Miksi jotkut sanovat että George Bush oli alkoholisti

Anonyymi-ap

Nämä jotka sanovat Bushia alkoholistiksi ketä ei osaa mitään, niin onko bush häirinnyt niiden ihmisten yksityisyyttä alkoholin vaikutuksen alaisena?

Sama pätee Trumppiin. Onko Trump jotenkin loukannut teidän tunteita koska hän on nauttinut maapallon parasta appelsiinimehua?

Ihmisillä on omituisia vihan kohteita. Sanon avoimesti että tykkään Trumpista mutta en ole ikinä myöskään moittinut Bideniä, Obamaa tai Clintonia.

Kysyin kerran vanhemmaltani että miksi et tykkää Bushista ja hän sanoi että Bush on alkoholisti, mikä on myös absurdi väite. Alkoholi oli Bushin nuorena nauttima juotava eikä hän ole pitkään aikaan juonut runsaasti alkoholia.

Tuollainen ylenpalttinen moittiminen minun mielestä kuluttaa turhaan resursseja liike-energiasta, ja kun liike on lääke niin hyvät ihmiset jäävät ilman energiaa liikkeestä koska jotkut pässit jotka juovat itse vodkaa niin väittivät muita jotka juovat hennesyä tai jim bean juotavaa. Minun mielestä venäjän ja yhdysvaltojen pitäisi saada ensalkuun sovinto median kanssa siitä että venäjä luovuttaa tietoa oikeista lämpötiloista ja jenkit luovuttaisivat tietoa siitä että mihin liike-energia on suuntamassa ja missä ja miten puhtaimmat ilmavirtaukset toimivat tässä auringon paistattamassa planeetassamme

On virheitä kirjoituksessa mutta viisaat kyllä ymmärtävät vaikka on kirjoitusvirheitä.

Minun mielestä se että väittää bushia alkoholistiksi niin on sama asia että sanoisi Obamaa tyhmäksi pilvenpolttajaksi joka lannoittaa pilvensä kamelinpaskalla

2

148

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuollainen ylenpalttinen moittiminen minun mielestä kuluttaa turhaan resursseja liike-energiasta, ja kun liike on lääke niin hyvät ihmiset jäävät ilman lääkettä liike-energiasta.

Korjasin tekstiä nyt yöllä en ole niin tehokas. Olen aloituksen kirjoittaja

• Anonyymi

Suomalaisten pitäisi moittia siitä että sotarikollinen Mihail Hodorkowski juo viinaa kuin vettä.
      Kommunistien ravitsemus tottumus on suoraan helvetistä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 70
      539
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe