Päivystyksen henkilokunta (hoitajat lähinnä)
Töykeitä,epäystävällisiä,toisilleen ääneen kiroilevia,olin tänään päivällä päivystyksen odotuaulassa,kuulin verhon takaa kauheaa kiroilua,nimittelyä huutoa jota 2 hoitohenkilökuntaan kuuluvaa naista piti,olen törmännyt aikaisemminkin tähän ilmiöön Lohjan aluesairaalassa,onko siellä huono työilmapiiri vai mikä mättää,asiakspalveluun tälläinen töyrkeys ei kuulu,aikaa on mennä Helsinkiinkin hoidettavaksi,puolestani Lohjan sairaalan voi huoletta ajaa alas,ei sairaat jaksa kuunnella huonoa käytöstä hoitohenkilökunnalta.
Lohjan Sairaala
Anonyymi-ap
5
1074
Vastaukset 5
- Anonyymi
Eivät sovi palveluammattiin..
- Anonyymi
He ovat väärällä alalla ! Tollaset hoitajat pitää vaihtaa alaa ehdottomasti
- Anonyymi
Laiskoja ja lihavia hoitajia on liikaa.
- Anonyymi
Kohta varmaan koko sairaalaa ei ole meillä. Kaikki alas vaan ! Hyvinvointialue 🤣😂🤣😂 mikä vitsi
- Anonyymi
Ulosantisi perusteella olet tainnut kuulla ihan omiasi :-D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561