TULKAA vai MENKÄÄ

Anonyymi-ap

Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.’
Matt 25:34


Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.”
Matt 25:41

17

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
      Matt 25:46

      • Anonyymi

        Niin sitä hölmö luulisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sitä hölmö luulisi.

        Hei! Hieman nyt itsekunnioitusta kuitenkin!


    • Anonyymi

      Viimeisellä tuomiolla ei edes kysytä ihmisen uskoa.

      Ainoastaan tekoja ja tekemättä jättämiset ratkaisee, koska ne kertovat mitä ihminen on uskonut, sitä hän on tehnyt.

      Matt. 19:17

      Niin hän sanoi hänelle: "Miksi kysyt minulta, mikä on hyvää? On ainoastaan yksi, joka on hyvä. Mutta jos tahdot päästä elämään sisälle, niin pidä käskyt."

      Ilm. 14:12

      Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

    • Anonyymi

      Tärkein kysymys,kaksi vaihtoehtoa.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään tosiuskovaisten vihreätä linjaa taivaaseen.

        Jaakob oli Jeesuksen veli ja varmasti tiesi, mitä puhui.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään tosiuskovaisten vihreätä linjaa taivaaseen.

        Jaakob oli Jeesuksen veli ja varmasti tiesi, mitä puhui.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Matt. 19:17

        Niin hän sanoi hänelle: "Miksi kysyt minulta, mikä on hyvää? On ainoastaan yksi, joka on hyvä. Mutta jos tahdot päästä elämään sisälle, niin pidä käskyt."

        "Jokainen, joka kuulee nämä sanani JA TEKEE NIIDEN MUKAAN, on kuin järkevä mies, joka rakensi talonsa kalliolle."

        Pelkän oman uskon ja uskonratkaisujen varaan autuuden rakentaminen on sitä hiekalle rakentamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään tosiuskovaisten vihreätä linjaa taivaaseen.

        Jaakob oli Jeesuksen veli ja varmasti tiesi, mitä puhui.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Juurihan tässä aloituksessa on kyse teoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään tosiuskovaisten vihreätä linjaa taivaaseen.

        Jaakob oli Jeesuksen veli ja varmasti tiesi, mitä puhui.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Hei
        Kerro meille, mitä tekoja olet tehnyt?
        Ovatko ne jotain näistä?

        ’Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan tässä aloituksessa on kyse teoista.

        Niistä Jumalan edeltävalmistetuista teoista, ei omista.


    • Anonyymi

      Juutalaisten vanha sanonta, joutua lain alle, ei tarkoita lakien mukaan elämistä, vaan lain säätämän rangaistuksen alle joutumista.

      Monet hihhulit tekee Jumalan käskyistä pelkkiä kirouksia, ja yllyttää heittämään Jumalan käskyjen mukaan elämisen romukoppaan ja opettaa, että nyt vaan eleillään pelkkin henkien voimavaikutuksien mukaan, niinkuin pelkillä hengillä olisi omia helpompia lakeja, joiden mukaan eletään.

    • Anonyymi

      Jeesus puhuu iankaikkiseen elämään sisälle pääsystä, mihinkä käskyjen noudattaminen johtaa.

      Matt. 19:17

      Niin hän sanoi hänelle: "Miksi kysyt minulta, mikä on hyvää? On ainoastaan yksi, joka on hyvä.
      Mutta jos tahdot päästä elämään sisälle, niin pidä käskyt."

    • Anonyymi

      Jes26:19 mutta & kuitenkin 👆

    • Anonyymi

      Jos jeesuksella oli veli niin ei se voinut olla ainokainen poika.

      • Anonyymi

        Kaikki ihmiset ovat Jeesuksen veljiä ja sisaria.

        Hepr. 2:14

        Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen.


        Oikea usko onkin Jeesuksen tunnustamista ihmiseksi, ei Jumalaksi.

        1. Joh. 4:2

        Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta.

        Jeesus ei itse koskaan väittänyt olevansa Jumala tai Jumalan veroinen.

        Mark. 10:18

        Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu.

        Kasteessa Jumala synnytti Jeesuksen uudeksi vedestä ja Hengestä, niin hänestä tuli Jumalan ainosyntyinen poika kasteessa.


        Hepr. 1:5

        Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ihmiset ovat Jeesuksen veljiä ja sisaria.

        Hepr. 2:14

        Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen.


        Oikea usko onkin Jeesuksen tunnustamista ihmiseksi, ei Jumalaksi.

        1. Joh. 4:2

        Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta.

        Jeesus ei itse koskaan väittänyt olevansa Jumala tai Jumalan veroinen.

        Mark. 10:18

        Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu.

        Kasteessa Jumala synnytti Jeesuksen uudeksi vedestä ja Hengestä, niin hänestä tuli Jumalan ainosyntyinen poika kasteessa.


        Hepr. 1:5

        Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani.

        Jeesus puhui ihmisenä itsestäään, kun hänen hyvä ystävänsä Nikodemus meni Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkitystä.

        Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse sisälle Jumalan valtakuntaan."

        Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin."


    • Anonyymi

      Ja taivaat julistavat hänen vanhurskauttansa, sillä Jumala on tuomari. Sela.
      PS 50

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe