kas näin..

Anonyymi-ap

KOTIMAA
KRP epäilee: Kolme miestä osallistui Isisin toimintaan Helsingissä
KRP epäilee 34–39-vuotiaiden miesten osallistuneen radikaali-islamistisen kansainvälisen terroristiryhmän toimintaan.

18

356

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kasper, Jesper ja Joonatan.

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?p=1694058#p1694058
        100% reuhka...

        "Tutkinnassa koko juttu, ei tuomioita, tai syytteennostoa. Ei ansaitse numeroa näillä tiedoilla."
        Tiinas kirjoitti: ↑Ma Syys 16, 2024 4:41 pm
        107

        Muslimiterroristeja suomessa(kin)

        viewtopic.php?t=43136&sid=0b9797a4b09b6 ... 27c4087e7e

        Valitettavasti tämä juttu on vasta epäilyvaiheessa, toki vangittuna epäillyt. Ei tuomiota. Ei rikosta, josta tuomittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tutkinnassa koko juttu, ei tuomioita, tai syytteennostoa. Ei ansaitse numeroa näillä tiedoilla."
        Tiinas kirjoitti: ↑Ma Syys 16, 2024 4:41 pm
        107

        Muslimiterroristeja suomessa(kin)

        viewtopic.php?t=43136&sid=0b9797a4b09b6 ... 27c4087e7e

        Valitettavasti tämä juttu on vasta epäilyvaiheessa, toki vangittuna epäillyt. Ei tuomiota. Ei rikosta, josta tuomittu.

        Puolustelija.


    • Anonyymi

      Puhumattakaan niistä isitappajaäideistä, jotka Pekka Haavisto salakuljetti julkeasti Suomeen ilman mitään oikeudenkäyntejä !

    • Anonyymi

      montako isis jamppaa on suomessa ? suomi lennätti isis taistelijansa kotiin

    • Anonyymi

      uli uli persu uli

      • Anonyymi

        sitten kun yllytän jampat sinun kimppuusi katsotaan kuka ulisee 🙂
        nimet on jo tiedossa aina kun vangitaan


    • Anonyymi

      Miksi euroopassa juutalaiset ajaa monikulttuurisuutta, mutta he itse hylkäävät omansa, jos tulee lapsi jonkun muun, kuin juutalaisen kanssa.

      Tässä Barbara Spectre, juutalainen, kertoo miten juutalaiset ajaa monukulttuurisuutta euroopassa.
      https://m.youtube.com/watch?v=G45WthPTo24&pp=ygUPQmFyYmFyYSBzcGVjdHJl

      Tässä kohdassa 18:57 puoliksi juutalainen, puoliksi musta, kertoo, miten juutalaisyhteisössä, käännetään selkä, jos menet yhteen mustan kanssa.
      https://m.youtube.com/watch?v=ICISHNou9Zs&pp=ygUWR2llc3MgV2hvIGlzIHdoaXRlIHJvYg

    • Anonyymi

      Suomessa on noin 500 ääri muslimia

      • Anonyymi

        Soumessa on 500 radikalisoitunutta äärimuslimia!
        Moskeijat on täynnä äärimuslimeita…


    • Anonyymi

      Ja kuten Husu Hussein on sanonut suurin osa muslimeista on syvästi uskonnollisia

      • Anonyymi

        Onneksi meillä on kaverina ainoastaan sinileima karvahattu !


      • Anonyymi

        Hussu Mussu sanoi, ettei ole mitään maltti muslimeita, on vain muslimeita!


    • Anonyymi

      Miten juttu etenee? Tuleeko korvauksia viattomille?

      • Anonyymi

        Jos sama toistuu kuin Ruandalaispastorin ja ns. Isis-veljesten tapauksessa, kalliiksi tulee yhteiskunnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sama toistuu kuin Ruandalaispastorin ja ns. Isis-veljesten tapauksessa, kalliiksi tulee yhteiskunnalle.

        Muistutetaan nyt myös sierraleonelaisen Gibril Massaquoin oikeudenkäynnistä. Kalliiksi tuli.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe