Nämä jotka sanovat Bushia alkoholistiksi ketä ei osaa mitään, niin onko bush häirinnyt niiden ihmisten yksityisyyttä alkoholin vaikutuksen alaisena?
Sama pätee Trumppiin. Onko Trump jotenkin loukannut teidän tunteita koska hän on nauttinut maapallon parasta appelsiinimehua?
Ihmisillä on omituisia vihan kohteita. Sanon avoimesti että tykkään Trumpista mutta en ole ikinä myöskään moittinut Bideniä, Obamaa tai Clintonia.
Kysyin kerran vanhemmaltani että miksi et tykkää Bushista ja hän sanoi että Bush on alkoholisti, mikä on myös absurdi väite. Alkoholi oli Bushin nuorena nauttima juotava eikä hän ole pitkään aikaan juonut runsaasti alkoholia.
Tuollainen ylenpalttinen moittiminen minun mielestä kuluttaa turhaan resursseja liike-energiasta, ja kun liike on lääke niin hyvät ihmiset jäävät ilman energiaa liikkeestä koska jotkut pässit jotka juovat itse vodkaa niin väittivät muita jotka juovat hennesyä tai jim bean juotavaa. Minun mielestä venäjän ja yhdysvaltojen pitäisi saada ensalkuun sovinto median kanssa siitä että venäjä luovuttaa tietoa oikeista lämpötiloista ja jenkit luovuttaisivat tietoa siitä että mihin liike-energia on suuntamassa ja missä ja miten puhtaimmat ilmavirtaukset toimivat tässä auringon paistattamassa planeetassamme
On virheitä kirjoituksessa mutta viisaat kyllä ymmärtävät vaikka on kirjoitusvirheitä.
Minun mielestä se että väittää bushia alkoholistiksi niin on sama asia että sanoisi Obamaa tyhmäksi pilvenpolttajaksi joka lannoittaa pilvensä kamelinpaskalla
Miksi jotkut sanovat että George Bush oli alkoholisti
Anonyymi-ap
2
144
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollainen ylenpalttinen moittiminen minun mielestä kuluttaa turhaan resursseja liike-energiasta, ja kun liike on lääke niin hyvät ihmiset jäävät ilman lääkettä liike-energiasta.
Korjasin tekstiä nyt yöllä en ole niin tehokas. Olen aloituksen kirjoittaja - Anonyymi
Suomalaisten pitäisi moittia siitä että sotarikollinen Mihail Hodorkowski juo viinaa kuin vettä.
Kommunistien ravitsemus tottumus on suoraan helvetistä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt354360Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.512334Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481422- 891246
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.261177Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501110Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161965- 60911
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899