Kivaa päivää kirsille

Eli jos näet tämän Kirsi, niin kivaa päivää sulle. 🌞😊❤️
sotkijoille en vastaa mitään.

159

986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastaat kuitenkin.

    • Anonyymi

      Kyllä vastaat😂

    • Kirsi sun vastaus poistui ikävästi. Mutta kiitos kun vastasit 🌞😊❤️

      • Anonyymi

        Ei se ollu Kirsi. 🤣 Vastasit sotkijalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ollu Kirsi. 🤣 Vastasit sotkijalle.

        Oot mielestäs tosi hauska?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oot mielestäs tosi hauska?

        Sssshhh. 🤫


    • Saa tähän muutkin mukavat kirjoittaa, mutta ilkeilyihin en enää vastaa. Koska se menee aina siihen, että kaikki käännetään minua vastaan. Minä en ole täällä kellekään mitään pahaa tehnyt.

      • Anonyymi

        "Minä en ole täällä kellekään mitään pahaa tehnyt."

        Miten pystyt valehtelemaan itsellesi näin pahasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä en ole täällä kellekään mitään pahaa tehnyt."

        Miten pystyt valehtelemaan itsellesi näin pahasti?

        Käytät kovin nk kiivashenkistä kieltä tätä susimiestä vastaan


    • Anonyymi

      mitä teet tänään 👩😊❤️

      • Hei. Tänään meen töihin. Ei tarvii miettiä muuta. ❤️
        Mitä sä teet tänään? 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hei. Tänään meen töihin. Ei tarvii miettiä muuta. ❤️
        Mitä sä teet tänään? 😊

        LOL piti testata erotatko aidon kirsin feikistä ja et erottanut. olisin seuraavaksi vastannut työjuttuja👩😊❤️


    • No siinä näitte miten mun tunteilla täällä leikitään. mitään kirsiä ei enää näytä olevan. Se on moro.

      • Anonyymi

        👩😊❤️


    • Anonyymi

      👩😊❤️

      • Kivaa päivää. 😊❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kivaa päivää. 😊❤️

        sunhan ei pitänyt feikeille moikata


      • Anonyymi kirjoitti:

        sunhan ei pitänyt feikeille moikata

        Kivaa päivää. 😊❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kivaa päivää. 😊❤️

        👩😊❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kivaa päivää. 😊❤️

        näköjään emojitkin saa janin hyvälle mielelle


      • Anonyymi kirjoitti:

        näköjään emojitkin saa janin hyvälle mielelle

        Kivaa päivää. 😊❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        👩😊❤️

        Kivaa päivää. 😊❤️


    • Anonyymi

      👩😊❤️

      • Kivaa päivää. 😊❤️


    • Anonyymi

      tässä janille 👩😊❤️

      • Kiitos 😊❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos 😊❤️

        feikiltä janille 👩😊❤️


    • Anonyymi

      Kivaa päivää 👩🍁☀️♥️

      • Kiitos samoin. Oikein mukavaa aurinkoista päivää. 😊❤️


      • Kirsi on kaikista kivoin ja mukavin ihminen koko maailmassa. ☀️♥️😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kirsi on kaikista kivoin ja mukavin ihminen koko maailmassa. ☀️♥️😊

        Valitettavasti mitään Kirsiä ei taida olla olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti mitään Kirsiä ei taida olla olemassakaan.

        👩😊❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👩😊❤️

        Okay 👩😊❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kirsi on kaikista kivoin ja mukavin ihminen koko maailmassa. ☀️♥️😊

        mä luulin että Netta on kivoin ja mukavin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti mitään Kirsiä ei taida olla olemassakaan.

        Niin, se on just niin kuin mun tyttökaverit kaikki. Niitä ei ole olemassakaan. Parempi varmaan alkaa etsimään naista Suomen rajojen ulkopuolelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä luulin että Netta on kivoin ja mukavin

        Ei se enää ole, kun tuli täysi-ikäiseksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, se on just niin kuin mun tyttökaverit kaikki. Niitä ei ole olemassakaan. Parempi varmaan alkaa etsimään naista Suomen rajojen ulkopuolelta.

        👩😊❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, se on just niin kuin mun tyttökaverit kaikki. Niitä ei ole olemassakaan. Parempi varmaan alkaa etsimään naista Suomen rajojen ulkopuolelta.

        Onko sulla muka rahaa niin paljon että voit maksullisissa käydä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se enää ole, kun tuli täysi-ikäiseksi.

        Onpa taas typerä väite. Minä en häntä tunne yhtään, niin en voi sanoa onko kiva vaiko ei. Ainakaan hän ei halunnut minua tuntea ollenkaan ja seukkaa jonkun pojan kanssa. Mitä siitä sitte sanomaan yhtään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla muka rahaa niin paljon että voit maksullisissa käydä?

        Ei tällä hetkellä ole laittaa ylimäärästä mihinkään pillunreikään. Toki haluja olis, kun eihän sitä muuten saa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onpa taas typerä väite. Minä en häntä tunne yhtään, niin en voi sanoa onko kiva vaiko ei. Ainakaan hän ei halunnut minua tuntea ollenkaan ja seukkaa jonkun pojan kanssa. Mitä siitä sitte sanomaan yhtään mitään.

        hyvää iltapäivää👩😊❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        mä luulin että Netta on kivoin ja mukavin

        Ei ole kiva sellainen, joka minua inhoo ja menee pakoon.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tällä hetkellä ole laittaa ylimäärästä mihinkään pillunreikään. Toki haluja olis, kun eihän sitä muuten saa.

        No runkkaa. Kyllä noin iso mies jo osaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole kiva sellainen, joka minua inhoo ja menee pakoon.

        Jos sää ilmestyt yhtäkkiä eriaikoina aamuyöllä samalle reitille niin kyllä sua pitääkin varoa.Minä en usko enään sattumaan.Et asu näköetäisyydellä joten et voi silleen tietää milloin lähden kotoani.Sinulla Täytyy olla seurantalaitteen.Käy lukemassa mun face niin tiedät että olen sinkku mutta varattu vaalealle miehelle en tummille.
        Minä en sinun vuoksi liiku yöllä tai aamuyöllä ulkona kodin ulkopuolella USKO JO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sää ilmestyt yhtäkkiä eriaikoina aamuyöllä samalle reitille niin kyllä sua pitääkin varoa.Minä en usko enään sattumaan.Et asu näköetäisyydellä joten et voi silleen tietää milloin lähden kotoani.Sinulla Täytyy olla seurantalaitteen.Käy lukemassa mun face niin tiedät että olen sinkku mutta varattu vaalealle miehelle en tummille.
        Minä en sinun vuoksi liiku yöllä tai aamuyöllä ulkona kodin ulkopuolella USKO JO!

        Korjaan,tämä oli kuin eräälle kuka muistuttaa sutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan,tämä oli kuin eräälle kuka muistuttaa sutta.

        ?????


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, se on just niin kuin mun tyttökaverit kaikki. Niitä ei ole olemassakaan. Parempi varmaan alkaa etsimään naista Suomen rajojen ulkopuolelta.

        Tai vaihtaa miehiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti mitään Kirsiä ei taida olla olemassakaan.

        Siis mitä eivätkö susimiehen nettiin luomat henkilöt ole todellisia


    • Anonyymi

      Sulla on kiusaaja pariskunta kimpussa

      • Niin on ihan selvästi. Ainakin kaksi ihmistä ellei enemmänki. Mutta tulipahan selväksi nyt, ettei minulle ollu täällä ketään mukavaa kirsiä. Ei ole enää kaivattua ketään. Minä elän yksin ja kuolen pois, kuin elänytkään en koskaan ois.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin on ihan selvästi. Ainakin kaksi ihmistä ellei enemmänki. Mutta tulipahan selväksi nyt, ettei minulle ollu täällä ketään mukavaa kirsiä. Ei ole enää kaivattua ketään. Minä elän yksin ja kuolen pois, kuin elänytkään en koskaan ois.

        niin ei ole. nytkö vasta sen huomasit. ihan sama mitä teet. ei ole multa pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ei ole. nytkö vasta sen huomasit. ihan sama mitä teet. ei ole multa pois

        Tässä oli Kirsiä esittänyt tyyppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä oli Kirsiä esittänyt tyyppi

        mitä sitten. onko se sulle ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä sitten. onko se sulle ongelma

        Kertoo vaan miten sairas olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo vaan miten sairas olet

        nyyh nyyh. miten sä voit loukata mua noin. niissk niisk paita kastuu taas ja pitää vaihtaa kuiva paita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyyh nyyh. miten sä voit loukata mua noin. niissk niisk paita kastuu taas ja pitää vaihtaa kuiva paita

        Mitä sait tuosta esittämisestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sait tuosta esittämisestä?

        kyllä se oikea kirsi tulee illalla. hän tekee nyt töitä tai lepää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä se oikea kirsi tulee illalla. hän tekee nyt töitä tai lepää

        Tai sitten mitään oikeaa kirsiä ei valitettavasti ole olemassakaan. Sekin on yksi mahdollisuus kyllä. :( Kunnon vedätysoperaatio jollakin/joillakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten mitään oikeaa kirsiä ei valitettavasti ole olemassakaan. Sekin on yksi mahdollisuus kyllä. :( Kunnon vedätysoperaatio jollakin/joillakin.

        Luuletko että näkisin vaivaa sen takia millä lennolla kirsi meni espanjaan tai mitä teki siellä. mä en ite ole ollut etelässä niin en tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä se oikea kirsi tulee illalla. hän tekee nyt töitä tai lepää

        Se lepää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että näkisin vaivaa sen takia millä lennolla kirsi meni espanjaan tai mitä teki siellä. mä en ite ole ollut etelässä niin en tiedä

        No äkkiäkö tuollaiset vaan keksii, eihän siellä Espanjassa tapahtunut itse asiassa mitään. Pelkkää rannalla makoilua ja syömistä, juomista ja diskossa ja nukkumista. Ja jonkun lennon vaan sanoo,,keksii kellonajan. Nimenomaan kukaan ei niitä jaksa alkaa tarkastamaan kyllä, jotain hämärää siinä emojissa joka tapauksessa on. Olipa kyse mistä vaan. Ei oo rehellistä touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No äkkiäkö tuollaiset vaan keksii, eihän siellä Espanjassa tapahtunut itse asiassa mitään. Pelkkää rannalla makoilua ja syömistä, juomista ja diskossa ja nukkumista. Ja jonkun lennon vaan sanoo,,keksii kellonajan. Nimenomaan kukaan ei niitä jaksa alkaa tarkastamaan kyllä, jotain hämärää siinä emojissa joka tapauksessa on. Olipa kyse mistä vaan. Ei oo rehellistä touhua.

        Kyllä ne lennot oli oikeat. Tarkistin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne lennot oli oikeat. Tarkistin.

        No mutta kuka sanoo menikö sinne niille lennoilla kukaan ? Oliko nimenomaan vaan katsonut lennot ja väitti menevänsä. Piti mennä käsittääkseni töihin ja ymmärsin että pidemmän aikaa oli tarkoitus olla, kaikki muuttuu aina kummasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No äkkiäkö tuollaiset vaan keksii, eihän siellä Espanjassa tapahtunut itse asiassa mitään. Pelkkää rannalla makoilua ja syömistä, juomista ja diskossa ja nukkumista. Ja jonkun lennon vaan sanoo,,keksii kellonajan. Nimenomaan kukaan ei niitä jaksa alkaa tarkastamaan kyllä, jotain hämärää siinä emojissa joka tapauksessa on. Olipa kyse mistä vaan. Ei oo rehellistä touhua.

        Mä en itse makaile rannalla. lapsena olen rannalla viimeksi makoillut ja alkoholia en juo ja biletä ollenkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No äkkiäkö tuollaiset vaan keksii, eihän siellä Espanjassa tapahtunut itse asiassa mitään. Pelkkää rannalla makoilua ja syömistä, juomista ja diskossa ja nukkumista. Ja jonkun lennon vaan sanoo,,keksii kellonajan. Nimenomaan kukaan ei niitä jaksa alkaa tarkastamaan kyllä, jotain hämärää siinä emojissa joka tapauksessa on. Olipa kyse mistä vaan. Ei oo rehellistä touhua.

        mä en edes osaa englantia niin en pärjäis ulkomailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että näkisin vaivaa sen takia millä lennolla kirsi meni espanjaan tai mitä teki siellä. mä en ite ole ollut etelässä niin en tiedä

        Miksi sitten esitit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta kuka sanoo menikö sinne niille lennoilla kukaan ? Oliko nimenomaan vaan katsonut lennot ja väitti menevänsä. Piti mennä käsittääkseni töihin ja ymmärsin että pidemmän aikaa oli tarkoitus olla, kaikki muuttuu aina kummasti.

        No ihan sama mutta kummasti katoilee välillä ja ei halua joka tapauksessa kunnolla ainakaan tutustua tai jutella tämän ihmisen kanssa josta täällä jauhettu koko päivän ajan. Eli eipä voi tietää. Aina kun kysytään jotain vähänkin syvempää tai merkityksellistä niin katoaa äkkiä ja koskaan ei ole vastannut yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten esitit?

        koska jani on riippuvainen kirsistä. Jani ei ole onnellinen jos ei tiedä mitä kirsi on tekemässä. eilenkin oli janin mielestä mies kirsin kaa sienimetsässä, joku adonis kerää sieniä kirsin kaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan sama mutta kummasti katoilee välillä ja ei halua joka tapauksessa kunnolla ainakaan tutustua tai jutella tämän ihmisen kanssa josta täällä jauhettu koko päivän ajan. Eli eipä voi tietää. Aina kun kysytään jotain vähänkin syvempää tai merkityksellistä niin katoaa äkkiä ja koskaan ei ole vastannut yhtään mitään.

        Siitä voi päätellä, ettei palsta ole muuta kuin kevyttä viihdettä hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koska jani on riippuvainen kirsistä. Jani ei ole onnellinen jos ei tiedä mitä kirsi on tekemässä. eilenkin oli janin mielestä mies kirsin kaa sienimetsässä, joku adonis kerää sieniä kirsin kaa

        Oliko edes "Kirsi" missään sienimetsässä. Se mulla on jäänyt väliin kuka tämän nimen on keksinyt tälle hahmolle vai itsekö on kertonut tänne nimensä vaikka ei halua mitään yleensä kertoa? Muistaako joku? Ja voihan sitä sanoa ihan minkä nimen vaan voin minäkin olla vaikka Satu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko edes "Kirsi" missään sienimetsässä. Se mulla on jäänyt väliin kuka tämän nimen on keksinyt tälle hahmolle vai itsekö on kertonut tänne nimensä vaikka ei halua mitään yleensä kertoa? Muistaako joku? Ja voihan sitä sanoa ihan minkä nimen vaan voin minäkin olla vaikka Satu :)

        itse on kertonut nimensä ja että asuu tampereella ja on 32v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse on kertonut nimensä ja että asuu tampereella ja on 32v

        Ok kiitos. tuota en tiennytkään mutta nuokin kaikki voi olla ihan keksittyä. Todennäköisesti onkin vähän veikkaan kyllä. Niin vähäpuheinen on ollut että miten nyt kertoisi paikkakunnan ja iän jne kun eihän tänne kukaan muukaan yleensä ainakaan halua itsestään mitään paljastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok kiitos. tuota en tiennytkään mutta nuokin kaikki voi olla ihan keksittyä. Todennäköisesti onkin vähän veikkaan kyllä. Niin vähäpuheinen on ollut että miten nyt kertoisi paikkakunnan ja iän jne kun eihän tänne kukaan muukaan yleensä ainakaan halua itsestään mitään paljastaa.

        kirsi sai kesällä sairaslomaa kun kirsillä oli viikon ajan siitepölyallergia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirsi sai kesällä sairaslomaa kun kirsillä oli viikon ajan siitepölyallergia

        No tuon muistan hyvin ja itsellä ollut paha koivuallergia ja ikinä en saanut mitään sairaslomaa eikö ois tullu mieleenkään hakea. Lääkkeet auttaa sen verran kyllä ja ei se ole sellainen sairaus, ja sitä on lähes kaikilla joten kaikki ois sairaslomalla sitten keväällä ja alkukesästä joten ei ollut totta yhtään nekään höoöhommat silloin. Tuntuu ettei mitään töitä oo koskaan ollutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuon muistan hyvin ja itsellä ollut paha koivuallergia ja ikinä en saanut mitään sairaslomaa eikö ois tullu mieleenkään hakea. Lääkkeet auttaa sen verran kyllä ja ei se ole sellainen sairaus, ja sitä on lähes kaikilla joten kaikki ois sairaslomalla sitten keväällä ja alkukesästä joten ei ollut totta yhtään nekään höoöhommat silloin. Tuntuu ettei mitään töitä oo koskaan ollutkaan.

        kirsi on tehnyt nyt etätöitä kotona. on kuulemma puhelinmyyjä. tietokonekin ole rikki yhtenä päivänä koko päivän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että näkisin vaivaa sen takia millä lennolla kirsi meni espanjaan tai mitä teki siellä. mä en ite ole ollut etelässä niin en tiedä

        Sillä on ulkomaaline kulta jo ollut suomessa jo kauan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan sama mutta kummasti katoilee välillä ja ei halua joka tapauksessa kunnolla ainakaan tutustua tai jutella tämän ihmisen kanssa josta täällä jauhettu koko päivän ajan. Eli eipä voi tietää. Aina kun kysytään jotain vähänkin syvempää tai merkityksellistä niin katoaa äkkiä ja koskaan ei ole vastannut yhtään mitään.

        Puhelin myyjäksi opiskelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirsi on tehnyt nyt etätöitä kotona. on kuulemma puhelinmyyjä. tietokonekin ole rikki yhtenä päivänä koko päivän

        Ei olla rahaa. Mina ola se ulkomaaline miesm meillä olla raha pula annatko apua meile


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse on kertonut nimensä ja että asuu tampereella ja on 32v

        Yksi lapsi sillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelin myyjäksi opiskelee

        kiitos. mä ihmettelinkin että miten voi tehdä täysipäiväsesti töitä ja opiskella. kirsi kun ei vastaa kun siltä kysytään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi lapsi sillä

        Mistä tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä oli Kirsiä esittänyt tyyppi

        Niin on. Kirsin kirjoittama kylläkin. Näkee muultakin. Ai että kun toi akka napsahtaa kohta POKS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyyh nyyh. miten sä voit loukata mua noin. niissk niisk paita kastuu taas ja pitää vaihtaa kuiva paita

        Kirsi. Hyppää kaivoon kiusaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne lennot oli oikeat. Tarkistin.

        Niin. Koska olet sen uusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan sama mutta kummasti katoilee välillä ja ei halua joka tapauksessa kunnolla ainakaan tutustua tai jutella tämän ihmisen kanssa josta täällä jauhettu koko päivän ajan. Eli eipä voi tietää. Aina kun kysytään jotain vähänkin syvempää tai merkityksellistä niin katoaa äkkiä ja koskaan ei ole vastannut yhtään mitään.

        Koska on ulkomaalaisen eiku ulkomaassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla rahaa. Mina ola se ulkomaaline miesm meillä olla raha pula annatko apua meile

        Valtio myöntä teille pieni apuraha no tax


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirsi. Hyppää kaivoon kiusaaja.

        No kirsi voi hypätä kaivoon. tämähän oli kirsille osoitettu. Minä en ole kirsi niin mun ei tartte hypätä


    • Anonyymi

      Kirsi kåvi lomilla ja kävi treffeillä
      Mielessä pyörii ainakin kolme miestä. Tai siltä näyttää

      • Anonyymi

        kirsillä ei ole kuulemma koskaan miesseuraa kun jani on kysynyt. Eikä miespuolisia ystäviä tai työkavereita, Kaikki on aina naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirsillä ei ole kuulemma koskaan miesseuraa kun jani on kysynyt. Eikä miespuolisia ystäviä tai työkavereita, Kaikki on aina naisia.

        Se on kiero kuin saapas sisäpuolelta


    • Anonyymi

      Ei ole Kirsiä näkynyt.

      • Anonyymi

        varmaan tietokone rikki ja kännykässä ei toimi netti tai sitten kirsi on taas lepäämässä ja nukkumassa.


      • Anonyymi

        no illalla tulee kysyy miten janin päivä on mennyt ja sitten sen jälkeen taas poistuu palstalta. kirsi tietää että pelkkä moikkaaminen riittää janille. ei tartte edes kahvista jutella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varmaan tietokone rikki ja kännykässä ei toimi netti tai sitten kirsi on taas lepäämässä ja nukkumassa.

        Hiljaisin sivusta seuraaja on aina vaarallisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaisin sivusta seuraaja on aina vaarallisin

        Yes them idiots winking


    • Anonyymi

      Eka kerran näin tämän mieshenkilön josta jauhettu tänäänkin koko päivä ja huih 😬🫣 en tiedä miten mutta oli jotenkin pelottava kokemus nähdä edes kuvissa vanhempi mieshenkilö jolla jotenkin niin vihaiset ja aggressiiviset puheet ja myös aika seksuaalissävytteiset rumalla kielellä höystettynä vielä ja ehkä kuvitellut ettei tuon ikäinen mieshenkilö voi olla jollain tapaa niin lapsellinen ehkä... En tiedä mikä tuli mutta tuijotin vaan hetken ja halusin kuvat pois verkkokalvolta aika äkkiä. 🫣🙁😯😯

      • Anonyymi

        eikö ookin aika pelottavan näköinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö ookin aika pelottavan näköinen

        No kieltämättä näin nuorempana nsisihmisenä tuli jostain syystä pelottava ja kumma olo. Ehkä kuvitellut että josko ois joku nuorempi vielä kun juttujen tasot on niin outoja tuon ikäiselle. Mutta joo kuvat paljasti että ihan yli viisikymppinen mies siellä on. Ja en tiiä se tuijottava katse kuvissa ehkä...en osaa sanoa. 🙈🙈🙄🤨 No nyt on saanut kasvot ihmiselle jonka jutut pyörittää tätä palstaa lähinnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö ookin aika pelottavan näköinen

        Ihme nössöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kieltämättä näin nuorempana nsisihmisenä tuli jostain syystä pelottava ja kumma olo. Ehkä kuvitellut että josko ois joku nuorempi vielä kun juttujen tasot on niin outoja tuon ikäiselle. Mutta joo kuvat paljasti että ihan yli viisikymppinen mies siellä on. Ja en tiiä se tuijottava katse kuvissa ehkä...en osaa sanoa. 🙈🙈🙄🤨 No nyt on saanut kasvot ihmiselle jonka jutut pyörittää tätä palstaa lähinnä.

        mäkin oon nähnyt janin kuvia. ei ole ihme ettei naiset lähesty noin pelottavan näköistä miestä.jani on sanonut että hänelle on sanottu näyttävänsä ikäistään nuoremmalta. musta jani näyttää ihan ikäiseltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme nössöjä.

        Mieluummin nössö ja herkkä kuin kovanaama ja paha, joku kovis jolla ei mitään tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme nössöjä.

        no jos susta jani on sun makuun niin miksi et mene treffeille. ainiin sä oot jo yli 20 v eli liian vanha janille. jani kun tykkää viattomista teinitytöistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no jos susta jani on sun makuun niin miksi et mene treffeille. ainiin sä oot jo yli 20 v eli liian vanha janille. jani kun tykkää viattomista teinitytöistä

        Ei kiinnosta vanhat ukot. Oon mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mäkin oon nähnyt janin kuvia. ei ole ihme ettei naiset lähesty noin pelottavan näköistä miestä.jani on sanonut että hänelle on sanottu näyttävänsä ikäistään nuoremmalta. musta jani näyttää ihan ikäiseltään.

        Juu ihan on ikäisensä näköinen mies kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ihan on ikäisensä näköinen mies kyllä.

        Ja vtun ruma 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vtun ruma 😆

        vaikka kuinka muokkais kuviaan nuoremmaksi niin kyllä se oikea on kaukana niistä muokatuista kuvista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikka kuinka muokkais kuviaan nuoremmaksi niin kyllä se oikea on kaukana niistä muokatuista kuvista

        🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣😂

        no tottahan se on. jos olet nähnyt janin some kuviaan itestään.muokkaa kuviaan nuoremnmaksi koska tuntee itsensä 20 vuotiaaksi . silloin kuvienkin pitää näyttää siltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vtun ruma 😆

        Minä en halua kenenkään ulkonäköä täällä muuten kommentoida enkä olla ilkeä todellakaan mutta jostain syystä mulle tuli ahdistunut ja pelokas tunne kuvista ja niihin liittyi tieten hänen kirjoituksensa täällä. Ja tämä koko show mikä täällä pyörii hänen ympärillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no tottahan se on. jos olet nähnyt janin some kuviaan itestään.muokkaa kuviaan nuoremnmaksi koska tuntee itsensä 20 vuotiaaksi . silloin kuvienkin pitää näyttää siltä

        Ei tuu saamaa ikinä ketää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en halua kenenkään ulkonäköä täällä muuten kommentoida enkä olla ilkeä todellakaan mutta jostain syystä mulle tuli ahdistunut ja pelokas tunne kuvista ja niihin liittyi tieten hänen kirjoituksensa täällä. Ja tämä koko show mikä täällä pyörii hänen ympärillään.

        Se vois tappaa ittensä ihan vapaasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuu saamaa ikinä ketää

        ei niin. mutta jani ei itse ymmärrä. puhuu vaan omista mieltymyksistä nuoriin naisiin. ja kun 18-25 v naiset ei kiinnostu niin se oikeuttaa sitten haukkumaan itteensä koska ei halua että nuoret on ikäistensä seurassa. en minäkään ollut 18 v kiinnostunut yli 50 v miehistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vois tappaa ittensä ihan vapaasti

        Nämä 6 sanaa saattoivat tulla sulle kalliiksi. Voit selvitä pikaisella anteeksipyynnöllä.


      • Anonyymi

        Kelaa mitä tulit sanoneeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä 6 sanaa saattoivat tulla sulle kalliiksi. Voit selvitä pikaisella anteeksipyynnöllä.

        johan jani oli eilen tappamassa itsensä kun kirsi ei ollut koko päivänä palstalla. Kirsillä on helvetinmoinen tehtävä jotta jani pysyy onnellisena. Jos kirsi on päivänkin pois niin jani uhkaa tappaa itsensä. Ja sitten kun kirsi moikkaa niin kaikki on janilla taas hyvin. jaksaako kirsi oikeesti vuodesta toiseen tälläistä velvollisuutta johon jani kirsin velvoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kieltämättä näin nuorempana nsisihmisenä tuli jostain syystä pelottava ja kumma olo. Ehkä kuvitellut että josko ois joku nuorempi vielä kun juttujen tasot on niin outoja tuon ikäiselle. Mutta joo kuvat paljasti että ihan yli viisikymppinen mies siellä on. Ja en tiiä se tuijottava katse kuvissa ehkä...en osaa sanoa. 🙈🙈🙄🤨 No nyt on saanut kasvot ihmiselle jonka jutut pyörittää tätä palstaa lähinnä.

        Kai hän ikänsä kertoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mäkin oon nähnyt janin kuvia. ei ole ihme ettei naiset lähesty noin pelottavan näköistä miestä.jani on sanonut että hänelle on sanottu näyttävänsä ikäistään nuoremmalta. musta jani näyttää ihan ikäiseltään.

        Ei ole janin juttuja koko päivää täällä puhuttu. Kyllä se on eräs eräs toinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin nössö ja herkkä kuin kovanaama ja paha, joku kovis jolla ei mitään tunteita.

        Naulan kantaan.


      • Anonyymi

        Hullu se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no jos susta jani on sun makuun niin miksi et mene treffeille. ainiin sä oot jo yli 20 v eli liian vanha janille. jani kun tykkää viattomista teinitytöistä

        Perus narsu


      • Anonyymi

        miten niin sotken. jani laittaa somee muokattuja kuviaan koska ei ymmärrä ettei näytä niiltä muokatuilta kuvilta. Jani on sanonut tuntevansa itsenäs 20 vuotiaalta vaikka on 52 v. ja sitten laittaa somee kuvia joissa näytää 30 v nuoremmalta ja ei tajua että 18 v tytön silmissä jani näyttää 52 vuotiaalta eikä siltä 20 v muokatulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten niin sotken. jani laittaa somee muokattuja kuviaan koska ei ymmärrä ettei näytä niiltä muokatuilta kuvilta. Jani on sanonut tuntevansa itsenäs 20 vuotiaalta vaikka on 52 v. ja sitten laittaa somee kuvia joissa näytää 30 v nuoremmalta ja ei tajua että 18 v tytön silmissä jani näyttää 52 vuotiaalta eikä siltä 20 v muokatulta

        Voiko joku olla niin idiootti 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai hän ikänsä kertoi?

        Fiiskyt seittesemän vuotta on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣😂

        Ihan totta tämä pecsit on vaan mainos monesti pimu hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko joku olla niin idiootti 😂😂

        jani on. enemmän sillä on niitä muokattuja kuvia. kaikki muut kuvat on sen miekkailuharrastuksesta.


    • Anonyymi

      Taitaa suden tarina olla ohi 🤣

      • Anonyymi

        Susi lähti Veeran kanssa:)


    • Anonyymi

      Näin käy ku kertoo itestää liikaa tääl

      • Anonyymi

        Mitä kaikkea hän susimies on paljastanut itsestään? Joku tiivistys, plz


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kaikkea hän susimies on paljastanut itsestään? Joku tiivistys, plz

        Etkö nää? Nehän stalkkaa jo sen fb sivui yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kaikkea hän susimies on paljastanut itsestään? Joku tiivistys, plz

        paikkakuntansa ja sen kautta löyty facebook profiili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paikkakuntansa ja sen kautta löyty facebook profiili

        Kaikki pääsee näkee mikä paska se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki pääsee näkee mikä paska se on

        kyllä. julkinen profiili joka näkyy kaikille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä. julkinen profiili joka näkyy kaikille

        Käsittääkseni hän on halunnut itsestään tehdä ns palstajulkkiksen ja en tiedä kuka hänen koko nimensä tänne palstalle toi ja paikkakunnan ja iän, lapset ja exvaimon, työpaikan&ammatin,harrastukset jne kuka sai tietää vai itsekö on sitten kertonut kaiken. Eihän tänne kannata paljastaa kyllä yhtään mitään, itse en ainakaan uskaltaisi ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni hän on halunnut itsestään tehdä ns palstajulkkiksen ja en tiedä kuka hänen koko nimensä tänne palstalle toi ja paikkakunnan ja iän, lapset ja exvaimon, työpaikan&ammatin,harrastukset jne kuka sai tietää vai itsekö on sitten kertonut kaiken. Eihän tänne kannata paljastaa kyllä yhtään mitään, itse en ainakaan uskaltaisi ikinä.

        ihan itse on kertonut ex vaimostaan ja pojistaan. Paikkakunnan kertonut ihan itse. työpaikan ammatin kertonut ihan itse. Jani voi syyttää vaan itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni hän on halunnut itsestään tehdä ns palstajulkkiksen ja en tiedä kuka hänen koko nimensä tänne palstalle toi ja paikkakunnan ja iän, lapset ja exvaimon, työpaikan&ammatin,harrastukset jne kuka sai tietää vai itsekö on sitten kertonut kaiken. Eihän tänne kannata paljastaa kyllä yhtään mitään, itse en ainakaan uskaltaisi ikinä.

        On ainakin palstajulkkis. Mutta on tehnyt itsestään aika epätoivotun omilla jutuillaan.


    • Anonyymi

      Nyt mustasusi mä suosittelen sua jättämään koko palstan, ihan oikeasti. Ainakin tämän nikin! palstalaiset jo katselee sun kuvia ja tietää henkilöllisyytesi. Ei kannata enää!
      Kyllä sua takuulla haittaa ja vaivaa tämä, kun sinut tunnistetaan nyt. Anna koko palstan olla!

      • En mä täällä kellekään mitään merkinnyt, niin ihan hyvin voin häipyä.


    • Anonyymi

      Iltaa miten päivä menny👩♥️🍄‍🟫

      • Anonyymi

        kirsikin tuli sopivasti


      • Anonyymi

        mitäpä luulet. et sä lue janin viestejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirsikin tuli sopivasti

        Kas kummaa. Kirsi ja Susi tuli tismalleen melkein samaan aikaan oltuaan koko päivän poissa. :D


      • Tässähän tämä on mennyt. Hyvää iltaa vaan. En tiedä oletko oikeasti kirsi nytkään? 🍁❤️


      • Anonyymi

        Taas varmaan feikki valitettavasti, ei tuu mitään tästä hommasta enää. 😟😯🫣🫣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas varmaan feikki valitettavasti, ei tuu mitään tästä hommasta enää. 😟😯🫣🫣

        Ei kai mistään mitään tule, kun tuo yks karkottaa kaikki naiset. Jos Kirsikään ei kahteen minuuttiin vastaa. Niin alkaa kauhea uhkailu itsensä vahingoittamisella ja säälinkerjääminen sekä muiden haukkuminen ja ties mitä kaikkea muuta angstaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai mistään mitään tule, kun tuo yks karkottaa kaikki naiset. Jos Kirsikään ei kahteen minuuttiin vastaa. Niin alkaa kauhea uhkailu itsensä vahingoittamisella ja säälinkerjääminen sekä muiden haukkuminen ja ties mitä kaikkea muuta angstaamista.

        Sekä käy myös sääliksi ihmistä kuka tuon aikuislapsen manipuloinnin kohteeksi joutuu. Ei tule olemaan helppo elämä sillä ihmisellä.


      • Anonyymi

        Et ilmeisesti erota rakkautta pakkomielteestä. Täällä ole mitään rakkautta näkynyt meinaan. Ainoastaan sun pakkomielteet teinejä kohtaan.


      • Anonyymi

        sulje niin mä käyn katsoo suljitko sen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tässähän tämä on mennyt. Hyvää iltaa vaan. En tiedä oletko oikeasti kirsi nytkään? 🍁❤️

        Juu👩♥️🍄‍🟫😊


    • Anonyymi

      jani etkö juttele kirsin kaa

    • Anonyymi

      kirsi tuli ja meni ja jani on onnellinen kun kirsi tuli ja meni

    • Anonyymi

      kirsi ei kauaa palstalla viihtynyt. tais mennä taas nukkuu

    • Anonyymi

      Siis ihan oikeasti aikuiset kakarat nyt se turpa rullalle ja keskittykää omiin asioihinne… !!!! Raskasta seurata vierestä tätä teidän susi draamaa… 🤦‍♀️

      Lähde susihukka pitämään palstataukoa, niin lähtee nämäkin urpot täältä möyhäämästä. Vaihda nikki ja saat nauttia vapaudesta.

      • Mitä mä täällä enää teen silloin? Olin täällä koska rakastin. Vaan niin minut petettiin ja hylättiin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä mä täällä enää teen silloin? Olin täällä koska rakastin. Vaan niin minut petettiin ja hylättiin.

        👩😊❤️


      • Olin täällä omana itsenäni. Ei kiinnosta esittää ketään toista jollain uudella nikillä. Mitä siitä saisin? Aikanaan minustakin aika jättää ja tää kaikki painuu unholaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olin täällä omana itsenäni. Ei kiinnosta esittää ketään toista jollain uudella nikillä. Mitä siitä saisin? Aikanaan minustakin aika jättää ja tää kaikki painuu unholaan.

        väärin. nää sun jutut säilyy netissä ikuisuuden


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olin täällä omana itsenäni. Ei kiinnosta esittää ketään toista jollain uudella nikillä. Mitä siitä saisin? Aikanaan minustakin aika jättää ja tää kaikki painuu unholaan.

        👩😊❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        väärin. nää sun jutut säilyy netissä ikuisuuden

        No jäi joku jälki tänne sitten minustakin...


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe