Pihlajalinnan epäpätevät hammaslääkärit Parkanossa?

Anonyymi-ap

Huonoa hammashoitoa ja paikkaavat hampaita huonosti .?

24

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vetävätkö päihteitä?

    • Anonyymi

      Ei pääse muualle töihin pitää hakeutua pikkukaupunkeihin?

    • Anonyymi

      Putkilasit päässä kun muuten ei näe

    • Anonyymi

      Saastasia paikkoja hygieniasta pitäisi huolehtia

    • Anonyymi

      Tila pussilla kerätään ympäri Pirkanmaata ja tuodaan Parkanoon kun muualle ei kelpaa.

    • Anonyymi

      Julkiset palvelut saisi vallan lopettaa

    • Anonyymi

      Paikkaavat vääriä hampaita

    • Anonyymi

      Aikataulut ei pidä paikkaansa eläkeläisiä ja lapsia istutetaan.

    • Anonyymi

      Huonoo palvelua ei ikinä

    • Anonyymi

      Epäpätevää lääkäriä

    • Anonyymi

      Parinvaihto kuulostaa tutulta

    • Anonyymi

      Huumeita kulissien kerhoissa

    • Anonyymi

      Miten tälläisiä pidetään yllä jos meinaa saa hyvää hoitoa joutuu käyttämään yksityisiä palveluita.

    • Anonyymi

      Kädet väpäjää ja edellinen jättänyt poranvarteen veret

    • Anonyymi

      Minulla kävi joskus niin että kun alkoi särkeen paikkaa etuhampaassa niin menin uudestaan yksityiselle niin kehuivat että mitä siellä tehdään ja laittoivat uuden ja sanoivat pohja työt tekemättä likaa jäänyt alle.joku nainen se oli joku sa alkunen

      • Anonyymi

        Mulla taas päinvastoin. Yksityinen jätti hirveet pöpöt paikkaan. Seuraavana aamuna poski turvoksissa ja yleiselle. Oli niin tulehtunut että edes puudutuspiikit eivät meinanneet tehota. Kun saivat auki sanoivat että tänne on jätetty pöpöjä. Tämä yksityistunari toimi yksin ilman apulaista ja kuunteli klassista musaa pauhaavalla volyymilla hommaillessaan. Täysin hermo kiroileva äijä joka tosiaan sai veret vuotamaan. Kaupunkia en sano.


    • Anonyymi

      Roska sakkia palkattu huonoilla tutkinnoilla

    • Anonyymi

      Miten muuten on hoidettu tuo kuljetus Parkanoon saavat Kaikki kilometri korvauksen vaikka kulkevat tänne yhdellä tila bussilla Pirkanmaalta tänne Parkanoon eikös verottaja voisi puuttua touhuun pihlajalinnan.(tarkistaa pitäisi verottajan nuo touhut)kuinkahan paljon tulisi kulkijoille touhu maksamaan?pieni vinkki?

    • Anonyymi

      Hehh hei loppuu kulkeminen ja joutuu muuttamaan Parkanoon vielä jos kiinnostaa täällä ensinnäkään asua?

    • Anonyymi

      Minne ne rahat valuu?

    • Anonyymi

      Mihinkäs nyt halutaan yleiseen mielipiteeseen vaikuttamalla siirtää Parkanosta vuorostaan hammashoito?
      Ovatko taas asialla Kihniöläiset, vai tullut muita keppihevosia poliittisten päätösten tukemiseksi?

    • Anonyymi

      Amerikan malliin terveys palvelut

    • Anonyymi

      Kulkevat yhdellä autolla Tampereen alueelta Parkanoonkin Kuinkas kilometrit onkos verottajalle jätetty ilmoittamatta että kuljetaan yhdellä autolla yhdessä ja saadan täysi kilometri vähennys?

    • Anonyymi

      Se vääryys vain rehottaa joka paikassa. Me olemme opetelleet vääryyttä ja kavaluutta ja tässä tulos.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe