Läntistä demokratiaa: USA:n vaaleissa jo kaksi murhayritystä. Ukrainan vaalit peruttiin kokonaan.

Anonyymi-ap

Samaan aikaan raivotaan Venäjän ilman minkäänlaisia häiriöitä sujuneita vaaleja epädemokraattisiksi, ilmeisesti sen takia että ne pidettiin kuten oli tarkoituskin ja vieläpä ilman pyssyjen paukkumista.

On tämä länsimainen demokratiakäsitys aikamoista 🤔

10

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Trumpin henki on enemmän kuin vaarassa.
      Sotahaukat eivät salli Trumpin presidenttiyttä ja puheet vapaista, rehellisistä vaaleista on täyttä puppua.

    • Anonyymi

      Sota on joidenkin mielestä tärkeämpi. On maailma mallillaan

    • Anonyymi

      Suomessakin suurin osa psykoosin lietsotuista suorastaan hurraa, kun USA:ssa yritetään eliminoida vaaliehdokas. Syinä mm. se että se on "ihan tyhmä". Mistä lähtien tämä on ollut demokratiaihanteiden mukaista toimintaa?

    • Anonyymi

      Venäjän tyylillä vaalitulos on aina pistettynä kassakaappiin

      ja vaalit ovat täysin toisarvoiset näytelmä muka vaalista

      jaa pulterilla 110% kannatus

      • Anonyymi

        "Venäjän tyylillä vaalitulos on aina pistettynä kassakaappiin"

        Länsimaisella tyylillä "väärä" ehdokas pistetään puulaatikkoon, joten enpä lähtisi huutelemaan Venäjän suuntaan mitään.


    • Anonyymi

      Meno alkaa olee kuin Haitissa, apuvaa!🤔

    • Anonyymi

      Eikös länsimaisten ihanteiden mukaan epädemokraattisia maita saa, jopa ole velvollisuuskin, pommitella ihan vapaasti? Eli onko USA nyt sitten vapaata riistaa?

    • Anonyymi

      Viisaat tajuavat että Trump suosii tämän päivän Hitleriä putinia ja se tie vie tuhoon ja hirviömäisten diktaattorin valtaan.Myös Trumpin tavoitteena voi olla diktatuuri ,,muistakaa capital hillin tapahtumat.

    • Anonyymi

      Ja kaiken riidankylvämisen takana on Putiainen.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe