

        Lisäsks vielä rikkoo sääntöjä ja kertoo tänne ihmisten yksityisiä tietoja.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Motä? Miten pupu ja prinsessa liittyy sun onnellisuuteen tai onnettomuuteen? Jos sä aina vertaat itseäsi muihin, niin et ole koskaan onnellinen. Eikä täällä kukaan sua kiellä tekemästä mitään. Sä itse kiellät iseäsija syytät muita kaikesta. Katso peiliin. Sieltä sun pahin vihollisesi löytyy. Susi on sudelle susi.

        Tarkoitin sitä, että ei heitä olla arvostelemassa yhtään, niin ku minulle teette jatkuvasti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puutut jatkuvasti toisten ihmisten suhteisiin? -sivusta

        Miksi puutut jatkuvasti siihen mitä muut kirjoittaa? Kyllä aika heikosti menee, jos asiasta tietämättömien kirjoitukset estääomqa elämää. Jos ei miellytä, ohita se. Tämä vinkkinä ihan kaikille.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        pupu ei uhkaile itsemurhalla ja hae huomiota sen varjolla

        Juu, hänen ei tarvitse. ei häntä ole kiusattu täällä millään tavalla. Hän saa olla ja lässyttää ihan rauhassa, ilman että siihen kukaan änkee väliin ja alkaa arvostella ja haukkua. muistutella entisistä virheistä yms yms yms.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se nauttii siitä, ku saa mulle paskan olon, ja saa pilattua kaikki suhteet.

        rakas jani mä en ole käskenyt sua ihastumaan naisen antamaan huomioon


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Lisäsks vielä rikkoo sääntöjä ja kertoo tänne ihmisten yksityisiä tietoja.

        mitäs paljast itestäs liikaa täällä


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Tarkoitin sitä, että ei heitä olla arvostelemassa yhtään, niin ku minulle teette jatkuvasti.

        Se varmaan johtuu siitä kun haukut, angstaat, raivoat, syytät jatkuvasti muita, uhkailet, esineellistät naisia yms. Pupu ja Prinsessa eivät tee näitä asioita. Sun pitäis vanhana ihmisenä jo osata alkeellisimmat käytöstavat. 5-vuotiaat lapsetkin käyttäytyy paremmin kuin sinä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä haluan että sulla on hyvä ilta ja yö. Kiitos kun olit mun seurana ja muistit minua 😊❤️

        Kiitos samoin meen nukkumaan kohta🌌👩😊❤️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        rakas jani mä en ole käskenyt sua ihastumaan naisen antamaan huomioon

        Voi vittu. Ihan ku ei vois ihastua jos saa huomioo, ja toinen on mukava?! Mene katsomaan miten prinsessa ihastunu pupuun ihan samasta syystä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Juu, hänen ei tarvitse. ei häntä ole kiusattu täällä millään tavalla. Hän saa olla ja lässyttää ihan rauhassa, ilman että siihen kukaan änkee väliin ja alkaa arvostella ja haukkua. muistutella entisistä virheistä yms yms yms.

        oma vika kun juttelit viime vuonna 11 vuotiaan tytön kaa. olet sentään 52 vuotias mies jota kiinnostaa tyttöjen elämä


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin meen nukkumaan kohta🌌👩😊❤️

        Onneks sä oot noin kiva kuitenki aina... Hyvää yötä ja kauniita unia. Nuku hyvin. 😊❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Voi vittu. Ihan ku ei vois ihastua jos saa huomioo, ja toinen on mukava?! Mene katsomaan miten prinsessa ihastunu pupuun ihan samasta syystä.

        🥱 Lopetas se angstaaminen ja riehuminen.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Onneks sä oot noin kiva kuitenki aina... Hyvää yötä ja kauniita unia. Nuku hyvin. 😊❤️

        😚😘😘😚😙


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Voi vittu. Ihan ku ei vois ihastua jos saa huomioo, ja toinen on mukava?! Mene katsomaan miten prinsessa ihastunu pupuun ihan samasta syystä.

        kirsi on palstalla .jutelkaa


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäs paljast itestäs liikaa täällä

        Se ei tarkoita, että sä stalkkaat ja sen jälkeen täällä huutelet kaikkea mitä oot saanu selville. Siihen sulla ei ole lupaa olemassa. Ihmisten yksityisasiat on yksityisiä. Mä voin itse huudella niitä jos haluan, mutta sulla ei siihen lupaa ole olemassa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Onneks sä oot noin kiva kuitenki aina... Hyvää yötä ja kauniita unia. Nuku hyvin. 😊❤️

        ai nyt on kiva kun ei tartte pelätä onko kirsi jonkun miehen kaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        kirsi on palstalla .jutelkaa

        Olet kuin Samu Sirkka. Ohjeistamassa olkapäällä istuen Pinokkiota. Ymmärrettävää kyllä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se varmaan johtuu siitä kun haukut, angstaat, raivoat, syytät jatkuvasti muita, uhkailet, esineellistät naisia yms. Pupu ja Prinsessa eivät tee näitä asioita. Sun pitäis vanhana ihmisenä jo osata alkeellisimmat käytöstavat. 5-vuotiaat lapsetkin käyttäytyy paremmin kuin sinä.

        No joo. Sekin olis ollu vähäisempää, jos siihen ei oltais tultu härkkimään ja kiusaamaan. kuten jo sanoin, ei sitä pupujäbää ole kukaan täällä kiusannu siihen saakka että tekee jo mieli tehdä itselle jotai vahinkoa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        oma vika kun juttelit viime vuonna 11 vuotiaan tytön kaa. olet sentään 52 vuotias mies jota kiinnostaa tyttöjen elämä

        Sulle nuo iät niin vitun tärkeitä. Iällä ei ole paskankaan väliä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se ei tarkoita, että sä stalkkaat ja sen jälkeen täällä huutelet kaikkea mitä oot saanu selville. Siihen sulla ei ole lupaa olemassa. Ihmisten yksityisasiat on yksityisiä. Mä voin itse huudella niitä jos haluan, mutta sulla ei siihen lupaa ole olemassa.

        Stalkkaa sua täällä kuten sinä Nettaa somessa? Etkös just ollu vähän aikaa sitten katselemassa sen ja sen poikaystävän kuvia? Eli miten se menikään? Miksi sinä saat stalkata ja levitellä Netasta tietoa täällä?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se ei tarkoita, että sä stalkkaat ja sen jälkeen täällä huutelet kaikkea mitä oot saanu selville. Siihen sulla ei ole lupaa olemassa. Ihmisten yksityisasiat on yksityisiä. Mä voin itse huudella niitä jos haluan, mutta sulla ei siihen lupaa ole olemassa.

        ite sanoit etten tiiä susta mitään


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuin Samu Sirkka. Ohjeistamassa olkapäällä istuen Pinokkiota. Ymmärrettävää kyllä.

        janin odottanut kirsiä koko päivän ja sitten ei jutella kun kirsi on palstalla. moikkaa ja lähtee pois . janille tämä riittää ja kohta taas itketään


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No joo. Sekin olis ollu vähäisempää, jos siihen ei oltais tultu härkkimään ja kiusaamaan. kuten jo sanoin, ei sitä pupujäbää ole kukaan täällä kiusannu siihen saakka että tekee jo mieli tehdä itselle jotai vahinkoa.

        Muiden vikahan se vieläkin. Et vain tunnu ymmärtävän, että sä olet itse syypää sun omaan kurjuuteen.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sulle nuo iät niin vitun tärkeitä. Iällä ei ole paskankaan väliä.

        Eli sun mielestä 11 vuotias on ihan okei? Sekaannut mielelläsi alaikäisiin jos mahdollista? 🤮🤢🤮


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sulle nuo iät niin vitun tärkeitä. Iällä ei ole paskankaan väliä.

        no mene tuonne nuorten palstalle jos sulle kerta lapset jo käy juttuseurana.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ite sanoit etten tiiä susta mitään

        Suden mielestä kaikki mitä se tekee on hyväksyttävää. Ihan kaikki, vaikka olisi moraalisesti sairasta. Mutta jos joku muu tekee samaa, niin auta armias kun olet paha ja pakana ja ties mitä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        🥱 Lopetas se angstaaminen ja riehuminen.

        Sä voisit opetella näkemään sen asian sieltä, etkä keskittyä pelkästään johonki angstiin.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        😚😘😘😚😙

        🥰😊😘


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ai nyt on kiva kun ei tartte pelätä onko kirsi jonkun miehen kaa

        Joo hyvä yritys taas... Tässä sen jokainen näkee nyt, millanen sä oot.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sä voisit opetella näkemään sen asian sieltä, etkä keskittyä pelkästään johonki angstiin.

        Jos sun asia on ainainen angstaaminen ja Netan stalkkaus. Niin..... niin.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuin Samu Sirkka. Ohjeistamassa olkapäällä istuen Pinokkiota. Ymmärrettävää kyllä.

        no niinhän tuo on, ollu jo 2 vuotta.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        🥰😊😘

        🐖😘😘


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Onneks sä oot noin kiva kuitenki aina... Hyvää yötä ja kauniita unia. Nuku hyvin. 😊❤️

        Täytyy yrittää 🌌👩😊❤️


      • Anonyymi
        UUSI

        Äläs nyt. Ei sudessa ole mitään vikaa. Siinä on täydellinen mies.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Stalkkaa sua täällä kuten sinä Nettaa somessa? Etkös just ollu vähän aikaa sitten katselemassa sen ja sen poikaystävän kuvia? Eli miten se menikään? Miksi sinä saat stalkata ja levitellä Netasta tietoa täällä?

        En minä ole täällä kokonaisia nimiä julkistanu, taikka mitään kovin henkilökohtaisia asioita levitellyt ympäriinsä. Jos olen sanonu että oon nähny kuvan, niin en ole kertonu siitä kuvasta paljon mitään, mitä siinä on näkynyt.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy yrittää 🌌👩😊❤️

        Good Night! 😇🤗


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        no niinhän tuo on, ollu jo 2 vuotta.

        ai viime vuodeta tähän vuoteen kulunut kaksi vuotta, onko sulla noin huono matikkapää jani


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En minä ole täällä kokonaisia nimiä julkistanu, taikka mitään kovin henkilökohtaisia asioita levitellyt ympäriinsä. Jos olen sanonu että oon nähny kuvan, niin en ole kertonu siitä kuvasta paljon mitään, mitä siinä on näkynyt.

        Älä puolustele. Stalkkaat Nettaa ja kerrot hänestä tänne asioita. Ei siinä ole mitään harmaata rajaa. Sitten jos joku toistaa sun omia sanomisiasi täällä, niin alkaa se riehuminen ja syyttely. Olet aika tekopyhä. Trump Jr.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sun mielestä 11 vuotias on ihan okei? Sekaannut mielelläsi alaikäisiin jos mahdollista? 🤮🤢🤮

        Se ei ollu missään vaiheessa mitään sekaantumista, vaan pelkkää höpöttelyä. En ole lapsista kiinnostunut. Kyllä kaikenikäisten kanssa saa jutella, kunhan juttelu pysyy neutraalina. Sitä paitsi 11 vuotias ei tällasella palstalla oikeasti mitään edes kirjoita. Sen verran olen sen ikäisiä nähnyt, että tiedän, ettei niitä kiinnosta. Joku musta yritti pedaria tehdä, mutta epäonnistui, koska en sellainen ole.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En minä ole täällä kokonaisia nimiä julkistanu, taikka mitään kovin henkilökohtaisia asioita levitellyt ympäriinsä. Jos olen sanonu että oon nähny kuvan, niin en ole kertonu siitä kuvasta paljon mitään, mitä siinä on näkynyt.

        jani kerroit että olet nähnyt tuoreen kuvan netasta ja hänen poikaystävästään


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se ei ollu missään vaiheessa mitään sekaantumista, vaan pelkkää höpöttelyä. En ole lapsista kiinnostunut. Kyllä kaikenikäisten kanssa saa jutella, kunhan juttelu pysyy neutraalina. Sitä paitsi 11 vuotias ei tällasella palstalla oikeasti mitään edes kirjoita. Sen verran olen sen ikäisiä nähnyt, että tiedän, ettei niitä kiinnosta. Joku musta yritti pedaria tehdä, mutta epäonnistui, koska en sellainen ole.

        Älä jaksa aina valehdella. Et usko itsekään omiin juttuihisi.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        no mene tuonne nuorten palstalle jos sulle kerta lapset jo käy juttuseurana.

        Ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei se ole mielipide. Se on fakta.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se ei ollu missään vaiheessa mitään sekaantumista, vaan pelkkää höpöttelyä. En ole lapsista kiinnostunut. Kyllä kaikenikäisten kanssa saa jutella, kunhan juttelu pysyy neutraalina. Sitä paitsi 11 vuotias ei tällasella palstalla oikeasti mitään edes kirjoita. Sen verran olen sen ikäisiä nähnyt, että tiedän, ettei niitä kiinnosta. Joku musta yritti pedaria tehdä, mutta epäonnistui, koska en sellainen ole.

        olit kiinnostunut tytön koulun käynnistä , mummosta ja papasta . timanttitöistä joita sunkin piti kokeilla


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sun asia on ainainen angstaaminen ja Netan stalkkaus. Niin..... niin.

        Eipä tässä ny ole mikään stalkkaaminen enää kiinnostanu. Varatut on varattuja. Eikä häntä ole meikäläinen kiinnostanu koskaan, ja nyt vielä vähemmän.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy yrittää 🌌👩😊❤️

        Mun pitää mennä tekee ruokaa. 😊❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kiinnosta.

        äskön sanoit ettei iällä ole väliä


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Eipä tässä ny ole mikään stalkkaaminen enää kiinnostanu. Varatut on varattuja. Eikä häntä ole meikäläinen kiinnostanu koskaan, ja nyt vielä vähemmän.

        Etkö just stalkannu sen kuvia?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Eipä tässä ny ole mikään stalkkaaminen enää kiinnostanu. Varatut on varattuja. Eikä häntä ole meikäläinen kiinnostanu koskaan, ja nyt vielä vähemmän.

        silti tykkäät kattoo netan ja poikaystävänsä some kuvia


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei sua enää kiinnosta jutella mun kanssa ollenkaan?

        Eikä taaskaan vastausta, ei mitään. Äkkiä karkuun ja ohittaa koko jutun, 🙁😟😬


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puolustele. Stalkkaat Nettaa ja kerrot hänestä tänne asioita. Ei siinä ole mitään harmaata rajaa. Sitten jos joku toistaa sun omia sanomisiasi täällä, niin alkaa se riehuminen ja syyttely. Olet aika tekopyhä. Trump Jr.

        Olenpa nyt hirveästi kertonut asioita... Mitähän nyt esimerkiksi? Ja millon viimeksi? Jos ootte jotain hänen lähipiiriä, niin voitte rauhottua. Mä en tule enää ikinä sanomaan hänestä täällä sanaakaan. Se on kyllä joku muu kun hänen nimeään täällä viljelee joka päivä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puolustele. Stalkkaat Nettaa ja kerrot hänestä tänne asioita. Ei siinä ole mitään harmaata rajaa. Sitten jos joku toistaa sun omia sanomisiasi täällä, niin alkaa se riehuminen ja syyttely. Olet aika tekopyhä. Trump Jr.

        Mitä olen kertonut ja milloin viimeksi?! Mulla ei ole mitään syytä sellaseen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        jani kerroit että olet nähnyt tuoreen kuvan netasta ja hänen poikaystävästään

        JA mitä siitä sait irti? Mitään yksityiskohtia. Sama ku kertoisin että näin kuvan Eskosta ja hänen vaimostaan. Ei kerro mitään oleellista.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        silti tykkäät kattoo netan ja poikaystävänsä some kuvia

        Se auttoi ainakin pääsemään hänestä yli. Ja uskon, että se oli tarkoituskin. Mun elämä kuuluu olla tällasta paskaa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Suden mielestä kaikki mitä se tekee on hyväksyttävää. Ihan kaikki, vaikka olisi moraalisesti sairasta. Mutta jos joku muu tekee samaa, niin auta armias kun olet paha ja pakana ja ties mitä.

        Ai se oikeuttaa paljastamaan mun koko nimen täällä? Ja kertomaan kaiken mitä näkee jossai somessa?! Sillä tavallako minä olen toiminut?


    • UUSI

      Juu haluatte vaan että multa menee mielenterveys ihan kokonaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        eläisit elämää oikeassa maailmassa. ite olet valinnut julkisen nettielämän lopuuiäksi


      • Anonyymi
        UUSI

        Miten niin menee? Oletko koskaan lukenut sun omia juttujasi oikein ajatuksen (Jos sellaiseen edes kykenet) kanssa?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        eläisit elämää oikeassa maailmassa. ite olet valinnut julkisen nettielämän lopuuiäksi

        Niin olen valinnut, koska ei ole mitään muutakaan elämää. Olen tämmönen idiootti itkupotkuraivaripappa vaan.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin menee? Oletko koskaan lukenut sun omia juttujasi oikein ajatuksen (Jos sellaiseen edes kykenet) kanssa?

        En mä näitä enää lue sen jälkeen ku oon ilmoille laittanu. Tiedän että olen antanu itsestäni tärähtäneen vaikutelman. Ei ole enää paluuta entiseen. Siksi olis parempi, että katoaisin ja poistuisin maailmasta.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niin olen valinnut, koska ei ole mitään muutakaan elämää. Olen tämmönen idiootti itkupotkuraivaripappa vaan.

        Ehkä kannattaisi mennä ammattipsykiatrin juttusille. Itse kävin, söin lääkkeitä, ja nousin samanlaisesta tilanteesta kuin missä itsekin olet tällä hetkellä. Suosittelen.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä näitä enää lue sen jälkeen ku oon ilmoille laittanu. Tiedän että olen antanu itsestäni tärähtäneen vaikutelman. Ei ole enää paluuta entiseen. Siksi olis parempi, että katoaisin ja poistuisin maailmasta.

        luuletko että kirsiä kiinnostaa tollanen mies jolla tunteet vaihtuu joka sekuntti


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä näitä enää lue sen jälkeen ku oon ilmoille laittanu. Tiedän että olen antanu itsestäni tärähtäneen vaikutelman. Ei ole enää paluuta entiseen. Siksi olis parempi, että katoaisin ja poistuisin maailmasta.

        Meinasin lähinnä itsetutkiskelun vuoksi. Voisi auttaa sua itseäsi parantamaan omaa minäkuvaasi ja asennetta yleisesti. Kun huomaat oman käytöksesi ja sekoilusi sekä angstaamisesu ym. Voit tehdäkin asialle jotain ja viedä itseäsi parempaan suuntaan.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinasin lähinnä itsetutkiskelun vuoksi. Voisi auttaa sua itseäsi parantamaan omaa minäkuvaasi ja asennetta yleisesti. Kun huomaat oman käytöksesi ja sekoilusi sekä angstaamisesu ym. Voit tehdäkin asialle jotain ja viedä itseäsi parempaan suuntaan.

        Minä olen koko ikäni ollu tällanen, eikä mun elämä ole ilmeisesti tarkoituskaan olla muuta kuin kärsimystä. Mikään ikinä muutu paremmaksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen koko ikäni ollu tällanen, eikä mun elämä ole ilmeisesti tarkoituskaan olla muuta kuin kärsimystä. Mikään ikinä muutu paremmaksi.

        Tee asialle jotain. Hanki itsellesi apua! Ensimmäinen askel on vaikein, mutta se kannattaa. Itse kävin kuoleman porteilla ennenkuin menin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        eläisit elämää oikeassa maailmassa. ite olet valinnut julkisen nettielämän lopuuiäksi

        Ja sä olet valinnut julkisen kiusaamisen elämäntehtäväksesi. *sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä olet valinnut julkisen kiusaamisen elämäntehtäväksesi. *sivusta

        kuule kyllä täällä muutkin kritisoi janin elämää kuin minä


    • Anonyymi
      UUSI

      Öitä Susi Hukkanen

      🐈

      • UUSI

        Hyvää yötä. Mulla on pää kipeä tämän palstan takia. ja niin paha olo, että voisin hypätä pää edellä parvekkeelta alas.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä. Mulla on pää kipeä tämän palstan takia. ja niin paha olo, että voisin hypätä pää edellä parvekkeelta alas.

        oho uus tyyli tappaa ittes. ole hyvä vaan . lava on sinun janin


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä. Mulla on pää kipeä tämän palstan takia. ja niin paha olo, että voisin hypätä pää edellä parvekkeelta alas.

        Laita Susi palsta kiinni ja jos saat unta niin nukkuminen varmasti auttaisi oloon.
        Ei kannata hypätä koska se sattuu... Tsemii... Huomenna on uusi parempi päivä. 🧡
        🐈


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita Susi palsta kiinni ja jos saat unta niin nukkuminen varmasti auttaisi oloon.
        Ei kannata hypätä koska se sattuu... Tsemii... Huomenna on uusi parempi päivä. 🧡
        🐈

        Ei se satu kolmannesta kerroksesta ku niskat menee poikki.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se satu kolmannesta kerroksesta ku niskat menee poikki.

        Ei lähdetä tuolle linjalle lainkaan. Asioilla on tarkoitus järjestyä. Dear Susi... Hyvää yötä vielä
        tältä kisulta täältä.

        🐈


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lähdetä tuolle linjalle lainkaan. Asioilla on tarkoitus järjestyä. Dear Susi... Hyvää yötä vielä
        tältä kisulta täältä.

        🐈

        hyvää yötä. Nuku hyvin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lähdetä tuolle linjalle lainkaan. Asioilla on tarkoitus järjestyä. Dear Susi... Hyvää yötä vielä
        tältä kisulta täältä.

        🐈

        Sääliä se vaan hakee. Se on sen bravuuri. Kolme vuotta jo sitä kuitenkin täällä tehny. Siitä asti kun alaikäiseen Nettaan meni ihastumaan.


    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvää yötä! 😴🌠🌌💤
      On ollut väsynyt olo koko päivän. Olin 40-v. discossa eilen.

      • UUSI

        Pääsispä itsekin jonneki joskus... Siellä oli varmasti kivaa. Hyvää yötä 😊


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Pääsispä itsekin jonneki joskus... Siellä oli varmasti kivaa. Hyvää yötä 😊

        Senkus menet. Helppoa. Astut ovesta ulos ja jalkaa toisen eteen.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Pääsispä itsekin jonneki joskus... Siellä oli varmasti kivaa. Hyvää yötä 😊

        nyt hymyilyttää ja äskön olit tappamassa ittes. vittu miten voin sekunnissa muuttua tunteet


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkus menet. Helppoa. Astut ovesta ulos ja jalkaa toisen eteen.

        Ei se ole yksinään mitään hauskaa. Tämmönen pappa jossai diskossa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ole yksinään mitään hauskaa. Tämmönen pappa jossai diskossa.

        On siellä muitakin.


      • Anonyymi
        UUSI

        Tutustut siellä muihin.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustut siellä muihin.

        Se on kuule aika mahdotonta, mennä tutustumaan ihan täysin randomeihin ihmisiin. Kaikilla on ne omat porukat joissa ne viettää aikaa. Ulkopuolelta ei ängetä mihinkään. Ei siellä kukaan edes huomais mun olemassa oloa. Olen minä tapahtumissa käyny, ja todennu, miten siellä vaan sulautuu massaan, eikä ole yhtään mitään kellekään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkus menet. Helppoa. Astut ovesta ulos ja jalkaa toisen eteen.

        Älä sä nyt tule tähän sotkemaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sä nyt tule tähän sotkemaan.

        😅 Mitä ihmettä nyt taas?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Pääsispä itsekin jonneki joskus... Siellä oli varmasti kivaa. Hyvää yötä 😊

        Oli ihan hauskaa. Kyllä siellä juttuseuraa löytyi, mutta musa soi täysillä, että jutteleminen jäi. Siellä oli seurueita ja oli yksin lähteneitä ja kaverin kanssa tulleita. Tanssilattia oli täynnä porukkaa.Lähdin puolelta öin kotiin, kun ei jaksa keski-ikäinen ihminen enää dokata ja jorata...


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ihan hauskaa. Kyllä siellä juttuseuraa löytyi, mutta musa soi täysillä, että jutteleminen jäi. Siellä oli seurueita ja oli yksin lähteneitä ja kaverin kanssa tulleita. Tanssilattia oli täynnä porukkaa.Lähdin puolelta öin kotiin, kun ei jaksa keski-ikäinen ihminen enää dokata ja jorata...

        No se ei ole siitä iästä aina kiinni. Kyllä jaksaa jos on riittävän hyvää musaa ja kunto riittää. Dokaaminen ei ole enää isommin napannut, mutta pari voi ottaa että saa fiilistä päälle. mutta kyllä ne bileet on enimmäkseen takanapäin...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No se ei ole siitä iästä aina kiinni. Kyllä jaksaa jos on riittävän hyvää musaa ja kunto riittää. Dokaaminen ei ole enää isommin napannut, mutta pari voi ottaa että saa fiilistä päälle. mutta kyllä ne bileet on enimmäkseen takanapäin...

        Pari voi ottaa, jos jää siihen eikä innostu liikaa. Täytyy ainakin minun kuntoilla enemmän, jotta jaksaisin paremmin. On ollut "matalapainetta" ja motivaatio-ongelmia. Mutta nyt öitä! 😴🌠💤


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari voi ottaa, jos jää siihen eikä innostu liikaa. Täytyy ainakin minun kuntoilla enemmän, jotta jaksaisin paremmin. On ollut "matalapainetta" ja motivaatio-ongelmia. Mutta nyt öitä! 😴🌠💤

        No siitä toivottavasti saa sitä motivaatioo, kun huomaa ettei jaksa. Hyvää yötä. :)


    • UUSI

      Kaikki räksyttäjät katos täältä tasan samalla kellon lyömällä. Eli voin olettaa niiden olevan samaa porukkaa kaikki.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jani,huomenna eli aivan kohta on uusi päivä.Tämä päibä oli omanlaisensa. Kaikella on tarkoituksensa. Sen käsittää vasta myöhemmin. Eiköhän aloiteta aamu kirkkaimmin värein. Paljon punaista ❤❤❤❤❤❤. Hyvää yötä , rauhallisen levollista unta ja uskoa valoisaan huomiseen.🌌🤗👍😊✨🌛

      • UUSI

        No kiitos, mutta kyllä mun usko huomiseen alkaa olla mennyttä ihan oikeasti. Ei juuri valoa näy missään. Ja nuo sydämetkin valitettavasti näkyy tässä tietokoneen näytöllä mustina. Mutta kiva tietää, että niiden kuuluis olla punaiset.
        Hyvää yötä ja levollista unta sullekin jollekin. Ystävällinen olet. Kiitos siitä. 🌃🌙🐺😊


    • Anonyymi
      UUSI

      Hei, puhelimella laitoin punaiset sydämet. Tietokoneella tosiaan monesti näkyvät mustina. Tuli valvottua myöhään, koneen ehdin napsauttaa kiinni. Kuule Jani, ei hätää. Asioilla on aina ollut tapana järjestyä parhain päin. Julkisuuden palstaelämään kun astuu, välillä saattaa osua rankkasateeseen. Hyvässä lykyssä se friskaa ja puhdistaa Hymyhuulin:Hyvää yötä. 🌌✨😊

      • UUSI

        Kiitos... Hyvää yötä. 😊


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mä koin helpompana

      Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      24
      3819
    2. Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia

      joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?
      Ikävä
      34
      2461
    3. Peltotien ammuskelu

      Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      61
      2389
    4. Mahtava huomata

      Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      36
      2217
    5. Tappelen mielelläni palstalla

      Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      51
      2168
    6. Näkymätön mies

      Illat pimenee, yöt mustenee. Hyvää yötä ja lohdullisia unia. 🌃✨🐺🖤
      Ikävä
      140
      2124
    7. Mitä ajattelet tästä kaikesta

      Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      34
      1755
    8. Olen todella

      Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi
      Ikävä
      28
      1701
    9. Miten olet

      Ajatellut kosia häntä? Romanttisesti vai arkisesti?
      Ikävä
      33
      1689
    10. Hyvää sunnuntai aamua

      Hyvää huomenta sateisteiseen aamun harmauteen. ☕🌧️🙂💔
      Ikävä
      129
      1470
    Aihe